Уряд Гончарука скасував «чесні платіжки» Гройсмана: граничних тарифів на опалення тепер немає

18.11.2019, 10:29 Переглядів: 10 692 Коментарів: 29

 

КМУ скасував Постанову про граничні тарифи на опалення і гарячу воду, яку не виконували в мерії Кременчука

Кабінет міністрів на засіданні 15 листопада ухвалив рішення про скасування Постановаи №560 від 26 червня 2019 року, якою встановлювався граничний тариф на опалення і гаряче водопостачання. Про це повідомила пресслужба Міністерства енергетики та навколишнього середовища.


Скасованою постановою №560 уряд Володимира Гройсмана встановив граничний тариф на послугу з постачання теплової енергії для населення (з лічильником тепла) 1 400 грн за 1 і 35,21 грн за 1 кв. м опалювальної площі без лічильника. Дана постанова також встановлювала граничний тариф на послугу з гарячого водопостачання: 83,66 грн за кубометр рушникосушаркою) і 75,74 грн за кубометр (без рушникосушарки).


Уряд Гончарука фактично визнав необгрунтованою постанову уряду свого попередника — Гройсмана про граничні тарифи. Так, у Міненерго стверджують, що встановлення граничних тарифів на опалення і гарячу воду суперечить вимогам МВФ і ставить під загрозу відключення опалення і гарячого водопостачання.

«Рішення забезпечує стійке проходження опалювального сезону та усуває загрозу відключення міст від газу через економічно необґрунтовані ставки тарифів», - сказано в повідомленні міністерства.


Також повідомляється, що з проханням про скасування Постанови №560 до прем'єр-міністра Олексія Гончарука звернулася Асоціація міст України.


За сьогоднішніми оцінками уряду, середньозважений тариф в Україні на теплову енергію станом на 1 травня становив 1 800 грн за 1 Гкал, а обмеження тарифу відповідно до скасованої постанови призвело б до додаткових витрат місцевих бюджетів за час опалювального сезону 2019/2020 року на суму 7 млрд грн.


Нагадаємо, Після ухвалення Постанови №560 (яка нині скасована) прем'єр-міністр Гройсман пояснював, що обмеження цін на тепло покликане спонукати місцеву владу вкладати кошти місцевих бюджетів в модернізацію ЖКГ, а також обумовлено зниженням цін на газ. Уряд Гройсмана, і зокрема, Міністерство юстиції після набуття чинності цією Постановою (незадовго до виборів до парламентських виборів) розгорнули широку інформаційну кампанію під назвою «Чесна платіжка». Зокрема, запустили онлайн-калькулятор послуг та закликали громадян повідомляти на урядову гарячу лінію про випадку завищення тарифів у містах. Тоді, скориставшись урядовим калькулятором, ТЪ порахував, що у Кременчуці теплові тарифи завищені та третину. Відтак, у мерії Кременчука свого відмовилися виконувати Постанову №560 і не привели тарифи до економічно обгрунтованого рівня. Зокрема, директор департаменту ЖКХ Іван Москалик назвав цю постанову недосконалою та прийнятою «політично, щоб зібрати електорат». У Мінрегіоні (ще при попередньому уряді) «відхрестилися» від Постанови №560 та повідомили, що не узгоджували її.


Тепер, як бачимо, «Чесні платіжки» Гройсмана остаточно канули у небуття разом із сподіваннями українців, що перезавантаження влади допоможе зменшити комунальні рахунки.


Щоправда, у Кременчуці дещо знизили тарифи для абонентів КП «Теплоенерго», зважаючи на зниження ціни на газ. Нагадаємо, скористатися знижкою зможуть ті співвласники багатоквартирних будинків, які укладуть нові угоди з КП «Теплоенерго».




Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Коментарі: 29

1 457
18 листопада 2019 10:52

нормальные люди и не сомнеались в том, что зебенина команда будет грабить народ, слава свидетелям голобородька! желаю еще, что бы зебобикам поснимали субсидию. Тогда песни про барыг и злочинну владу будут ихним гимном....когда голова не думает на выборах-страдает пятая точка!


77 32
0
18 листопада 2019 11:00

граничних тарифів на опалення тепер немає


А ВІН БУВ???


52 12
426
18 листопада 2019 11:13

Зробили їх разом, ще раз.

Далі буде.



\


49 14
0
18 листопада 2019 12:10

суперечить вимогам МВФ.. вот, опять двадцать пять


28 0
325
18 листопада 2019 12:33

Теперь Кеменчугская ТЭЦ уже вполне спокойно може греть атмосферу голыми трубами длиной 50 километров в городе, а платить будут кременчужане.


63 1
0
18 листопада 2019 12:33

Во всем виноват барыга! Ведь правда, зеленушки? 


53 10
514
18 листопада 2019 13:16

"будет всё чесно по закону не разъединяйте людей перемены к лучшему перезагрузка власти я верю новому призиденту будет порядок каждый получит по заслугам "

 

апрель 2019

 

пс. не я

 

Цитата: romix
Во всем виноват барыга! Ведь правда, зеленушки? 



" Воем порохоботов удовлетворен, как говорится "значит хорошие сапоги - нужно брать"  "

 

март 19

 

пс. не я


32 8
0
18 листопада 2019 14:13

И это не может не радовать,товарищи! Конец эпохе бедности!
Это же насколько поднимут платежки то? И будут поднимать каждый месяц. А по окончанию сезона, будет выступать какая нибудь морда и ныть, что граждане задолжали столько-то миллиардов за отопление.


37 1
680
18 листопада 2019 14:45

Обсуждаете того чего не было?) Звинувачуєте нинішю владу у тому чого не було, дуже веселі коментарі)


21 46
1 457
18 листопада 2019 14:48

от порох шо творит, шо творит, єто же гиноцид *** в действии!


45 9
307
18 листопада 2019 18:32

Цитата: antikola

от порох шо творит, шо творит, єто же гиноцид *** в действии!

не подскажешь, при каком президенте плата за хату выросла в разы?

Только давай по существу, без воды.

 

 


28 24
1 457
18 листопада 2019 19:37

Цитата: DNIWE
без воды.
без воды если при порохе было так хреново. он был барыгой, наживался на войне и на тебе лично, то почему сейчас ты не стал жить лучше? почему злочинные тарифы не стали меньше, зп и пенсия больше? мало того в бюджете на следующий год вообще полный мрак-читал его? пороха уже с весны нет, кто наживается на войне сейас, почему топливо, продукты и коммуналка не подешевели? Порох опять виноват?



Инаугурация: сегодня Владимир Зеленский получил полномочия Президента Украины и заявил о роспуске Рады DNIWE:20 мая 2019 12:31 Полыханием порохоботов полностью удовлетворён
  а сейчас вы удовлетворены состоянием цен зп и пенсий с учетом бюджета 2020? Ваша риторика в комментах заметно меняется, взять даже отношение к бляхам, то порох виноват. то бляхеры зажрались- вы уж определитесь как то.


31 18
307
18 листопада 2019 19:39

antikola

ты так и не ответил на мой вопрос


15 13
1 457
18 листопада 2019 21:51

Цитата: DNIWE
ты так и не ответил на мой вопрос
хорошо, при порохе выросла плата , еще раз для тугоухих- я не топлю за пороха, его сейчас уже с весны нет. Теперь ответ на мой вопрос, без воды на предыдущий коммент?


14 9
307
18 листопада 2019 22:50

Цитата: antikola

Цитата: DNIWE
ты так и не ответил на мой вопрос
хорошо, при порохе выросла плата , еще раз для тугоухих- я не топлю за пороха, его сейчас уже с весны нет. Теперь ответ на мой вопрос, без воды на предыдущий коммент?

Вот видишь, наконец то ты ответил, кто задрал тарифы украинцам.

А по поводу своего вопроса -уточни конкретно, какой из заданных тебя интересует больше всего.

Я задал тебе один, ты на него ответил, правда не с первого раза. Могу ответить на один вопрос

 


8 11
642
19 листопада 2019 08:24

Цитата: DNIWE

Цитата: antikola

от порох шо творит, шо творит, єто же гиноцид *** в действии!

не подскажешь, при каком президенте плата за хату выросла в разы?

Только давай по существу, без воды.

 

 Але при цьому - 

- не підкажеж, при якому президенті мінімальна і середня зарплата виросла в рази?

- чи не перекривалося це для переважної більшості населення субсидіями?

На шару ж і оцет солодкий, правда?


5 12
1 457
19 листопада 2019 09:00

Цитата: DNIWE
Могу ответить на один вопрос
прекрасно, тогда лучше вообще не отвечать....., сразу понятно, что не в состоянии ответить, главное на пороха все свалить, когда зеленое ..... застилает глаза. Вот один вопрос- почему тогда тарифы не снизят сейчас и в бюджете такой *** приняли( если читал, то понимаешь, если нет-можешь не отвечать).



Цитата: Кавоман
На шару ж і оцет солодкий, правда?
он сейчас в процессе переобувания, не мешайте ему осмыслить происходящее вокруг....


7 7
737
19 листопада 2019 09:47

Цитата: Кавоман

 Але при цьому - 

- не підкажеж, при якому президенті мінімальна і середня зарплата виросла в рази?

- чи не перекривалося це для переважної більшості населення субсидіями?

На шару ж і оцет солодкий, правда?

1) Так мінімалка виросла і тут немає про що сперичатися. А ось середня... 60000 мера і 4500 прибиральниці - середня зарплата буде 32250. Прибиральниці від цього легше?

2) Так, тому в 2018 настільки змінили правила надання субсидії, що більша части населення її втратила.

 

Наш мер клав на уряд і буде класти далі, не важливо хто там президент чи прем'ер-міністр, тому що це децентралізація - дали гроші без обов'язків.


7 0
1 457
19 листопада 2019 10:07

Цитата: shtai
Так, тому в 2018 настільки змінили правила надання субсидії, що більша части населення її втратила
да нет. как раз в 18 ее изменили , были косяки с есв , с отпусками и больничными, когда снимали субсидию, это исправили. А вот сейчас до сих пор еще нет никаких данных по субсидиям( родственники не получили ни смс, ни сообщений начислена она или нет).
Цитата: shtai
тому що це децентралізація - дали гроші без обов'язків.
не перекручивайте, всегда есть контроль, но в этом бюджете этих денег в 2 раза меньше заложили. Так что можно ждать темных улиц и дырявого асфальта, бо деньги распилят еще в Киеве.


5 3
737
19 листопада 2019 10:22

Цитата: antikola

да нет. как раз в 18 ее изменили , были косяки с есв , с отпусками и больничными, когда снимали субсидию, это исправили.

Расскажите это тем семьям, где дети прописаны с родителями, а живут отдельно и как бюджеты двух, а то и трех семей считаются одним целым.

 


4 2
278
19 листопада 2019 11:34

Цитата: shtai
дети прописаны с родителями, а живут отдельно

Ну я навіть не знаю. Всі подібні випадки, що я бачив - це через небажання розв'язувати цю проблему. Тобто люди займають позицію пташеняти - сидять з розкритим ротом і не хочуть рухати дупу з місця.


4 2
1 457
19 листопада 2019 12:07

Цитата: shtai
Расскажите это тем семьям, где дети прописаны с родителями, а живут отдельно
у меня такая ситуация, да считали и там и там, но это все легко решаемо, но можно просто сказать что 
Цитата: shtai
змінили правила надання субсидії,
и на этом всё. вот почему я этот вопрос решил, а для вас это проблема?
Цитата: enic
не хочуть рухати дупу з місця.
при этом делая кого то виноватым!



2 1
0
19 листопада 2019 14:18

Кто там выше не верил что будут поднимать? Вон в соседней теме, поднимают на 6%, и это начало только! Дальше будет веселее.


5 0
0
19 листопада 2019 17:21

Я - не порохобот. Я голосувала «за» Зеленського, а зараз призначений ним уряд (його люди), незважаючи на зниження ціни на газ, пропонує «задавити» нас захмарними тарифами.


Скасування урядом Гончарука Постанови №560 від 26.06.2019р. про граничні тарифи на опалення дає ЗЕлене світло місцевим «князькам» і надалі наживатися та отримувати «відкати» через підвищення тарифів (до речі, цим керує діючий нардеп Шаповалов, а його племінник є членом партії «Слуга Народу»).


Щодо економічно-обгрунтованого тарифа!

Його НЕ ІСНУЄ в природі, це - МІФ (при існуючій кадровій політиці, не працюючих судах та бездіяльній для простих громадян поліції), адже додаткові доходи будуть РОЗКРАДЕНІ прямо на місцях.

Влада озвучила нам економічно-обгрунтований тариф: він складатиме не менше 3,5 тис.грн./1Гкал, що є нереальним, бо неможливо навіть уявити, якими будуть наслідки при встановленні такого тарифу.


Хотілось би знати: 
1)яка позиція президента (чи він знову не в курсі)
2) кому «ДЯКУВАТИ» ЗА ЗНИЩЕННЯ НАС, ЗВИЧАЙНИХ УКРАЇНЦІВ?


4 2
514
19 листопада 2019 17:30

Цитата: Піддубна Оксана

Я - не порохобот. Я голосувала «за» Зеленського, а зараз призначений ним уряд (його люди), незважаючи на зниження ціни на газ, пропонує «задавити» нас захмарними тарифами.


Хотілось би знати: 
....
2) кому «ДЯКУВАТИ» ЗА ЗНИЩЕННЯ НАС, ЗВИЧАЙНИХ УКРАЇНЦІВ?

неужто Порошенко гадит ?

 

пс.

Давайте не будем опускаться до дна, на котором расположились почитатели Петра Алексеича. Будем толерантны к ним, терпимы к их выбору, не будем их обзывать и гнобить. Ведь мы из ЗЕ-команды, нам нужно вести себя культурно, быть выше всей этой грязной тематики.

 

кстати, совсем пропал с сайта автор сего опуса, рьяно поддерживающего новообраного? ау, где етот водитель для зе?


6 1
0
19 листопада 2019 20:48

А может таки Яныка с Яновичем назад привезём-а то чёто совсем оно уже задрало всё! Глядя на всё дерьмо за 5 лет прошедших-так оно оказывается тогда при злочинцях то и пожили трохи а??? Если кто не согласен--обоснуйте обратное! И за одно не поленитесь-и достаньте платёжки за 13 год зимние и посмотрите -и посмотрите свои корешки зарплатние-ато у нас как у последних идиотов память короткая как у куриц! Не у всех-но у большинства!!!!!


5 5
278
21 листопада 2019 13:36

Цитата: ратахан
Если кто не согласен--обоснуйте обратное!

Дуже просто - дивимося скільки який уряд взяв у борг. При першому овочу ми дійсно добре жили в борг, але недовго. Добряча частина цих грошенят осіла у карманах овоча і кілі, але ж то таке, вірно?


8 3
1 457
21 листопада 2019 14:21

Цитата: Дмитрий
где етот водитель для зе?
так перебулся давно и ник сменил



Цитата: enic
але ж то таке, вірно?
холодильник же ближе к телу, вы же видите лохторат голосует за зе, а потом оказывается уже можно и яныка взад. Их кто дешевой ковбасой поманит, за того и топят....


5 2
4 781
1
21 листопада 2019 14:24

Цитата: Дмитрий
неужто Порошенко гадит ?
так у нее кто бы не гадил-перевести стрелки на местных, бо выборы скоро, надо жалобить нарид тарифами и геноцидом 
Цитата: Піддубна Оксана
НАС, ЗВИЧАЙНИХ УКРАЇНЦІВ
, кстати в правилах комментирования про капс есть статья? в основном один человек так нарушает постоянно.


3 3

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 45 від 7 листопада 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх