В центре Кременчуга вице-мэру Кравченко подожгли внедорожник Mitsubishi (дополнено)

12.08.2019, 08:33 Переглядів: 19 881 Коментарів: 60

 

Огонь уничтожил переднюю часть автомобиля

В ночь на 12 августа в центре Кременчуга сгорел внедорожник Mitsubishi Outlander, на котором ездил вице-мэр Кременчуга Дмитрий Кравченко. Как сообщили в Кременчугском горрайонном управлении ГСЧС, пожар возник во дворе дома на ул. Победы около 01.00. Прибывшие пожарные потушили огонь, который успел уничтожить переднюю часть автомобиля.


 


Сумма убытков устанавливается.


Как сообщили в Кременчугском отделе полиции, причиной пожара, по предварительной информации, является поджог. Открыто уголовное производство по факту умышленного уничтожения имущества путём поджога (чт. 194 ч. 2 УК).


Всем, кому известна информация о лицах, причастных к поджогу – сообщите в городскую полицию по номерам (098) 739-26-30 или 102.


По словам Дмитрия Кравченко, около 00.55 ему позвонили соседи и сказали, что его машина горит. На вопрос «Телеграфа», кто мог ему поджечь автомобиль, вице-мэр ответил:

– В интересах следствия пару дней подождём.

Автор: Стас Константинов Джерело фото: ГСЧС, Кременчугский отдел полиции
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Коментарі: 60

0
12 серпня 2019 09:04

ну вот наконец то))) добираются и к молодой команде))может это хоть спустит их с небесного олимпа на землю. кстати там же живет и начальник ***))) я ни начто не намекаю))))....


97 17
514
12 серпня 2019 09:12

Их работа и опасна и трудна 

Цитата: umz523

ну вот наконец то))) добираются и к молодой команде))может это хоть спустит их с небесного олимпа на землю. кстати там же живет и начальник ***))) я ни начто не намекаю))))....

За людей пострадал. Если б не у него сгорел, то у кого ? - правильно, у другого.

Город улучшается не по дням.

Народ ценит такие самопожертвы.


49 13
4 852
1
12 серпня 2019 09:12

копейка небось сгорела


11 31
0
12 серпня 2019 09:16

Прочитал и даже не расстроился. Поездит на машине жены, а потом купит новую 2019 в рестайлинге. Материальную помощь рука поднялась получать, при том что на детского реаниматолога денег не нашлось на поднятие зарплаты. И эти чинуши хотят к себе сострадания и человеческого отношения. Да не будет такого! По моему субьективному мнению это только начало. Градус кипения в обществе не спадает, а возрастает. Люди вершат справедливость сами. Согласитесь, просто так авто не жгут.

Я так понимаю, флешмоб обьявляется открытым?!


172 21
1 096
12 серпня 2019 09:42

Дядя Ваня

Поддерживаю Вас дядя Ваня, ибо истину глаголите.

Новую купит, НЕ обеднеет.

 

А мне вот интересно, что скажет умного, Главный юрист Горисполкома ?!


78 9
0
12 серпня 2019 10:25

машину жалко, хорошая железяка была, малецкий помощь выделит сиротинушке, а вот за врачей, школы и детские садики им нужно не машины жечь, а сажать, с полной конфискацией и деньги отдавать туда, так они ж падлы опять украдут


99 7
514
12 серпня 2019 10:35

Цитата: малафей

машину жалко, хорошая железяка была, малецкий помощь выделит сиротинушке, а вот за врачей, школы и детские садики им нужно не машины жечь, а сажать, с полной конфискацией и деньги отдавать туда, так они ж падлы опять украдут

Там детсадик и был.

Тот новый дом как раз на его костях и построен 3 года тому.


56 7
1 716
12 серпня 2019 10:43

А может это пиар ход,машину застраховали и . А теперь смело сделает апгрейд авто и не подкопаешься.


35 7
0
12 серпня 2019 11:41

А на стоянку денег нет что-ли?


49 6
294
12 серпня 2019 14:51

Цитата: Дядя Вадя
Люди вершат справедливость сами. Согласитесь, просто так авто не жгут.

Так, люди вершать справедливість щодня.

Просто так:

- не гвалтують;

- не вбивають;

- не крадуть

і далі продовжуйте по всім статтям КК.

Цитата: Дядя Вадя
это только начало. Градус кипения в обществе не спадает, а возрастает.

Вже таке було. Десь в 1914-1917 роках.

Почитайте історію, чим все це культивування та смакування ненависті закінчилось тоді і уявіть, що щось подібне буде і зараз, якщо суспільство не зупиниться


20 77
514
12 серпня 2019 15:22

Цитата: ulyanov
Вже таке було. Десь в 1914-1917 роках. Почитайте історію, чим все це культивування та смакування ненависті закінчилось тоді і уявіть, що щось подібне буде і зараз, якщо суспільство не зупиниться

Вы (там наверху) просто уху ели. Не гадо лапшу вешать про "суспильство и адиннарот с владой". Пир во время чумы. Как вы к людям относитесь, так и к вам. Мерзавцы. Это вы еще не начали бояться.

Пс. Я не поджигатель и не одобряю.


72 9
199
1
12 серпня 2019 16:07

Цитата: ulyanov
тоді і уявіть, що щось подібне буде і зараз, якщо суспільство не зупиниться

любопытно, а какое авто у господина ulyanov


43 7
4 852
1
12 серпня 2019 16:36

Цитата: Добрыня
любопытно
любопытной варваре....


3 47
0
12 серпня 2019 17:31

Цитата: Добрыня

Цитата: ulyanov
тоді і уявіть, що щось подібне буде і зараз, якщо суспільство не зупиниться

любопытно, а какое авто у господина ulyanov

сколько брать бензина?



Эти еб...ые черти нас грузят о постройке детских садиков, верните старые , зданные в аренду и уничтоженные, а там где этому козлу тачку спалили Победы 10, бывший детский сад


55 5
294
12 серпня 2019 17:42

Цитата: Дмитрий
Как вы к людям относитесь, так и к вам.

А давайте без узагальнень.

У вас є претензії до якості роботи Кравченко? То озвучте свою критику, щоби можна було дискутувати та побачити недоліки і виправити їх.

Є питання до моєї діяльності, як депутата? Теж готовий їх вислухати і відповісти на них.

А ось так: 

Цитата: Дмитрий
уху ели
Цитата: Дмитрий
Мерзавцы
Цитата: Дмитрий
вы еще не начали бояться

нічого конструктивного ніколи не буде. 

 


16 70
0
12 серпня 2019 17:47

Цитата: ulyanov

У вас є претензії до якості роботи Кравченко? То озвучте свою критику

Нужно быть дураку, чтобы озвучивать на просторах интернета что-либо важное или ключевое. В условиях когда бьется практически любой IP адрес. И вы как адвокат это понимаете, но зачем выдергиваете людей на откровения - непонятно. Вернее мне понятно, но это провальный маневр.

Я думаю те люди, кто это сделал, донесли свой посыл адресату более чем в доступной для понимания форме. Тоесть нет необходимости что-либо дополнительно озвучивать или описывать, тем самым навлекая на себя беду в виде визита правоохранительных органов прямо домой. Сейчас по запросу правоохранителей бьется любой IP адрес. И вы это знаете, и все это знают.

И я уверен даже эти сообщения активно перечитываются в поисках зацепки. Так что давайте не заниматься провокациями, выдергивая людей на ненужные откровения, а лучше все дружно пожалеем машинку, она уж точно ни в чем не виновата. Но к сожалению стала заложницей разборок. 


57 8
294
12 серпня 2019 18:01

Цитата: Volvoвод
те, кто это сделал, донесли свой посыл адрессату

Ми зараз не про бандитів та злочинців, а про нас із вами, про відносини один з одним в громаді.

 

Всі справи, що ми робимо - публічні. Засідання депутатських комісій, виконкому, сесії міської ради - транслюються наживо і є в запису на сайті міської ради. Якщо вам щось не подобається в роботі обраної вами влади - ви маєте це публічно озвучувати, і ми або будемо пояснювати ті чи інші рішення, або виправляти недоліки, оскільки не буває людей, які не роблять помилок.

 

Але спілкуватись до вами обраної своєї ж місцевої влади виключно мовою ненависті, а не підтримки або конструктивної критики - це виходить за межі мого розуміння правил співжиття.

 

Може цих людей, що вміють лише ненавидіти, мами в дитинстві не долюбили? 



Цитата: малафей
верните старые , зданные в аренду и уничтоженные,

Дитячі садки в місті активно були продані за влади пана Глухова. Ми таких речей не робили


14 64
0
12 серпня 2019 18:03

Лично мне вообще по барабану что они там решают или не решают. Мой уровень жизни не зависит от их решений, и количество сырокопченой колбасы в моем холодильнике тоже. Я вам обьяснил то, что вы должны знать и так, как адвокат и как взрослый человек. Всего доброго в вашем нелегком деле!


24 14
4 852
1
12 серпня 2019 18:06

Цитата: Volvoвод
Нужно быть дураку, чтобы озвучивать на просторах интернета что-либо важное или ключевое
потому что такого просто нет-есть общие фразы, без всякой конкретики...
Цитата: Volvoвод
В условиях когда бьется практически любой IP адрес
бред сивой кобылы, всегда можно быть инкогнито, если этого хотеть, раз вы так боитесь....
Цитата: ulyanov
конструктивної критики -
ее просто нет, есть ненависть, зависть и уверенность в том что все чиновники(кстати которых сами и выбрали)-воры и преступники, вот и вся критика. Просто нечего сказать о конкретном человеке....



14 44
294
12 серпня 2019 18:17

Цитата: zzzzzz
Просто нечего сказать о конкретном человеке....

Погоджусь з вами.

При цьому сам Кравченко - дуже позитивна та самодостатня людина і, думаю, найкращий заст. міського голови з питань будівництва за останні 10-15 років.


12 77
4 852
1
12 серпня 2019 19:01

Цитата: ulyanov
При цьому сам Кравченко - дуже позитивна та самодостатня людина
я например не могу сказать, что он за человек, потому что не знаю, поэтому не бросаюсь никчемными фразами -какой он негодяй!В то же время, я не знаю какую пользу он принес городу как чиновник-поэтому я не могу сказать что он хороший управленец.То есть если у меня нет информации, я не делаю поспешных заявлений, как некоторые. Я понимаю так-есть какя то негативная информация об этом человеке- расскажите о ней, нету-лучше молчите, ну как бы это же нормально? А так сейчас всех можно в жуликов пострич, только из за того- что кто то чиновник....


12 34
514
12 серпня 2019 19:28

Цитата: zzzzzz

Цитата: ulyanov
При цьому сам Кравченко - дуже позитивна та самодостатня людина
я например не могу сказать, что он за человек, потому что не знаю, поэтому не бросаюсь никчемными фразами -какой он негодяй!В то же время, я не знаю какую пользу он принес городу как чиновник-поэтому я не могу сказать что он хороший управленец.То есть если у меня нет информации, я не делаю поспешных заявлений, как некоторые. Я понимаю так-есть какя то негативная информация об этом человеке- расскажите о ней, нету-лучше молчите, ну как бы это же нормально?

Зачем молчать ?

Есть правила комментирования. Для комментаторов. Если они нарушаются, есть цензор. Призывов к насилию, распрострагения недостоверной информации ни в одном комменте я не увидел. Или изначаоьно убирать возможность комментирования таких ситуаций.


12 6
4 852
1
12 серпня 2019 19:45

Цитата: Дмитрий
Зачем молчать ?
за тем , что если не знаешь о чем говорить-лучше промолчать, хотя, может кому просто накидать не вентилятор приятно, я же не знаю..
Цитата: Дмитрий
распрострагения недостоверной информации ни в одном комменте я не увидел.
Цитата: малафей
так они ж падлы опять украдут
то есть изначально коментатор считает, что уже украли-есть подтверждение?
Цитата: Дмитрий
Как вы к людям относитесь, так и к вам. Мерзавцы. Это вы еще не начали бояться.
как конкретно относятся и кто конкретно? почему мерзавцы?
Цитата: малафей
Эти еб...ые черти нас грузят о постройке детских садиков, верните старые...
как это относится к этому человеку?

а по поводу призывов к насилию, так полно-перечитайте.Есть что конкретно этому человеку предъявить? Нету? зачем тогда этот срачь под статьей о поджоге?


10 32
4 852
1
12 серпня 2019 20:19

то есть конкретно ни у кого ничего нету....балабольство одно.


9 33
0
12 серпня 2019 21:36

Цитата: zzzzzz

балабольство одно.

Балабольство это у вас: пустословие и разглагольствование есть у кого-то чего-то или нет. Многобукав.

А злодеи решили и сделали. Молча.

 


32 7
737
13 серпня 2019 09:16

Цитата: ulyanov

 

У вас є претензії до якості роботи Кравченко? То озвучте свою критику, щоби можна було дискутувати та побачити недоліки і виправити їх.

 

 

Повноваження
Кравченко Дмитро Васильович
Заступник міського голови КРАВЧЕНКО Д.В.

ОБОВ'ЯЗКИ З ПИТАНЬ:
- дотримання законодавства України у сфері містобудівної діяльності, вимог будівельних норм, стандартів і правил, положень містобудівної документації всіх рівнів, вихідних даних для проектування об’єктів містобудування, проектної документації;
- здійснення відповідно до закону державного архітектурно-будівельного контролю, виконання дозвільних та реєстраційних функцій у сфері містобудівної діяльності;

По всьому місту зводяться багатоповерхівки з порушеннями котрі навіть визнав суд, але міська влада продовжує "гнути свою лінію". Така претензія підходить?


33 4
184
13 серпня 2019 10:14

Наверняка все за счет города и застраховано. 


11 4
0
13 серпня 2019 10:28

Цитата: ulyanov

Цитата: zzzzzz
Просто нечего сказать о конкретном человеке....

Погоджусь з вами.

При цьому сам Кравченко - дуже позитивна та самодостатня людина і, думаю, найкращий заст. міського голови з питань будівництва за останні 10-15 років.

 

Пан Ульянов, можете відповісти на одне питання? Ви і пан Яцина залишиєтеся в партії Порошенка, Ви віддані ідеям партії ?Як і раніше активно будете відстоювати політику партії і вашого керівника чи будете переходити в іншу? з пов.


23 2
294
13 серпня 2019 11:58

Цитата: euroexpert
чи будете переходити в іншу?

Не бачу будь-яких підстав змінювати партію, програмні цінності якої я повністю поділяю

Цитата: shtai
По всьому місту зводяться багатоповерхівки з порушеннями

Дякую.

Будь-ласка, наведіть конкретний приклад ( хоча би адресу, а ще краще - з зафіксованими порушеннями, в плані ким і коли вони буди встановлені, ці порушення)


4 28
737
13 серпня 2019 12:13

Цитата: ulyanov

 

Будь-ласка, наведіть конкретний приклад ( хоча би адресу, а ще краще - з зафіксованими порушеннями, в плані ким і коли вони буди встановлені, ці порушення)

Цитата: Оксана Піддубна

Апеляційний суд Полтавської області своєю ухвалою відхилив апеляційну скаргу громадянки Ковальової (забудовник, котрий хоче здійснити забудову. - Ред.) та залишив без змін рішення Автозаводського районного суду м. Кременчука від 23.02.2017, яким було відмовлено у задоволенні громадянці Ковальовій позовної заяви про стягнення з мешканців будинку №1 по вул.Театральній компенсації сплаченої орендної плати за землю в розмірі 44 599,62 грн., а також задоволено зустрічний позов мешанки Лещової (інтереси якої представляв мій помічник Дмитро Желєзнов) буд.№1 по вул. Театральній до Кременчуцької міської ради та Ковальової, відповідно до якого визнано незаконним та скасовано п.2 рішення Кременчуцької міської ради Полтавської області від 26.05.2015 в частині поновлення ФОП Ковальвій договору оренди, а також визнано недійним договір оренди землі від 08.07.2015 року


5 1
88
13 серпня 2019 12:17

Цитата: ulyanov

Цитата: euroexpert
чи будете переходити в іншу?

Не бачу будь-яких підстав змінювати партію, програмні цінності якої я повністю поділяю

Цитата: shtai
По всьому місту зводяться багатоповерхівки з порушеннями

Дякую.

Будь-ласка, наведіть конкретний приклад ( хоча би адресу, а ще краще - з зафіксованими порушеннями, в плані ким і коли вони буди встановлені, ці порушення)

 

 не потрібна адреса, будь-який будинок з порушеннями. Жоден будинок не побудований з достатньою кількістю паркувальних місць. Бо це дуже не вигідно засновнику .


9 6
294
13 серпня 2019 12:25

Цитата: shtai
визнано недійним договір оренди землі від 08.07.2015 року

Дякую за приклад. 

Цією справою в інтересах мешканців ще я починав займатись, як адвокат,  і в суді встановив факти ( було визнано право власності за підсобні будівлі), які і стали потім підставою для визнання недійсним договору оренди, оскільки вна виділений для забудовника землі знаходились ці підсобні будівлі.

Зверніть увагу, що договір було укладено ще до виборів, за наслідками яких Кравченко було призначено заст. міського голови, а мене обрано депутатом ( це сталось в жовтні 2015 року).

Цитата: КГБ
Жоден будинок не побудований з достатньою кількістю паркувальних місць

Кожне будівництво слід розглядати індивідуально, зокрема, коли саме виділялась земля та реєструвалась декларація, тому що будівельні норми, які регламентують кількість паркувальних місць, постійно змінюються


4 22
737
13 серпня 2019 13:35

Добре, ось ще.

Цитата: ulyanov

 

Цитата: 4 апреля 2018

Вчора Автозаводський райсуд Кременчука поставив крапку у резонансній справі скандальної забудови на вул. Велика Набережна, що у районі Першого Занасипу.

Як відомо саме там житлово-будівельний кооператив «Моє місто» забажав спорудити 12-поверхівку, яку у народі прозвали «Пезанська вежа».


9 2
514
13 серпня 2019 13:48

Цитата: shtai
Добре, ось ще.

 

Цитата: ulyanov  

 

Вам разве прошлого ответа недостаточно ?

Вам же написали державною мовою:

Цитата: shtai
Зверніть увагу, що договір було укладено ще до виборів, за наслідками яких Кравченко було призначено заст. міського голови, а мене обрано депутатом ( це сталось в жовтні 2015 року)

 

Дитячі садки в місті активно були продані за влади пана Глухова. Ми таких речей не робили 

.

Запомните:

Виноваты ПАПЕРЭДНЫКЫ 

 Амыздесьнипричём

Этот пан уже 4 года так отвечает с 2015 года.

 

На входе в исполком повесить такую надпись, чтоб не мешали занятым людям своими вопросами или посещением работу работать.


22 4
0
13 серпня 2019 14:03

Судя по количеству дизлайков можно определить уровень доверия горожан господину Ульянову, и городской власти вцелом в его лице. Но это вполне ожидаемо. Простому гражданину и так понятно кто и что лоббирует, кто продвигает повышение тарифов по надуманным причинам, как не видят нарушений из-за личных интересов, как выписывают многотысячные материальные помощи и т.д. и т.п. Вас, чинушей, даже слушать не хотят едва вы только открываете свои рты. Немало статей про конкретных чинуш было опубликовано, расследовано, указано как работают схемы при проведения тендеров и т.д. Но вы, господин Ульянов, ещё пытаетесь здесь что-то рассказать и кого-то отбелить. Перечитайте лучше все статьи Ларисы Артеменко, там где поименно указаны все мутные схемы с участием конкретных лиц. А потом просто имейте элементарную совесть и гордость не мелькать в комментариях.


36 5
294
13 серпня 2019 15:15

Цитата: shtai
Вчора Автозаводський райсуд Кременчука поставив крапку у резонансній справі

Ні, крапку у цій справі поставив апеляційний суд в Харкові, який незаконне рішення Автозаводського суду скасував і в позові відмовив, визнавши, що з боку міськвиконкому ніяких порушень не було.

Цитата: Дмитрий
Амыздесьнипричём

Тобто, вину за дії попередніх керманичів ви хочете повісити на мене? Цікавий підхід

Цитата: Дядя Вадя
можно определить уровень доверия горожан господину Ульянову

Ставити дизлайки то особиста справа кожного і я цим не переймаюсь.

Я єдиний депутат, який намагається вам пояснити позицію влади та мотиви прийнятих рішень. Ви спочатку не хочете слухати, а потім кричите, що "влада" не спілкується з громадянами.

Не відчуваєте в цьому дисонансу?


5 24
737
13 серпня 2019 15:43

Цитата: ulyanov

Цитата: shtai
Вчора Автозаводський райсуд Кременчука поставив крапку у резонансній справі

Ні, крапку у цій справі поставив апеляційний суд в Харкові, який незаконне рішення Автозаводського суду скасував і в позові відмовив, визнавши, що з боку міськвиконкому ніяких порушень не було.

 

Чистка корупціонерів почалась і до суддів вона теж дійде. Ось тоді побачимо - то була крапка чи три крапки. 


9 4
1 716
13 серпня 2019 16:04

Цитата: ulyanov

 

Я єдиний депутат, який намагається вам пояснити позицію влади та мотиви прийнятих рішень.

А Вы понимаете что эта местная власть очень коррумпированная?Многие решения на сессиях в голосовании во вред жителей Кременчуга.


18 4
294
13 серпня 2019 17:25

Цитата: shtai
Чистка корупціонерів

Де тоді критерій істини?

Рішення на вашу користь - бачите, так суд вирішив, отже, це правильно! Рішення не на вашу користь - суд корумпований! З таким підходом, щоб ми не робили, незалежно від законності прийнятих рішень - ми погані, бо ви так бачите.

Ок.Прийдіть, і зробіть краще.

"Точка зрєнія определяєтся мєстом сідєнія" ( Кучма)

Цитата: hunter
во вред жителей Кременчуга.

Наприклад?

Цитата: Дядя Вадя
Перечитайте лучше все статьи

Грамотному журналісту не важко поставити такі наголоси, що навіть святий буде здаватись виходцем з пекла. Треба і статті читати, і самому аналізувати і розбиратись в предметі. Світ не чорно білий. Інколи це як ліки: лікуєш печінку - а саджаєш нирки.



Цитата: shtai
Цитата: Оксана Піддубна

Не завжди правий саме той, хто найголосніше кричить


6 10
680
13 серпня 2019 17:38

Нешановний пане ульянов,що ви намагаєтесь людям"впарити"?

Жодному з нинішніх учасників фіолетової змови вірити не можна ні на копійку.Ви всі прийшли до влади на брехні ,сфальшувавши вибори за допомогою "сітки"(як,до речі і шапковралов).

Звичайно,розпочали не з того,мабуть крава когось дістав.А скоріше всього,це просто розбірки між своїми.Не тому підряд при дерибані бюджету віддали.

Але це дзвіночок всім іншим ,включаючи й тих,хто кришує.


16 4
294
13 серпня 2019 17:47

Цитата: mangust-1
що ви намагаєтесь людям"впарити"?

Я нічого нікому не @впарюю@, я доношу свою думку тим, кому це цікаво. Якщо вам не подобається - не читайте.

 

А ви і зі своїми дітьми таким сленгом спілкуєтесь, чи лише анонімно і на публіку?

Цитата: mangust-1

Ви всі прийшли до влади на брехні ,сфальшувавши вибори за допомогою "сітки"


Ага, а ще ми всі їмо немовлят.

 

Якщо перечитати дискусію, то коментатори впевнені, що міська влада корупційна до мозку кісток, що всі будівництва є незаконні та антилюдяні, але коли доходить до конкретики та фактів - то з нею якось і  не складається... 

 

Так дуже часто буває і в кримінальних справах - прокурор передає справу щодо "злочинця", на якому тавро немає де поставити, а на виході, коли суд починає аналізувати докази - виходить пшик, чутки та хворі фантазії.

 

Аналізуйте. Думайте.

 

 


3 18
1 716
13 серпня 2019 18:16

Цитата: ulyanov

 

Цитата: hunter
во вред жителей Кременчуга.

Наприклад?

 

Ну вот что вспомнил https://www.telegraf.in.ua/topnews/10068860-pischebloki-sdali.html ,могу еще штук 10-15 таких бредовых решений Вам напомнить,но не вижу смысла Вы это и сами видели да видать подзабыли.


6 3
294
13 серпня 2019 18:25

Цитата: hunter
Ну вот что вспомнил

А в чому саме шкода? Погіршилось харчування? 

 

Метою цього рішення було не вимивати бюджетні кошти, які спочатку треба заплатити за харчування, а потім вони повернуться в бюджет у вигляді орендної плати, але вже через місяць, а цей місяць приватна структура буде безкоштовно кредитуватись міським бюджетом.

 

Наскільки мені відомо, після скасування цього рішення та здачу в оренду за повну вартість, вартість харчування, яку оплачує бюджет приватній фірмі, збільшилась пропорційно цій сумі оренди. 

На суму збільшення доходів бюджету одночасно збільшились його витрати, а в бюджеті утворився касовий розрив кожного місяця на суму оренди.

 

Much ado from nothing, як писав класик


4 12
1 716
13 серпня 2019 18:31

Цитата: ulyanov

Цитата: hunter
Ну вот что вспомнил

А в чому саме шкода?

За 1 гривну,частной компании,по приказу мера?Все мне стало ясно,не вижу смысла в дальнейшем общении.


7 4
294
13 серпня 2019 19:11

Цитата: hunter
Все мне стало ясно

Нічого ви не зрозуміли, як я бачу, або робите вигляд.

Я ще раз повторю:

Цитата: ulyanov
Метою цього рішення було не вимивати бюджетні кошти....

 

... після скасування цього рішення та здачу в оренду за повну вартість, вартість харчування, яку оплачує міський бюджет приватній фірмі, збільшилась  пропорційно цій сумі оренди.  На суму збільшення доходів бюджету одночасно збільшились його витрати, а в бюджеті утворився касовий розрив кожного місяця на суму оренди.

 

У собівартість харчування входить вартість оренди. Харчування оплачуєтьться з міського бюджету, оренда йде в міський бюджет.

Чим більше вартість оренди, тим більше вартість харчування для міського бюджету.

 

Так вам більш зрозуміло?



Цитата: hunter
по приказу мера?

Це питання більше місяця обговорювалось публічно та відкрито на депутатських комісіях, і у кожного депутата була своя думка щодо нього.

Мер депутатам не наказує


3 9
0
13 серпня 2019 20:32

как пришло так и ушло.Соооовсем мало времени понадобиться что бы увидеть на какой новой тачке Крава вышивать будет.


6 2
1 716
13 серпня 2019 20:40

Цитата: ulyanov

 

Мер депутатам не наказує

Без слов smilesmilesmile


8 1
364
13 серпня 2019 20:45

Погоджуюсь з паном Ульяновим - ми самі обрали цю владу. І ті, хто не ходив на вибори - теж. Та шо, шановні кременчужани, у своїх проблемах звинувачуйте тільки самих себе. Маємо таку владу, на яку заслуговуємо.


6 4
1 716
13 серпня 2019 20:51

Цитата: Хатаб

Погоджуюсь з паном Ульяновим - ми самі обрали цю владу. І ті, хто не ходив на вибори - теж. Та шо, шановні кременчужани, у своїх проблемах звинувачуйте тільки самих себе. Маємо таку владу, на яку заслуговуємо.

Мы выбирали порошенко как бизнесмена и были надежды,а вышло что со свинарчуком мародеры.Также и на местном уровне думали будет легче,а маемо те що маемо.


9 3
294
13 серпня 2019 21:04

Цитата: Хатаб
Маємо таку владу, на яку заслуговуємо.

У нас в місті нормальна влада, яка робить все можливе для комфорту громадян.

 

Зверність увагу на кількість проведених ремонтів доріг, на доглянуті парки, вже в перший же рік закінчили будівництвом і школу- садок, і пмсд на молодіжному,  які роками до цього будувались, чистяться дороги взимку, закуплено нові тролейбуси, встановлено установку з дегазацію звалища ТПВ, припинено стягнення батьківських внесків в школах та вони максимально фінансуються з бюджету, робляться тротуари, встановлюються ліхтарі на вулицях з енергозбереженням, висаджено сотні дерев та тисячі квітів, зявляються нові сквери тощо; комунальне господарство працює мов годинник - без збоїв та крупних аварій, з ПОЕ за рішенням судів стягнуто десятки мільйонів гривень за використання комунальної власності і тд.

 

Відірвіться від чорнушних змі, які зранку до вечора кричать що все погано і все крадеться, просто огляніться навколо себе власними очима, а не очима упереджених кореспондентів- невже все так погано, що вам аж зуби зводить від злоби, коли йдеться про міську владу???



Цитата: hunter
маемо те що маемо.

Так. Хаос в головах маєте


4 16

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 50 від 12 грудня 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх