Кременчуцький онкодиспансер із квітня може припинити роботу – головлікар Севідов

2.11.2019, 13:45 Переглядів: 18 970 Коментарів: 21

 

Про найгірший варіант подій розповів головний лікар Кременчуцького онкодиспансеру Володимир Севідов. Причина – на даний час заклад не має обладнання, яке передбачене новими вимогами НСЗУ

Онкодиспансер не має необхідного діагностичного обладнання

Першого листопада головний лікар Кременчуцького онкодиспансеру Володимир Севідов скликав пресконференцію, де повідомив, що із квітня 2020 року Кременчуцький онкодиспансер може припинити роботу. Причина – нові вимоги в рамках медичної реформи. Фінансування закладів повністю переходить на Національну службу здоров'я України (НСЗУ). Вона закуповуватиме медичні послуги лише у медзакладах, які відповідають вимогам до їх надання. Наразі ж Кременчуцький онкодиспансер не відповідає цим критеріям, бо на даний час не має ні власного комп’ютерного томографа, ні апарата УЗД експерт-класу.


 


Володимир Севідов визнає: таке обладнання необхідне високоспеціалізованому медичному онкологічному закладу, бо підвищує відповідальність за призначене лікування. Адже в цьому випадку поєднана відповідальність і за діагностику, і за лікування. Наразі на  УЗД, комп'ютерну томографію та МРТ пацієнтів відправляють у інші заклади.  


- Але з квітня наступного року все це припиниться. Усі лікувальні установи підписують договори з Національною службою здоров'я (це абсолютно обґрунтовано, я лише підтримую). Національна служба здоров'я виставила свої критерії, з якими установами вона може підписати цей договір про співпрацю. Тепер для онкології це обов'язковою є комп'ютерна томографія. І я вважаю, це правильно, тому що в Україні не повинно залишатися лікувальних установ «недоробок», допомога повинна надаватися кваліфікована. Ми вже не зможемо послати пацієнта в інше місце на томографію, тому що цю послугу оплачує НСЗУ, - пояснив Володимир Севідов.


Його слова підтверджують документи, розміщені на порталі НСЗУ: вимоги до вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги. Зокрема, і до послуги «Діагностика та спеціальне лікування онкологічних захворювань у дорослих та дітей». Це й вимоги до персоналу, і до обладнання. Ось його перелік, який повинен мати заклад онкології:

 

Вимоги до переліку обладнання:

  • УЗД-апарат з доплером.
  • Рентгенівський апарат.
  • Спіральний комп’ютерний томограф (СКТ) та/або магнітно-резонансний томограф (МРТ).
  • Електрокардіограф багатоканальний.
  • Відеогістероскоп з діагностичними та операційними корпусами.
  • Відеогастроскоп.
  • Гнучкий цистоскоп.
  • Відеоколоноскоп.
  • Дефібрилятор.
  • Апарат ШВЛ.
  • Монітор поліфункціональний.
  • Пульсоксиметр.
  • Автоматичний шприцевий дозатор за місцем надання послуги.
  • Автоматичний інфузійний дозатор.
  • Аспіратор (відсмоктувач).
  • Глюкометр.
  • Система централізованого постачання кисню.
     

- Першого квітня я поїду в НСЗУ, і якщо в мене не буде всього цього устаткування в складі онкологічного диспансеру, зі мною не підпишуть договір. І я втрачаю фінансування повністю. Я запрошу колектив, поясню колективу, що ми не фінансуємося. Колектив розходиться. Нерухомість переходить в область. Устаткування, швидше за все, передадуть обласному онкодиспансеру (у нас дуже хороше обладнання, вони будуть раді), - окреслив Володимир Севідов найгірший варіант розвитку подій.


Історія з невдалим тендером на 194 мільйона

За словами Володимира Севідова, знаючи про вимоги НСЗУ, він звернувся до депутатів облради-кременчужан, які почали просувати ідею будівництва у місті діагностичного центру онкодиспансеру. Спочатку говорилося про ціну питання у 5 млн грн, згодом ціна питання зросла до 194 млн грн.


- 194 мільйони - дуже велика сума, але воно того варте. Планувався високотехнологічний діагностичний центр. Працювали медичні технологи, які враховували не просто суперсучасні матеріали. Це європейський стандарт плитки, хірургічні панелі - у нас в Україні, може, є дві клініки, які таке мають. Розраховували навіть потік пацієнтів, - розповів Володимир Севідов.


За його словами, проєктувався діагностичний центр площею 1360 квадратних метрів за європейськими стандартами. Це й високотехнологічна вентиляція, і електронна черга, і високоточні апарати КТ та МРТ. Володимир Севідов каже, що хотілося б мати апарати Siеmens, ринкова ціна яких коливається в межах 25-30 мільйонів гривень. Планувався і апарат УЗД експерт-класу (приблизна ціна 3-4 млн грн). Володимир Севідов запевняє, що з ним консультувалися, плануючи тендер, і він складав список обладнання за проєктом.


Крім цього, у складі діагностичного центру планувалося три операційних: для гастроскопії, ендоскопія та інвазивне УЗД (коли під наркозом беруть проби з органів під контролем УЗД). У складі комплексу мало бути й дві палати на 4 ліжка кожна для пацієнтів, що пройшли дані обстеження.


- Технологічно це просто казка! – підсумовує Володимир Севідов.


Замовником «казки» виступав департамент містобудування, архітектури та ЖКГ Полтавської ОДА – саме він і проводив тендер. І чиновники фактично «провалили» цей коштовний тендер на 194 мільйона гривень. Спочатку визначили переможця – ТОВ «Оконіка», яке у довідці про наявність персоналу вказало аж 7 працівників. І, до речі, специфікація обладнання, що монтується (а це якраз апарати КТ та МРТ) не була вказана в договорі.




Держаудитслужба за результатами моніторингу зробила висновок про низку порушень у ході закупівлі і дійшла висновку, що замовник мав дискваліфікувати переможця і визнати торги такими, що не відбулися. Замовник погодився з висновками Держаудитслужби і повідомив про намір розірвати угоду з фірмою, яку визначив переможцем.




Наразі Володимир Севідов сподівається, що найближчим часом оголосять новий тендер, і він пройде без порушень, що дозволить розпочати будівництво діагностичного центру.


- Якщо почнеться будівництво, я глибоко впевнений що знайду вагомі аргументи для НСЗУ, аби довести, що воно закінчиться, і в нас буде все необхідне, аби відповідати критеріям. Якщо не почнеться, у мене ніяких мотиваційних аргументів не буде, - наголошує Володимир Севідов.


Є ще одна перспектива зберегти заклад – стати філією Полтавського онкодиспансеру. Але головний лікар Кременчуцького онкодиспансеру від неї не в захваті. Він вважає, що це не піде на користь місту і пацієнтам, бо втрачається перспектива розвитку.


Ще одна загроза: будівництво не підкріплене грошима

Є ще одна вагома підстава для занепокоєння, адже один із найкоштовніших на даний час тендерів області на 194 мільйона гривень не підкріплений фінансово. Так, депутати обласної ради своїм рішенням від 19 липня цього року відібрали в Кременчуцького онкодиспансеру 19 мільйонів гривень, призначених на діагностичний центр, і залишили на 2019 рік лише 1 мільйон.


Ось витяг із додатку до рішення облради №1107 «Про внесення змін до показників обласного бюджету на 2019 рік» (мова йде про той самий об’єкт, але внесена назва в адресу - зняли 20 млн грн, повернули 1 млн). 


 


Володимир Севідов запевняє, що депутати облради з Кременчука працюють над тим, щоб повернути втрачені 20 мільйонів. Але сподіватися – це ще не означає отримати.


Депутат Полтавської облради з Кременчука Василь Хоменко, каже, що категорично не згоден з рішенням облради – з цього приводу він виступав і на сесії. Хоменко розповів, що подав депутатський запит голові облради Олександру Біленькому: хотів дізнатися аргументи щодо перерозподілу. Відповіді не отримав.


Отже, питання в тому: чи збирається область реально підтримувати Кременчуцький онкодиспансер та закладати гроші на діагностичний центр? І чи розпочнеться будівництво (за умови успішного тендеру) при такому розкладі?


Трохи медичної статистики

  • 705 операцій зробили хірурги Кременчуцького онкодоспансеру за 9 місяців поточного року. З року в рік кількість оперативних втручань росте (за весь 2019 рік було 692).
  • 90% всіх онкопатологій, які лікують в умовах спеціалізованих відділень Полтавського онкодиспансеру, лікують і в Кременчуці.
  • 2300 курсів хіміотерапії провели за 9 місяців поточного року у Кременчуцькому онкодоспансері, це 25% від показників у цілому в області;
  • 15 хірургічних та 35 хіміотерапевтичних ліжок має онкодиспансер.


Лікарі закладу, маючи сучасне хірургічне обладнання, опанували операції за євростандартом, які не роблять у інших онкодиспансерах області:

  • пластичні операції (з протезуванням) при раку молочної залози, що дозволяють зберегти органи;  
  • проводиться 70% операцій на нирках зі збереженням органів (резекція нирки) – цей вид операції теж не роблять в інших онкодиспансерах області.

Втрачати такий заклад буде дуже шкода. А це може статися, якщо й надалі чиновники та депутати гратимуться з бюджетними грошима, що не дозволить розпочати і завершити будівництво діагностичного центру. 

Автор: Тетяна Донченко Фото: Артем Коваленко
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Коментарі: 21

1 457
2 листопада 2019 17:56

голобородьку слава!


24 43
0
2 листопада 2019 19:09

Как только чиновники (из департамента містобудування, архітектури та ЖКГ Полтавської ОДА) заключившие договор на 194 млн с оконной фирмой из 7 человек сядут в тюрьму - их колегги перестанут играться с бюджетом. Но не раньше...

Пока авторы этого журналистского расследования успешно помешали дельцам распилить бюджет. Так держать!!!


57 3
0
2 листопада 2019 19:26

Особисто знаю Володимира Васильовича, як порядну, чесну і сильну людину. Більше того, за свої перемоги в боротьбі за життя людей - він заслуговує на звання "Почесний громадянин міста Кременчука". Закликаю всіх небайдужих стати на захист наших конституційних прав (ст. 49) і відстояти збереження цього важливого закладу. Сподіваюсь на активну громадську позицію міської влади та депутатів.


41 5
0
2 листопада 2019 19:32

Весело живём. Тендер по строительству современного лечебно-диагностического центра выиграла контора, которая тупо режет профиль под углом 45 и 90 градусов, паяет его и прикручивает фурнитуру :)

Интересно, условия тендера специально под них прописывались? Ну чтобы из села, канада, не более 10 человек в штате и умели устанавливать окна :)


37 5
1 457
2 листопада 2019 20:00

Цитата: Kremen.Club
Тендер по строительству современного лечебно-диагностического центра
зачем ерунду писать -не строительству и не центра а 
на реконструкцію рентгено-діагностичного кабінету
еще напишите крупнейшего центра в Европе....


8 18
0
2 листопада 2019 20:42

Цитата: antikola
еще напишите крупнейшего центра в Европе....

Странно. В статье черным по-белому написано про строительству. Да и как-то тяжело представить себе реконструкцию за 194 млн. грн. силами 7 офисных работников. Не имея ничего против кроме оконщиков, но по моему скромному мнению такие работы должны делать конторы с соответствующей квалификацией, подтвержденной лицензией, и опытом.

Вполне естественно выглядит ситуация, когда организация специализирующаяся на поставке, наладке медицинской техники, обучении персонала выигрывает тендер, а потом уже она на какие-то единицы процентов от суммы тендера заказывает строительные услуги и контролирует их выполнение как по качеству, так и по соответствию проекту.

А вот обратная, когда стоители выигрывают тендер на почти 200 млн., из которых стройки на 5-10, выглядит не совсем понятно и не совсем разумно.


22 2
367
1
2 листопада 2019 22:09

распилить 194 лямов -святое дело .. может и на мост есть распил .уже который по счету ....баранов надо стричь зимой а кормить летом ...если летом кормить - то всеравно зимой стричь ..так то


15 1
0
3 листопада 2019 02:33

а за чем он нужен онкодиспансер ? листья палим , чернобль выбрасывет, местные заводы не менше. воду пьем, едим , дышим уже отравленным воздухом , ели доживаем до 70и , ссуки власть, где наши деньги которые всю жизнь платим в так называемый "пенсионный фонд "?


16 4
88
3 листопада 2019 02:40

Да нафига он нужен онкодиспансер , пару крематориев нужно строить . Нас же уничтожают .


21 4
1 457
3 листопада 2019 09:45

Цитата: Kremen.Club
В статье черным по-белому написано про строительству.
в этой статье? 
Тендер на 194 млн грн на реконструкцію будівлі проводив обласний департамент містобудування, архітектури та ЖКГ.
Больше читайте тут: https://www.telegraf.in.ua/kremenchug/10081684-kremenchuckiy-onkodispanser
-mozhe-zalishitisya-bez-kabnetu-mrt-prichina-porushennya-na-tender.html#comment
это вопросы к писателям.
Цитата: Kremen.Club
стоители выигрывают тендер на почти 200 млн., из которых стройки на 5-10,
и что? комментаторы хоть когда то имели дело с тендерами, договорами, генподрядчиками, субподрядчиками-видно что нет, зато знают как управлять страной и их мнение единственно правильное....



выиграл бы тендер какой то торгаш-поставщик медоборудования, тоже бы орали, как он может строить!!!


3 23
169
3 листопада 2019 12:54

antikola, если вы такой специалист в тендерах, имели дело с тендерами, договорами, генподрядчиками, субподрядчиками - добро пожаловать к нам в редакцию. Я хочу с вами побеседовать и задать больше вопросов, на чем зиждется ваша незыблемая уверенность в том, что фирма с 7 работниками могла освоить 194 миллиона. Да, снимая вопросы "к писателям" относительно строительства: тендер назывался "реконструкція з добудовою" - там добудови больше, чем реконструкции старого сарая, где раньше была лаборатория (это на входе в больницу). Сейчас там квадратов 200, должно быть 1300, вот и считайте, чего больше - реконструкции или строительства. И да - я привыкла отвечать за свои слова. Надеюсь, вы тоже. Потому и приглашаю в гости в редакцию - расскажите же нам всем то, чего мы не знаем. 


30 3
0
3 листопада 2019 13:43

Украина лидирует по количеству раковых заболеваний, а мы допустим закрытие данного учреждения? За отсутвие отрытого и объективного расследования по данному делу должны быть уволены все по цепочке, от следователя до начальника, за их бездействие. До каких пор мы в коррупционном говне таком жить будем?


18 1
1 457
3 листопада 2019 14:03

Цитата: Татьяна Донченко
ваша уверенность в том, что фирма с 7 работниками могла освоить 194 миллиона.
да при чем тут вообще конкретно эта фирма? я пытался объяснить,что фирма выигрывшая тендер, не обязательно должна быть профильной,если тендер включает в себя различные виды работ, вот и все. Мне по большому счету наплевать на ту оконику.Разговор был об общих принципах, но вы почему то не хотите понимать этого.
Цитата: Татьяна Донченко
снимая вопросы "к писателям": там добудови больше, чем реконструкции. Сейчас квадратов 200, должно быть 1300,чего больше - реконструкции или строительства.
тогда почему в одной статье реконструкция,в другой строительство-пишите уже как то одинаково, что ли...мне почем знать как оно в реалии. А если там в основном строительство + оборудование и материалы с работами, то это еще и не большая сумма думаю...
Цитата: Татьяна Донченко
я привыкла отвечать за свои слова. Надеюсь, вы тоже. Потому и приглашаю в гости в редакцию
я где то обещал вам прийти в гости? не перекручивайте.


4 20
1 457
3 листопада 2019 14:37

невозможно отвечать на комментарии-постоянно вы ввели слишком длинный комментарий- так как же мне не вводить, если нужно цитировать!!!


2 14
177
3 листопада 2019 20:54

Цитата: antikola

Кароче, барыги имеющие доступ к бюджетным деньгам решили распилить 194 млн. гр, неправильно организовали тендер, Держаудит служба поймала их за руку, тендер отменили, А ВИНОВАТЫ ПИСАТЕЛИ!!!flushed И это уже не смешно.

Цитата: Анат Ващ
Закликаю всіх небайдужих стати на захист наших конституційних прав (ст. 49) і відстояти збереження цього важливого закладу
Кроме того, что число таких (государственных) медучереждений не може быть сокращено, там еще записано: "ефективного і доступного для всіх громадян медичного обслуговування. У державних і комунальних закладах охорони здоров'я медична допомога надається безоплатно" А Вы уверены, что лечение здесь эфективно и доступно для всех граждан и надается безоплатно?


9 4
1 457
3 листопада 2019 21:42

Цитата: Маэстро
Кароче, барыги
виноваты невежды, орущие капсом
Цитата: Маэстро
уверены, что лечение здесь эфективно и доступно для всех граждан и надается безоплатно?
вот когда попробуете, расскажете. Моя жена лечилась у Севидова, слава богу жива-здорова, и миллионов не платили.Я помню с ним тогда разговаравал, спрашивал-может в Киев стоит, он говорит- а в чем разница?Там денег отвезете, а лечить так же будут....Прямой и толковый доктор и мужик.


15 5
0
4 листопада 2019 09:49

Ну всё идет по плану.... Поликлиники стомат позакрывали, диспансер тоже хотят закрыть. Казалось бы, а причём тут типамер? Ну а вообще странно что в онко нету томографов и прочих УЗИ. Они по идее там должны быть в первую очередь. С их помощью и находят сякую гадость.


9 0
0
4 листопада 2019 10:23

Маэстро! Я не бажаю вам перевіряти ефективність лікування з даного приводу. Зауважу лише, що мав досвід спілкування в онкоцентрах Полтави, Харкова, Києва, а рятувати довелося пану Севідову. За рівнем професіоналізму фору йому може дати Донська С. Б. Але у неї більш комфортні умови і ресурси. Повну доступність для громадян - навіть не обговорюю, а за безкоштовність скажу, як є. Так, деякі ліки (яких не було серед дармових) знадобилося шукати, щоб не використовувати аналоги. Все інше надавав диспансер.


8 0
169
4 листопада 2019 11:40

Цитата: antikola

Цитата: Маэстро
Кароче, барыги
виноваты невежды, орущие капсом

 

Так в чем же именно виноваты "невежды, орущие капсом"? То бишь комментаторы? Они что, составляли тендерную документацию? Проводили тендер с нарушениями? Виноваты невежды, которые не сумели подготовить и провести тендер - чиновники департамента ОГА. Не надо на кого-то перекладывать их вину.  


4 0
4 852
1
4 листопада 2019 11:50

Цитата: Татьяна Донченко
Виноваты невежды, которые не сумели подготовить и провести тендер - чиновники департамента ОГА. Не надо на кого-то перекладывать их вину.  
согласен виноваты чиновники, я ж не против. А невежды виноваты лишь в том, что невежды .


1 3
177
4 листопада 2019 18:50

Цитата: Анат Ващ

Маэстро! Я не бажаю вам перевіряти ефективність лікування з даного приводу. Зауважу лише, що мав досвід спілкування в онкоцентрах Полтави, Харкова, Києва, а рятувати довелося пану Севідову. За рівнем професіоналізму фору йому може дати Донська С. Б. Але у неї більш комфортні умови і ресурси. Повну доступність для громадян - навіть не обговорюю, а за безкоштовність скажу, як є. Так, деякі ліки (яких не було серед дармових) знадобилося шукати, щоб не використовувати аналоги. Все інше надавав диспансер.

Якщо це так, то не все так погано.


2 0

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 50 від 12 грудня 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх