Коли можна отримати компенсацію по полісу КАСКО? Коли не заплатять по КАСКО? Як відбувається компенсація під час воєнного стану?
Бойові дії підпадають під форс-мажори у договорах страхування, тому не завжди реально отримати компенсацію навіть за полісом КАСКО, якщо, наприклад, автомобіль пошкоджено ракетними уламками. Проте страхові компанії пристосовуються до теперішніх реалій та актуалізують програми для клієнтів.
КАСКО — це добровільний вид страхування автомобіля у разі його пошкодження або повного знищення, а також викрадення транспорту. За допомогою поліса автовласник отримує відшкодування, навіть якщо машина постраждала у ДТП, у якому він вважається винуватцем. Таким чином, можна максимально надійно захиститися від фінансових витрат — компенсацію потерпілим заплатить СК за автоцивілкою, а ремонт особистого авто відшкодує страховик по КАСКО.
Будь-які зовнішні фактори є підставою для отримання виплат за стандартним полісом КАСКО в рамках умов договору: Страховик має право відмовити у покритті матеріальних збитків, якщо ТЗ постраждало на території активних бойових дій внаслідок влучення снаряда. Спеціально для таких випадків впроваджено більш розширені програми страхування КАСКО, де ризики вийни прописані окремим пунктом.
Так, на сервісі онлайн-страхування hotline.finance українці можуть ознайомитися з варіантами КАСКО із включеними воєнними ризиками від різних страховиків. Опції та їх опис окремо виведено для зручного ознайомлення з ними. У разі подачі заявки на покупку поліса через сервіс та подальшого підписання договору з СК клієнти гарантовано отримують до 10% кешбеку від hotline.finance.
Також КАСКО можна оформити із розширеною сферою дії — територія ЄС. Якщо ви часто виїжджаєте в Європу, ви можете застрахувати транспортний засіб у разі ДТП за межами батьківщини. З огляду на вартість ремонту за кордоном ця опція буде актуальною для наших автомобілістів.
У договорі страхування завжди прописані моменти, коли СК відмовляє у виплаті на законних підставах. Найпоширеніші, це:
Компенсація по КАСКО під час війни відбувається у штатному форматі, як і було у мирний час. Страхова компанія спочатку вивчає заяву, а потім ухвалює рішення щодо виплат. Відшкодування нараховується безпосередньо на банківський рахунок власника або клієнту пропонують ремонт на сертифікованому СТО, що є партнером СК.
Щодо нововведень, то сьогодні страховики з метою безпеки намагаються переводити комунікацію зі страхувальниками в онлайн-режим. Водій може оформити страховий випадок, використовуючи електронні документи, їх копії, якщо немає можливості надати оригінали. Якщо експерт не приїжджає на виклик, то фото і відеоматеріали власник поліса також надає самостійно.
По суті, зараз для реєстрації страхової події потрібно:
Виплата здійснюється протягом 30 днів (можливо і раніше) з моменту подання заяви, але все залежить від конкретного страховика.