«АвтоКрАЗ» не передасть Кременчуку гуртожиток – мешканцям пропонують виселятися, якщо не подобається

27.11.2019, 13:03 Переглядів: 10 140 Коментарів: 8

 

Адміністрація «АвтоКрАЗу» не передасть гуртожиток підприємства у комунальну власність. Одна з причин – процедура банкрутства. Мешканцям запропонували виселятися, якщо не влаштовують умови договорів з підприємством

«АвтоКрАЗ» не передасть у комунальну власність Кременчука гуртожиток на вулиці Вадима Пугачова, 14 А, що належить підприємству. Днями мешканці гуртожитку, які ледь не замерзли через борги КрАЗу за опалення, отримали від адміністрації відповідь, яка дуже їх засмутила.


- Наша ініціативна група написала листи і міській владі, і заводу з проханням передати гуртожиток у комунальну власність. Вчора ми отримали відповідь. Відповідь дуже різка, неприємна, - розповіла «Телеграфу» одна з мешканок гуртожитку.


Вона зачитала нам відповідь адміністрації заводу, адресовану «орендарям житлових приміщень».


Адміністрація ПрАТ  «АвтоКрАЗ» у своєму листі повідомляє мешканцям, що будівля гуртожитку належить акціонерному товариству на праві приватної власності.


«Право власності є непорушним та охороняються законодавством України. Ніхто не може бути позбавлений права власності, крім випадків встановлених законом. Всі ви отримали право проживання в житловому приміщенні гуртожитку на підставі укладених договорів оренди. Відповідно до положень законодавства України, зокрема, Цивільного та Господарського кодексів, договором оренди є передача майна в тимчасове платне користування, а не у власність, та обов’язковість повернення такого майна після закінчення строку дії договору або при його достроковому припиненні. Звертаємо увагу й на той факт, що капітальний чи поточний ремонт у випадку необхідності, як і підтримання тимчасово орендованого приміщення, ви маєте виконувати самостійно власним коштом», - йдеться у відповіді ПрАТ «АвтоКрАЗ» на звернення мешканців гуртожитку.


Адміністрація заводу також акцентувала увагу на тому, що більшість мешканців гуртожитку, які підписали звернення, давно припинили свої трудові відносини з ПрАТ «АвтоКрАЗ» за власним бажанням. «Проте умови договору оренди передбачають його дію саме на період роботи на нашому підприємстві», - неоднозначно натякнули людям про те, що в них немає прав на їхні квартири.


Надалі адміністрація підприємства пише людям про складну економічну ситуацію в країні, «політичні ігри попередньої президентської влади» та заангажованість щодо державних замовлень, у яких перевагу отримує не  вітчизняний виробник КрАЗ, а закордонний МАЗ.


«Все це призвело до тривалої відсутності прибутку і як наслідок накопичення боргів і порушення провадження у справі про банкрутство. На сьогодні відповідно до Кодексу України з процедур банкрутства все майно товариства складає ліквідну масу і будь-які операції щодо його відчуження є незаконними до моменту розгляду справи та погашення всіх кредиторських вимог. Наголошуємо, що сторони вільні у виборі контрагентів, умов договорів та порядку їх укладання. Якщо когось із вас не влаштовують умови договорів оренди чи стан наданого приміщення, і ви не бажаєте продовження їх дії, зверніться до приватного акціонерного товариства «АвтоКрАЗ» з пропозицією їх розірвання та подальшого виселення з тимчасово орендованих житлових приміщень», - так завершується лист працівникам.


Мешканка гуртожитку, яка нам повідомила про цю відповідь, дуже знічена. Вона підкреслює, що пропрацювала на підприємстві 17 років (і продовжує працювати), по стільки ж пропрацювало багато її сусідів. Люди звільняються з КрАЗу через незадовільні умови праці: низьку зарплату, яку постійно затримують. Наша співрозмовниця стверджує, що мешканці гуртожитку мають на руках договори на проживання (найму), а не договори оренди і неприємно здивована тим, що адміністрація заводу назвала їх усіх орендарями.


Закон України «Про реалізацію житлових прав мешканців гуртожитків» (далі Закон) захищає права мешканців на житлові приміщення, у тому числі ті, які були побудовані до 1991 року (до приватизації підприємств), але згодом були включені до статутних капіталів акціонерних товариств.


«Гуртожитки, включені до статутних капіталів товариств, створених у процесі приватизації (корпоратизації), у тому числі ті, що в подальшому були передані до статутних капіталів (фондів) інших юридичних осіб або відчужені в інший спосіб, передаються у власність територіальних громад відповідно до Загальнодержавної цільової програми передачі гуртожитків у власність територіальних громад з урахуванням особливостей, визначених цим Законом», - говориться у Законі.


Цей же Закон передбачає, що в жилі приміщення в гуртожитках після передачі їх у  власність територіальних громад можуть бути приватизовані мешканцями.


Нагадаємо, мерія Кременчука ініціює передачу гуртожитку ПрАТ «АвтоКрАЗ» у комунальну власність міста. Але лише волі міської влади в цьому питанні недостатньо.




Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Коментарі: 8

0
27 листопада 2019 13:37

Ну так а чем недоволен человек в ответе? Ответ конкретен и описан нормальным понятным языком. Да куда идти - куда деваться это уже другой вопрос. И если жилье не было приватизировано, то они как раз в аренду и брали помещения. Ну как бы это не звучало там грубо, но ответ мне кажется написан нормально.


39 36
0
27 листопада 2019 13:49

Думав ради цікавості дізнатись в чому ж різниця між наймом і орендою, на що наголошує автор статті, зазузлив, а мені пише "... ЦКУ, за договором найму (оренди) житла одна..."


23 1
169
27 листопада 2019 14:11

Цитата: почемучка

Думав ради цікавості дізнатись в чому ж різниця між наймом і орендою, на що наголошує автор статті, зазузлив, а мені пише "... ЦКУ, за договором найму (оренди) житла одна..."

чесно кажучи, не бачила договір, думаю, що йдеться про найм, на ці договори розповсюджується Закон Про реалізацію житлових прав. Люди кажуть просто - договір на проживання


18 2
642
27 листопада 2019 14:57

"Надалі адміністрація підприємства пише людям про складну економічну ситуацію в країні, «політичні ігри попередньої президентської влади ...» - нє, ну то зрозуміло, зажди хтось інший винен;

 

"... та заангажованість щодо державних замовлень, у яких перевагу отримує не вітчизняний виробник КрАЗ, а закордонний МАЗ." - 
вже давно на профільних ресурсах зазначено - поки завод не вийде з процедури банкрутства - перемагати в бюджетних тендерах буде важко або неможливо. Перемагайте в інших поставках.

 

П.С. Ситуація з КрАЗом не унікальна в світі - прям щас на одному ресурсі "Lifan остановил производство и находится на грани банкротства"


11 2
0
27 листопада 2019 15:36

......Ніхто не може бути позбавлений права власності, крім випадків встановлених законом....... Золотые слова. Но на ум сразу же приходит рейдерский захват предприятий, который частенько применяют в нашей стране те, кому законы не писаны. Может и жителям его применить. Кразу все-равно, он банкрот. Одной общагой больше, одной меньше. Людей жалко. Завод давно уже труп, лет 25 точно. Занимает пол города, а делает по 3 машины в месяц  :)  Соберите все нужное оборудование в одном месте и работайте. А лишние площадя и помещения продайте. Нет, работает чисто хохляцкая натура - сам не потяну, но и другим не дам


54 6
0
29 листопада 2019 01:13

Только МАЗ виноват????А Мерседес,Рено,Пежо,Скания и др грузовые автозаводы не мешают????До этого песня звучала,что некие ,,американские ,, сборщики  за заводом КрАЗу мешали жить!!!По 100 машин в месяц падлеци собирали!!!.А правда в другом,За 20 лет правления Костика Живаго ,ни кабины новой(у китайцев покупаете)ни моста нового НИЧЕГО не сделано.Высосали с завода все!Роботяг до нищеты опустили.А МАЗ ВАМ ВИНОВАТ!!!!!Да Вас всех за разбазаривание завода при Лукашенко ,не говоря уже про Сталина к стенке....поставить.Вместе с Сазоновым и Черняком.


5 0
4 781
1
29 листопада 2019 08:35

Цитата: Serpan
хохляцкая натура - сам не потяну, но и другим не дам
так костик же под него кредиті берет и віводит через свои банки, потом єти банки докипитализирует государство...краз для этого ему и нужен.Тут вопрос другой-собираются продать еще таких же 500 предприятий, при приватизации нужно прописывать жесткие условия - приватизировал- вкладывай бабло в реконструкцию, соцпроекты, ЗП и так далее, не выполняешь-забрали и еще в тюрьму посадили с конфискацией, а так все это называется государство избавляется от ненужной обузы-спихнуло, а дальше трава не расти. Так скоро атомные станции продадим, а было бы ЯО и его в концессию бы сдали. Правительство-торгаш сейчас.Кто то видит хоть один проект по подъему промышленности или хотябы обещания это сделать? НЕТ! Так как мать вашу, зеленые вы собираетесь улучшить экономическое состояние в государстве? Продать и свалить.....зебобики навыбирали....


3 1
4 781
1
29 листопада 2019 10:19

а нет, вот еще тюрьмы продаем уже 

Министерство юстиции в связи с недостаточным финансированием  планирует массовое закрытие тюрем и сокращение персонала, а также создание частных СИЗОИ
и готовьтесь 
"У нас в стране настолько сильна свобода слова, что ее пора бы немножко приглушить", - нардеп "СН" Василевская-Смаглюк


4 1

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 45 від 7 листопада 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх