Крюківський вагонзавод передав «Укрзалізниці» перші чотири локомотиви General Electric, які проходили доукомплектацію на підприємстві. Про це повідомляє прес-служба КВБЗ. На підприємство прибули представники «Укрзалізниці» – машиністи пройшли навчання і вміють управляти новими локомотивами.
На підприємстві також повідомили, що ще чотири тепловози готуються до відправлення.
Нагадаємо, що перший етап співпраці з GE передбачає локалізацію в Україні на рівні 10%. Поступово рівень локалізації в Україні буде доведений до 40%
Як повідомив 13 грудня на своїй сторінці у Фейсбук Євген Кравцов, очільник Укрзалізниці», перший локомотив «Тризуб» уже вируший у рейс - повіз руду до маріупольських підприємств.
Нові тепловози Укрзалізниця - Ukrzaliznytsia не отримувала останні 25 років.
А сьогодні вже 20 локомотивів серії GE Evolution знаходяться в Україні, 8 – доукомплектовані та виходять у роботу. Ще 12 чекаємо до кінця року.
Ми задоволені тестовими результатами нових тепловозів GE. Перші локомотиви вже направили возити сировину в напрямку меткомбінатів Маріуполя неелектрифікованою ділянкою Комиш-Зоря – Волноваха.
Також відправимо локомотиви на важливу лінію до Миколаївського порту, щоб забезпечити експорт українського зерна в цей піковий період», - написав Євген Кравцов.
23 лютого 2018 року було підписано пакет документів довгострокового партнерства з компанією General Electric для оновлення та модернізації парку тепловозів Укрзалізниці. Зокрема, підписано рамкову угоду між Укрзалізницею та GE щодо 15-річного партнерства оновлення та модернізації рухомого тягового складу.
Тепловози ТЕ33АС адаптовані до кліматичних умов простору 1520, екологічні, надійні, економні в обслуговуванні та комфортні для локомотивних бригад. Порівняно з тепловозами 2ТЕ10 и 2ТЕ116 шкідливі викиди знижені більш ніж на 40 %. Це вантажні тепловози нового покоління з асинхронними тяговими електродвигунами потужністю 3356 кВт. Конструкційна швидкість – 120 км/год. Тепловози мають більші міжремонтні пробіги. Вони обладнані сучасними системами безпеки руху та радіозв’язку, системою автоматичного виявлення пожежі й пожежогасіння. У них високі тягові властивості за рахунок вбудованої комп’ютеризованої мікропроцесорної системи управління та діагностики з електронним вприском палива. Вона контролює та відображає на дисплеї пульта управління стан всього обладнання й експлуатаційних параметрів локомотива, здійснює самодіагностику систем і миттєво повідомляє машиніста про виникнення будь-яких несправностей. Система діагностики здатна виявити дефекти на ранніх стадіях і передати дані машиністу та сервісній групі.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.