«Якщо ми кинемо, хто тоді працюватиме?» - кременчуцькі рятувальники про свою роботу

17.09.2019, 12:02 Переглядів: 4 539 Коментарів: 4

 

Кременчуцькі вогнеборці розповіли історії з власного робочого досвіду, які найбільше закарбувалися в пам'яті

«… Лише час допомагає. Все минає, приходить інша подія в житті і ти перемикаєшся на щось інше»


Начальник караулу 14-ої державної пожежно-рятувальної частини Кременчука Микола Кулик на службі в рядах ДСНС з 2008 року. Чому саме «рятувальник», відповів, що все почалося з профільного вишу.


 


Микола розповів, що спочатку був юнацький порив рятувати людей. Чоловік розказав про товариша, старшого на рік, який навчався на першому курсі в інституті на рятувальника. Микола тоді був в 11 класі. Товариш розповідав Миколі, що відбувається на навчанні, які практичні заняття. 


- Мене це захоплювало. Ця форма, цей зовнішній вигляд. Тому і я надумав. Це переросло в пожежну охорону, в мою професію, - поділився Микола Кулик.


Рятувальник розповів, що для нього найскладніші виклики - це масштабні пожежі, в яких доводилося рятувати людей. 



Начальник караулу згадав пожежу на вагонному заводі, яку гасили більше доби. Складність полягала в тому, що горіло у великому цеху. У самому цеху пожежу вдалося локалізувати швидко. А вогонь по даху розповсюджувався безконтрольно. Виявилося, що в цеху тривав ремонт, і дах був подвійним з прошарком шириною близько пів метра. Було ухвалено рішення зробити отвори і заповнили прошарок піною. Потім почали локалізовувати і ліквідовувати пожежу. 


На запитання, що допомагає відновитися від складних випадків на роботі, Микола відповів, що такого рецепту немає. 


Час лише допомагає. З часом все минає, приходить інша подія в житті і ти перемикаєшся на щось інше. 



«Пішоход іде, йому до лампочки, що світиться-моргає...» 


Водій 14-ої державної пожежно-рятувальної частини Кременчука Олександр Кремезний близько 19 років керує пожежною машиною. У його обов'язки входить перевірити справність автівки, возити особовий склад, подавати рятувальникам воду. 


 


Автор поцікавився в Олександра, яка ситуація на дорогах Кременчука: чи пропускають водії-пішоходи пожежників, які поспішають на виклик. Олександр відповів, що йому б хотілося, щоб учасники дорожнього руху були більш вихованими. За його словами, близько 10% водіїв ставляться з розумінням та пропускають машину. Проте більшість відносяться безвідповідально.


Пішоход іде, йому до «лампочки», що світиться-моргає. А це все час. Чим швидше ми потрапимо - тим краще, - розповів водій-рятувальник.


Крім того, дошкуляють Олександру й запарковані автівками житлові двори. Про бетонні квітники, якими перегороджують проїзд до під'їздів, чоловік взагалі згадувати не хоче. Через них іноді доводиться кружляти навколо будинку, щоб вдалося під’їхати до джерела пожежі.



«Якщо ми кинемо, хто тоді працюватиме?»


Володимир Корсун, підполковник служби цивільного захисту, начальник відділу цивільного захисту Кременчуцького міськрайонного управління ГУ ДСНС у Полтавській області, працює з 2005 року. Після навчання в академії корінного полтавця направили на службу в Кременчук, де у 2005 році він почав працювати інспектором з реагування. До нинішньої посади, яку обійняв у 2014 році, Володимир працював начальником караулу, заступником начальника частини та начальником чергової зміни. 


 


Рятувальник розповів, що у нього в пам'яті залишилася пожежа на вагонзаводі, в одному з цехів. Тоді Володимир був начальником чергової зміни оперативно-координаційного центру. 


Ми прибули на пожежу - горіли фарби і розчинники в стічній ямі під вагоном. Я очолив ланку ГДЗС (ланка газодимозахисної служби - «одиниця», яка складається не менш як з трьох рятувальників, що працюють в апаратах захисту дихальних шляхів. Важлива особливість - всі пожежники «заланцюговані», - автор). Зайшли в середину. Так сталося, що видимість була практично нульовою. Оскільки я йшов спереду, впав в яму, де горіли розчинники. Затримався на руках. Завдяки моїм товаришам, вони швидко мене витягли, - поділився Володимир Корсун.


 

Приклад ланки ГДЗС


Щодо кумедних ситуацій, то підполковник згадав про випадок на новорічні свята, який стався кілька років тому. Тоді повідомили про пожежу 7 поверсі. Пізніше виявилося, що люди просто вирішили на балконі шашлики посмажити на мангалі. 


На запитання від «ТЪ» «Чи були такі моменти, що ви хотіли кинути службу», Володимир Корсун відповів: 


- Якщо ми кинемо, хто тоді працюватиме? 

Автор: Євгенія Каблучка Джерело фото: ldubgd.edu.ua Фото: Артем Коваленко
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Коментарі: 4

92
17 вересня 2019 12:43

Молодцы


13 0
0
17 вересня 2019 13:19

Пішоход іде, йому до «лампочки», що світиться-моргає. А це все час. Чим швидше ми потрапимо - тим краще, - розповів водій-рятувальник.
бо пішоходи в нас матьорі...я не злукавлю,якщо скажу що 90% кременчужан взагалі не читали пункти ПДР 4-4.16, й впевнені що пішоход виживе при зіткнинні з автівкою, а автомобіль відправиться на металобрухт....а ще є водії ,які не знають що пішоходний перехід починається на проїзжій частині дороги, а не на тротуарі,й,типа вічливі й уважні,зупиняються перед переходом й створюють дтп,а на самому ділі просто порушують ПДР


10 1
0
17 вересня 2019 14:19

Цитата: __Shaytan__
ще є водії ,які не знають що пішоходний перехід починається на проїзжій частині дороги, а не на тротуарі,й,типа вічливі й уважні,зупиняються перед переходом й створюють дтп,а на самому ділі просто порушують ПДР
кожен випадок індивідуальний. Є такі піші, шо їм лінь голову крутнуть подивиться чи не створять аварійну ситуацію ставши на зебру, а тупо танком сунуть на зебру - і деякі водії з досвідом це бачать, або прогнозують що так буде, тому змінюють швидкість щоб не гавонуть. особливо важливо не ловить гав коли серед пішоходів малолітні.

А до авто шводкої чи пожежної я завжди відношусь з повагою, бо вони рятують, в т.ч. життя, і отримують за це, нажаль, мізер


8 0
0
17 вересня 2019 16:01

[почемучка]

[qu__Shaytan__]ще є водії ,які не знають що пішоходний перехід починається на проїзжій частині дороги, а не на тротуарі,й,типа вічливі й уважні,зупиняються перед переходом й створюють дтп,а на самому ділі просто порушують ПДР

[/quote] кожен випадок індивідуальний.  

я обмалював конкретний випадок


1 0

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 45 від 7 листопада 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх