Патрульна поліція почала «ловити» водіїв у Кременчуці на TruCAM

5.09.2019, 17:01 Переглядів: 17 302 Коментарів: 29

 

Під особливим контролем перебуватиме ділянка дороги на проспекті Лесі Українки

 

Від 6 вересня у Кременчуці вимірятимуть швидкість руху транспорту лазерним приладом TruCAM. Про це повідомила пресслужба патрульної поліції Кременчука.


Патрульні поліцейські контролюватимуть ділянку дороги на проспекті Лесі Українки: від мосту через річку Сухий Кагамлик до зупинки «Вулиця Керченська». Саме цей відрізок автошляху вибрали тому, що протягом року там сталася 21 дорожньо-транспортна пригода, травмувалося — 9 осіб. Ця ділянка буде позначена відповідними знаками, що попереджатимуть про контроль швидкості.


 

Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Коментарі: 29

1 709
5 вересня 2019 17:14

Автомобили экипажей, которых вооружат радарами TruCam, должны обязательно стоять с включенным синим маячком возле специального знака, предупреждающего о фото- и видеофиксации.

 

А что уже там поставили этот знак с двух сторон?


58 11
0
5 вересня 2019 17:55

Так а где конкретно будут торчать? Или будет блуждающий экипаж-призрак?


17 9
0
5 вересня 2019 17:59

Кормушка с фурами прикрылась, вот придумали новую тему.


59 11
0
5 вересня 2019 18:13

 

Стаття 40. Застосування технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису

 

1. Поліція для забезпечення публічної безпеки і порядку може закріплювати на форменому одязі, службових транспортних засобах, монтувати/розміщувати по зовнішньому периметру доріг і будівель автоматичну фото- і відеотехніку, а також використовувати інформацію, отриману із автоматичної фото- і відеотехніки, що знаходиться в чужому володінні, з метою:

 

1) попередження, виявлення або фіксування правопорушення, охорони громадської безпеки та власності, забезпечення безпеки осіб;

2) забезпечення дотримання правил дорожнього руху.

 

2. Інформація про змонтовану/розміщену автоматичну фототехніку і відеотехніку повинна бути розміщена на видному місці.

 

 

может я что-то недопонимаю, но где тут сказано о праве использовать TruCam в неавтоматическом режиме?

 

для граждан все что не запрещено - разрешено.

для органов власти - с точностью да наоборот.

 

Так что объясните этим недалеким, что кроме как для селфи TruCam в неавтоматическом режиме они его могут себе в з.цу засунуть

 


27 8
0
5 вересня 2019 18:55

Начнём с того, что у них нет разрешений на спецсигналы. Дальше можно не продолжать. Процедура будет нарушена вкорне. терпил будут доить, а если водитель в курсе - первый вопрос полицейским - чтобы предъявили разрешение на спецсигнал. Такого нету - до свидания.


19 10
0
5 вересня 2019 19:12

Цитата: VsegdaProtiv
первый вопрос полицейским - чтобы предъявили разрешение на спецсигнал. Такого нету - до свидания.
у вас є компетенція вимагати у поліцейських шось показувати? Вам може не подобатись що вас зупинили, що витратили ваш час, що звинуватили, але це нічого для них не варте. В них буде доказ фотофіксації. Суд розглядає надані докази. Вважаєте що ви праві - доведіть, переконайте суд.

 

Ви помітили, що мова в коментарях йде не про те як не порушувати, а як би шо зробити і знайти отмазку шоб не платити!?!?


45 14
593
5 вересня 2019 19:27

Цитата: почемучка

 

Ви помітили, що мова в коментарях йде не про те як не порушувати, а як би шо зробити і знайти отмазку шоб не платити!?!?

Предлагаю качественно развить данную тему.

Есть видео, как на прошлых выходных один экипаж на Аутлендере топтал 100км/ч на обьездной в сторону Леонова.

Незаконные мигалки конечно работали, но неотложного служебного задания не было. Сначало на светофоре постояли, потом просто остановились на вьезде на Леонова.

Видео, номера, лица копов - все есть.

Готов поделиться.


22 6
4 763
1
5 вересня 2019 19:50

Цитата: почемучка
Вважаєте що ви праві - доведіть, переконайте суд.
та кто там будет доказывать? этот тип только в комментах гадить может....


16 12
1 709
5 вересня 2019 19:52

Цитата: почемучка

 

 

Ви помітили, що мова в коментарях йде не про те як не порушувати, а як би шо зробити і знайти отмазку шоб не платити!?!?

Вы тут не правы,если они готовы наказывать,погда пусть выполняют все требования которые прописанные законом,а не так как в Песчаном нет фур начнем бомбить авто из ссср.


13 7
4 763
1
5 вересня 2019 19:59

Цитата: hunter
нет фур начнем бомбить авто из ссср.
нужно еще техосмотр ввести для консервных банок


17 34
0
5 вересня 2019 20:39

Цитата: ankrem

Цитата: почемучка

 

Ви помітили, що мова в коментарях йде не про те як не порушувати, а як би шо зробити і знайти отмазку шоб не платити!?!?

Предлагаю качественно развить данную тему.

Есть видео, как на прошлых выходных один экипаж на Аутлендере топтал 100км/ч на обьездной в сторону Леонова...

Видео, номера, лица копов - все есть.

Готов поделиться.

Где можно глянуть этот шедевр?!


5 4
593
5 вересня 2019 20:58

Цитата: ИМХО

 

Где можно глянуть этот шедевр?!

Пока лежит пылиться на Google Drive.

 

Готов предать огласке, в любом более менее публичном издании.


6 6
1 144
5 вересня 2019 21:00

А ночных лётчиков на спортивных мотоциклах, которые воют аж окна дрожат, будут останавливать? Замахали уже эти гады.


46 2
593
5 вересня 2019 21:13

Цитата: Andron777

А ночных лётчиков на спортивных мотоциклах, которые воют аж окна дрожат, будут останавливать? Замахали уже эти гады.

 

Неа))

А даже если и помахают чупа-чупсом, то никто ж не остановиться все равно. И ничего за это не будет((


15 5
0
5 вересня 2019 22:47

Цитата: zzzzzz
Вважаєте що ви праві - доведіть, переконайте суд.та кто там будет доказывать? этот тип только в комментах гадить может....
По себе не судят! Тип у вас перед зеркалом по утрам. Я езжу исключительно по правилам. В городе я еду 50 км/час, на тот свет не тороплюсь. А из-за некомпетентности большого количества служащих в полиции, я не собираюсь быть терпилой и топать в суд, чтобы доказать что я был прав. Мне дорого моё время и если я знаю, что я был прав, я буду стоять на своём. У нас есть презумпция невиновности. 


20 8
0
5 вересня 2019 23:01

А їм не здалося, що, можливо, така кількість ДТП пов'язана не тільки (або не стільки) з перевищенням швидкісті руху? Не пам'таю де там можливо розігнатись до перевищення, не потрапивши на пагорб та не володіючи, щонайменше, Ніссан ГТР. Можливо потрібно перевірити знаки, якість та наявність розмітки, освітлення, та займатись патрулюванням небезпечних ділянок (доречі, безпосереднім своїм обов'язком), а не сидіти в кущирях з радаром у "кращих" традиціях попередників? 


15 12
4 763
1
6 вересня 2019 06:33

Цитата: VsegdaProtiv
я не собираюсь быть терпилой и топать в суд, чтобы доказать что я был прав. Мне дорого моё время и если я знаю, что я был прав, я буду стоять на своём. У нас есть презумпция невиновности. 
smile как и говорил, что этот тип никуда не пойдет, он только по клаве мастак.... ну а на своем- стойте, стойте. Невиновность как раз доказывается в суде, а не на дороге.... адвокат подтвердит. 


11 8
0
6 вересня 2019 06:34

Много возражений. А дело правильное. Если вопрс о законности, так необходимо урегулировать. Где там разогнаться? Так необходимо 5 минут постоять на обочине и посмотреть. Летают и сфетофоры не помеха. Любимая фраза ," .... а как у них?.." Так у них видеофиксация в порядке вещей, и стоянки, по городу, контролируемые. Города на этом зарабатывают хорошие деньги в бюджет. Необходим контроль однозначно.


23 2
0
6 вересня 2019 08:23

Цитата: zzzzzz

Цитата: почемучка
Вважаєте що ви праві - доведіть, переконайте суд.
та кто там будет доказывать? этот тип только в комментах гадить может....

не звертай увагу на мій комент. Взагалі. Уяви що його не було. Життя покаже чия була правда.

Я вже переріс тих шмаркачів шо пальці віялом які нічо не бояться. Пару судів, де я безрезультатно викладувався, доводячи свою правоту, пару ДТП з підтасованими поліцією фактами, шо потім вони не приходили на виклик в суд, показали мені що треба бути попроще, і уникати по можливості такі випадки


10 6
272
6 вересня 2019 08:31

Цитата: hunter

Автомобили экипажей, которых вооружат радарами TruCam, должны обязательно стоять с включенным синим маячком возле специального знака, предупреждающего о фото- и видеофиксации.

 

А что уже там поставили этот знак с двух сторон?

відносно увімкнених маячків при "ловлі лихачів" посилання на закон підскажите?!


1 9
166
6 вересня 2019 08:49

Цитата: БРАТ

Цитата: hunter

Автомобили экипажей, которых вооружат радарами TruCam, должны обязательно стоять с включенным синим маячком возле специального знака, предупреждающего о фото- и видеофиксации.

 

А что уже там поставили этот знак с двух сторон?

відносно увімкнених маячків при "ловлі лихачів" посилання на закон підскажите?!

знаки уже стоят. знак фотофиксации и табличка 3км. Со стороны Молодежного лично видел.

 сегодня утром.


7 0
272
6 вересня 2019 10:32

Цитата: Zloy_kachan
знаки уже стоят.

я акцентував увагу на проблискових маячках!!!


3 6
0
6 вересня 2019 11:59

 

 

Цитата: ankrem

Предлагаю качественно развить данную тему.

Есть видео, как на прошлых выходных один экипаж на Аутлендере топтал 100км/ч на обьездной в сторону Леонова.

Незаконные мигалки конечно работали, но неотложного служебного задания не было.

Готов поделиться.

К сожалению, с лета 19 года у них уже все люстры законны... Так что не занимай место на ГуглДрайве, удаляй свою "сенсацию"))))


9 0
593
6 вересня 2019 12:39

Цитата: Korrektor

 

К сожалению, с лета 19 года у них уже все люстры законны... Так что не занимай место на ГуглДрайве, удаляй свою "сенсацию"))))

 

Использовать маячки можно только в случае неотложного служебного задания. А там было патрулирование, так как на стречу ехал такой же Аутлендер. 


2 4
0
6 вересня 2019 13:02

Цитата: ankrem
Использовать маячки можно только в случае неотложного служебного задания.
не треба узагальнювати. Маячок червоного і помаранчового кольору різні за значенням, адже не поспорите що помаранчовий маячок - це теж маячок, хоч і на прибиральній техніці або на фурі з небезпечним вантажем


4 4
254
6 вересня 2019 13:22

Проще и дешевле поставить speedcam как в загнивающей Европе, там одну вспышку поймал - в глазах зайчики пол дня, и желание нарушать отбивает надолго



+отсутствие человеческого фактора - камере неважно что ты прокурор или депутат, в отличие от мусоров


7 5
94
6 вересня 2019 13:30

Цитата: Andron777

А ночных лётчиков на спортивных мотоциклах, которые воют аж окна дрожат, будут останавливать? Замахали уже эти гады.

Мы услышим по реву, если продолжится - значит грошь цена такой полиции!


6 4
0
6 вересня 2019 13:42

Цитата: pro
Мы услышим по реву
в даному питанні лежаки незамінні


5 3
0
17 вересня 2019 05:17

Цитата: почемучка

Цитата: pro
Мы услышим по реву
в даному питанні лежаки незамінні

На центральному проспекті міста?!? Ви звідки??? Задам питання по іншому: чи знайомі з правилами облаштування доріг? Звісно - ні, якщо вважаєте що лежачих можна класти де заманеться...


0 0

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 45 від 7 листопада 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх