Коронавірусне: у Кременчуці з 26 березня в магазини, аптеки та транспорт пускатимуть лише в масках

24.03.2020, 11:08 Переглядів: 27 339 Коментарів: 44

  

Мерія вводить масковий режим - таке рішення ухвалили під час засідання оперативного штабу із запобігання коронавірусу

У Кременчуці із четверга (26 березня) у магазини, аптеки та транспорт  пускатимуть лише в масках. Рішення про масковий режим ухвалили під час засідання оперативного штабу із запобігання коронавірусу, який створений у мерії.


Режим роботи в масках вводиться для продавців, водіїв транспорту, вимога діє до покупців та пасажирів. У  магазини, аптеки та транспорт людей пускатимуть теж лише в масках.


Як запевнила керівник відділу торгівлі та підприємництва виконкому, торговельні мережі вже забезпечили продавців масками. 


Що робити людям в умовах дефіциту масок в аптеках? Таке питання теж пролунало під час засідання. 


- Ми шукаємо можливість придбати такі маски, - сказала пані Жорняк. 


Мер Віталій Малецький порадив людям згадати радянські часи: зшити багаторазові маски з марлі в домашніх умовах, прати та прасувати їх. 


Віцемер Ольга Усанова зауважила, що раніше лікарі радили одягати маски лише хворим людям, але зараз рекомендації змінюються. 


- Хочу сказати, що зараз навіть МОЗ змінив свої рекомендації. Якщо раніше рекомендували одягати маску лише тим людям, які мають респіраторні прояви (чхання,сльозотечу, нежить) то зараз рекомендується одягати маски всім задля того, щоб і не вдихали повітря з можливими збудниками хвороб і не видихали, - сказала Ольга Усанова.
(додано)




Водночас, представник центру лабораторних досліджень наголосив, що носити маску разову можна лише максимум 3 години, а потім слід міняти. Респіратор можна носити 4 години. Багаторазові маски можна використовувати повторно після прання і прасування. (Уточнено).


Станом на 24 березня у Кременчуці не зареєстровано жодного випадку коронавірусу. 


 


ДОДАНО

Що саме рекомендує МОЗ з приводу масок? 

Медична маска не захищає людину від коронавірусу, але вона може захистити оточуючих, якщо ця людина є носієм вірусу.

Про це на брифінгу заявив заступник глави МОЗ, головний санітарний лікар України Віктор Ляшко, відповідаючи на прохання «поставити крапку» у питанні масок, повідомляє Громадське


«Хірургічна маска не захищає нас від можливого інфікування хворобами, що передаються повітряним шляхом. Водночас, коли вводиться карантин на території всієї держави, ми всі з вами стаємо потенційно інфікованими», — сказав він.


Лікар пояснив, що коли людей просять вдягати маску у громадському транспорті та будівлях, це означає — маска захищає не вас, а від вас людей, які там перебувають.


«Тому, вдягаючи маску у цей конкретний момент, ми зменшуємо можливість інфікування людей, які працюють у державних структурах, і які зобов’язані сьогодні виходити на роботу, щоби забезпечити життєдіяльність країни», — зазначив Ляшко.


Він уточнив, що з маскою зменшується відстань, на яку інфікована людина поширює збудника хвороби, зокрема коронавірус.


«Щодо захисту. Сьогодні переглянуті рекомендації Всесвітньої організації охорони здоров’я, і респіратори медикам рекомендують використовувати тільки при контакті з хворим на коронавірусну хворобу, особливо коли він перебуває в реанімаційному відділенні, і відбуваються процедури, які передбачають виділення великої кількості біологічної рідини, бо саме з краплями цієї рідини поширюється коронавірус», — резюмував головний санітарний лікар. 


Висновки. Судячи з пояснення лікаря, масковий режим фактично ввводиться тоді, коли кожну людину розглядають як потенційного носія хвороби. Маска - захист від розповсюдження вірусу носієм. Вона не захищає здорову людину. Масковий режим введений в Києві, де нині вже зареєстровано 29 випадків захворювань на коронавірус (дані МОЗ на 10.00, 24 березня). Масковий режим у Києві ввели після виявлення хвороби. У Києві введений режим надзвичайної ситуації.


Але чи є підстави зараз, ще й при дефіциті масок, вводити масковий режим у Кременчуці, де немає жодного випадку коронавірусу? 

Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Коментарі: 44

0
24 березня 2020 11:19

маска носится не более 2-ух часов, потом ее надо менять


63 2
0
24 березня 2020 11:26

Отакої... Ну, окmask


9 5
98
24 березня 2020 11:35

Это давно нужно было сделать, и не ждать, пока в городе появится вирус.


31 24
0
24 березня 2020 11:45

Остается открытым вопрос. Когда маски будут доступны в продаже и по цене ? Я,например, шить принципиально не хочу, хотя с легкостью могу. На дворе 21 век.


81 11
593
24 березня 2020 11:49

Багаторазові  маски мона використовувати повторно після прання і прасування.

 

Раз мона, знач нуна.


20 6
0
24 березня 2020 11:51

Можно ли использовать бафф в качестве маски?


11 0
0
24 березня 2020 11:52

Мне вот интересно, тот кто принимал такое решение в школу ходил вообще или нет? Маска - одноразовая. Она не может использоваться повторно. И носить её целый день нельзя, там пару часов. Т.е. на каждый день этих масок каждому нужно минимум пару штук. Даже если люди будут сидеть дома в большинстве своём и на всю Украину нужно будет всего лишь 10 млн штук в день... ГДЕ ВЫ, АМЁБЫ, ИЗДАЮЩИЕ ПОДОБНЫЕ РАСПОРЯЖЕНИЯ ПРЕДЛАГАЕТЕ ВЗЯТЬ 10 МЛН. МАСОК В СУТКИ? Дегенераты полные. Ношение маски с нарушением правил её использования увеличивает риск заболевания, в первую очередь для тех на ком она надета, в ней скапливается вся грязь


147 8
0
24 березня 2020 12:03

 "НАВІТТЬ МОЗ ЗМІНИВ СВОЇ РЕКОМЕНДАЦІЇ"!!! ТА ВИ ЩО!!! НАДАЙТЕ ОФІЦІЙНИЙ ТЕКСТ! А ОСЬ ВООЗ НЕ ЗМІНИВ СВОЇХ РЕКОМЕНДАЦІЙ!!! ПО-ПЕРШЕ, МАСКА ПОТРІБНА ЛЮДЯМ НЕЗДОРОВИМ ТА ТИМ, ХТО ДОГЛЯДАЄ ЗА ХВОРИМИ. ПО-ДРУГЕ, ПОВТОРНЕ ВИКОРИСТАННЯ МАСКИ НЕ ДОПУСКАЄТЬСЯ. 


57 6
0
24 березня 2020 12:04

Вы перед тем как требовать сначала обеспечте дебилы! не то чтобы масок, марли уже нет в аптеках идиоты хреновы.. Может нам еще марлю научиться делать?


120 5
0
24 березня 2020 12:07

А как мне зайти купить маску в аптеку, если у меня нету маски?

Да и в аптеке тоже нету масок. Эти клоуны местные уже достали! Ну как такие ограниченные и недалекие попадают во власть?


134 6
383
24 березня 2020 12:13

оденем как раз те маски,которые за кордон продали. Реальный будет трындец малецкому в четверг. Будут погромы, потому что масок нет, а нервы не железные. Я сомневаюсь что кто то будет терпеть на улице, когда тысячи людей не смогут зайти за хлебом или лекарствами


72 8
96
24 березня 2020 13:02

Прекратите разгонять панику! Наш светоч, наш пророк веталька малецкий предвидел всё! Маску можно будет соорудить из веталькиной газеты Интструкция и чертёж будут напечатаны непосредственно в газете!


94 6
0
24 березня 2020 13:09

во всём мире уже требуют ходить в маске, это правильно. Если хочешь находиться меж людей ,будь то магазин,аптека, транспорт,будь добр придерживаться правил. Обезопасить и себя и людей рядом

 


36 60
0
24 березня 2020 13:11

Цитата: FEЯ

 "НАВІТТЬ МОЗ ЗМІНИВ СВОЇ РЕКОМЕНДАЦІЇ"!!! ТА ВИ ЩО!!! НАДАЙТЕ ОФІЦІЙНИЙ ТЕКСТ! А ОСЬ ВООЗ НЕ ЗМІНИВ СВОЇХ РЕКОМЕНДАЦІЙ!!! ПО-ПЕРШЕ, МАСКА ПОТРІБНА ЛЮДЯМ НЕЗДОРОВИМ ТА ТИМ, ХТО ДОГЛЯДАЄ ЗА ХВОРИМИ. ПО-ДРУГЕ, ПОВТОРНЕ ВИКОРИСТАННЯ МАСКИ НЕ ДОПУСКАЄТЬСЯ. 

это вы расскажите китайцам у которых масочный режим ввели по всему Китаю через месяц и обязательный 2-х недельный карантин после пересечения провинций!!!( областей по нашему) .


22 34
383
24 березня 2020 13:18

Цитата: marinochka__30
Обезопасить и себя и людей рядом
пошьёте ме маску - 5шт пожалуйста.



Цитата: ori_on
это вы расскажите китайцам
дело не в масочном режиме, а то получается когда маски продали зп кордон МОЗ врещал,что маски нужны только больным, Теперь маски нужны всем, но их нет вообще. Теперь будем вводить масочный режим, не странновато ли поведение МОЗа? Да и где их взять то? материалы даже пошить если то где?  Может аппендикс самому тоже вырезать при чем обычным ножом.


48 3
0
24 березня 2020 13:48

До маски треба ще пару одноразових рукавиць добавити (хоа б таких як в МО на цукерках і печиві). ІМХО людина під час подорожі на роботу/додому береться руками за поручні, ручки дверей, перила, стіни і т.д., приходить на роботу/додому, роздягається, включає світло у вбиральні, відкриває двері вбиральні, миє до хвилини руки, що і хірурги позаздрять, витирає однорахззовим рушником, і закриває двері вбиральні, беручись за ту саму ручку, за яку брались до миття рук, і вимикає світло натискаючи на вимикач, який вмикали "брудними" рруками. Тобто теоретично вірус може знов перейти вже на вимиті руки. Були б рукавиці, то зняв би їх як тільки зайшов в +/- безпечне приміщення. А захочеться дорогою різьбу нарізать в носі - зняв рукавиці, ковирнув, і надягнув нові!)


21 10
0
24 березня 2020 13:49

В таком случае только многоразовые марлевые или тканевые спсают. Главное что бы у нас не было вспышки, а со всем остальным я думаю что мы справимся. Люди, берегите себя и сидите дома. 


18 15
0
24 березня 2020 13:51

Але чи є підстави зараз, ще й при дефіциті масок, вводити масковий режим у Кременчуці, де немає жодного випадку коронавірусу? 
потрібно виробити звичку захищатись, бо в заразного вже буде другий клопіт, і він не такий оптимістичний


17 8
229
24 березня 2020 13:55

Одноразовую маску стираю хоз.мылом и в горячей воде, нормально выдерживает. На работе дали одну маску, в аптеке марли нет, значит стираем пока не будет дыр.


21 12
118
24 березня 2020 13:55

Цитата: Lyolya

Остается открытым вопрос. Когда маски будут доступны в продаже и по цене ? Я,например, шить принципиально не хочу, хотя с легкостью могу. На дворе 21 век.

 

если вы ПРИНЦИПИАЛЬНО не хотите шить защиту для себя и своих родных, то это уже сугубо Ваши проблемы. Дефицит масок есть во всем мире в нашем 21 веке


18 55
0
24 березня 2020 13:56

Задолбали умники, которые советуют самим шить. А не с чего шить! Марли нет, бинтов нет, ваты тоже уже нет. Из носка шить? Так смысл такой маски?


51 8
17
24 березня 2020 14:05

Цитата: Solenoid

Задолбали умники, которые советуют самим шить. А не с чего шить! Марли нет, бинтов нет, ваты тоже уже нет. Из носка шить? Так смысл такой маски?

марля є, погано шукали.

 


6 60
364
24 березня 2020 14:18

Погано, коли керують ідіоти. Ще гірше, коли їх керування відбувається в критичних ситуаціях. Носіння масок здоровими людьми тільки погіршить ситуацію. Коли ми дихаємо, виділяється волога. Вона накопичується в масці. Коронавірус краще розповсюджується саме у вологому середовищі. Так шо рішення Малецького можна розглядати як теракт.


65 9
17
24 березня 2020 14:49

Цитата: grykov

Цитата: Solenoid

Задолбали умники, которые советуют самим шить. А не с чего шить! Марли нет, бинтов нет, ваты тоже уже нет. Из носка шить? Так смысл такой маски?

марля є, погано шукали.

 

А чого це ви одразу "дізлайкаєте"? Аптека Панацея Фарм, вулиця Івана Приходька, 111. Я сьогодні купив. І в АТБ марля була.

 


10 10
424
24 березня 2020 15:08

цікаво було б побачити, як наш мер пере свої маски ? "..терзают смутные сомнения"(с)



Цитата: lag8600
стираем пока не будет дыр
а потім латати 
Цитата: Хатаб
Погано, коли керують ідіоти
Цитата: Solenoid
А как мне зайти купить маску в аптеку, если у меня нету маски?
загадка для мера )



32 0
383
24 березня 2020 15:49

Цитата: Solenoid
Задолбали умники, которые советуют самим шить
так получается медикам тоже самим шить? 
. Киевская больница №8 отказалась принимать пациентов с коронавирусом: медиков не обеспечили средствами защиты,. Медикам тоже, как я понял нужно самим шить?
это про вчерашний поезд.Пошить такую маску типа от...сь от меня в магазине можно, только вреда от нее больше чем пользы.


18 2
0
24 березня 2020 15:50

Марлю можно найти кстати, мы взяли 10м по 60 грн! Лучше всего делать самим, дешево и не на один раз!


6 38
0
24 березня 2020 15:52

Та давно надо было этот режим вводить, что же у нас все ходят кашляют и без масок...ладно на улице, а если в закрытых помещениях, то это реально угроза другим людям.


14 32
383
24 березня 2020 16:04

Цитата: sergey.kovalenko
Лучше всего делать самим,
кружок умелые ручки в мерии? так пошейте мешок и раздайте как перед выборами газеты раздавали с краской... Вот реальный шанс на будущую предвыборную программу-раздавайте маски и люди к вам потянутся!


44 1
0
24 березня 2020 16:24

Для тех у кого нет, дежурная маска будет висеть на гвоздике слева от входа в аптеку, просьба в маску не сморкаться

Администрация аптеки

Будьте здоровы!kissing_heart


51 1
118
24 березня 2020 16:26

Цитата: Solenoid

А как мне зайти купить маску в аптеку, если у меня нету маски?

Да и в аптеке тоже нету масок. Эти клоуны местные уже достали! Ну как такие ограниченные и недалекие попадают во власть?

 

позвоните в швейный, у них можно заказать под выдачу материалы. я вчера купила метериал и резинки.

+ в ателье шьют маски под заказ (многоразовые от 20 грн)

 


10 20
0
24 березня 2020 20:04

Цитата: vortex
Дегенераты полные.
100%

Офіційний бот МОЗ Коронавірус_інфо у Viber, 19.38 сьогодні

-здоровим людям носити маску треба, тільки якщо они надають допомогу людині з підозрою на інфекцію  cov-19

-надівайте маску, якщо ви кашляєте або чхаєте (с)

До речі,що зробив теж небагатий Казахстан:всіх хто повертається  країну на 1 добу госпіталізують в стаціонар, поголовно. За цей час спостерігають, роблять експрес-тест. Через добу тих хто повернуся з країн де коронавірус не дуже ще розпосюджений відправляють під чесне слово (письмове) на самоізоляцію. А тих хто повернувся з країн де лютує cov-19 шагом марш на карантин до спеціально обладнаних закладів і ніяких додому. А нас гуляй банда, зато всі в масках. Сьогодні зайшов на АЗС, рядом дві полиці на одній пиво, на іншій рідина омивач скла, яку не продають, бо вірус. То що вірус тих хто пиво купить не візьме, а того хто автохімію прикончить на місці? Сказочні...


20 1
364
24 березня 2020 20:05

Цитата: ksenaksenia

+ в ателье шьют маски под заказ (многоразовые от 20 грн)

 

 

Багаторазових масок НЕ БУВАЄ! Як і презервативів!


13 3
0
24 березня 2020 20:10

Цитата: Хатаб
Багаторазових масок НЕ БУВАЄ!

Це точно. Є тільки багаторазові респіратори зі змінними фільтруючими елементами. В минулому році купляв собі такий за (навіть страшно подумати) 45 грн


9 1
212
24 березня 2020 22:07

Цитата: Solenoid
А как мне зайти купить маску в аптеку, если у меня нету маски?
laughing


9 0
6
25 березня 2020 00:35

З офіціних джерел: Поліціянти мають не штрафувати людей на вулиці на час карантину за відсутність маски на обличчі, а надавати такій людині маску безкоштовно!!! Необхідну кількість масок розпосюдили серед патрульних національної поліціїї та нацгвардії.


13 1
383
25 березня 2020 06:54

Цитата: vasylich
З офіціних джерел
з яких?


2 1
367
1
25 березня 2020 06:59

За неделю с 14 по 20 марта украинские морские порты экспортировали 1,18 млн т основных зерновых культур, что на 26% больше, чем неделей ранее (933 тыс. т с учетом актуализации данны)

 

как думаете хватит нам ? или потом зерно у Китая будем покупать ?


8 1
383
25 березня 2020 08:27

Цитата: vetalman
у Китая будем покупать ?
круговорот зерна в природе


3 0
0
25 березня 2020 08:29

Сегодня в МОЗ объяснили, кому икак нужно носить маски . Здоровым,только если они оказывают помощь человеку больному. Где Малецкий , возможно из секретных постановлений, нашёл новые указания от МОЗ ? Информация на сайте МОЗ Краины. Где,как и зачем маска. Но где их взять? Вот в чём вопрос. Водном согласен,что дело помощи утопающим - дело рук самих утопающих.  


5 1
383
25 березня 2020 08:39

. У Дніпрі помер 45-річний чоловік, який тиждень тому повернувся із подорожі до Єгипту. Відчув нездужання, проте до лікарів звернувся лише 24 березня.  
где то читал в комментариях, что нужно всех своих возвращать. Хотелось бы спросить, скольких человек этот мужик заразил за неделю, почему он не был изолирован, и зачем 100 000 человек без карантина заезали в Украину и продолжают заезжать . Это геноцид получается уже- намеренное заражение населения страны. 
.   25.03.20 08:37
Из Стамбула в Киев эвакуировали 430 украинцев, - генконсул Гаман. ФОТОрепортаж  
и не слова о карантине!


10 0
0
25 березня 2020 09:02

Цитата: vasylich
Необхідну кількість масок розпосюдили серед патрульних національної поліціїї та нацгвардії.

Що вони будуть роздавати? В них самих немає, по одній в день видають


2 0
383
25 березня 2020 09:22

Вот уже ближе. Здравствуйте приезжие. Заметте, а мужика дома небыло- пошел заражать остальных.

. У Кременчуці двох жінок госпіталізували з високою температурою і утрудненим диханням: їх родич нещодавно повернувся з Угорщини 

10 березня в сім'ю повернувся син однієї з жінок і брат іншої з Угорщини.

На момент приїзду бригади чоловіка вдома не було.

 


5 0
424
25 березня 2020 12:02

Цитата: vortex
Мне вот интересно, тот кто принимал такое решение в школу ходил вообще или нет? Маска - одноразовая. Она не может использоваться повторно. И носить её целый день нельзя, там пару часов. Т.е. на каждый день этих масок каждому нужно минимум пару штук.
таке відчуття шо вони там просто дуже злякались і просто не знають шо робити от і такі Тупі вводять укази .Нехай той *** мер сам пошиє собі маску потім випере її пару разів а для початку хоча б пройшовся аптеками міста і подивився -є маски ? А потім писав свої дебільні укази 
Цитата: YURIY

Сегодня в МОЗ объяснили, кому икак нужно носить маски . Здоровым,только если они оказывают помощь человеку больному. Где Малецкий , возможно из секретных постановлений, нашёл новые указания от МОЗ ? Информация на сайте МОЗ Краины. Где,как и зачем маска. Но где их взять? Вот в чём вопрос. Водном согласен,что дело помощи утопающим - дело рук самих утопающих.  

все від страху 


3 1

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 45 від 7 листопада 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх