Рішення подане як «коригування тарифів» - саме так його представив міський голова Віталій Малецький.
Якими будуть тарифи з 1 грудня:
Вартість проїзних місячних квитків у транспорті КТУ планується встановити таку:
При цьому він визнав, що перевізники порушують свої зобов’язання по кількості транспорту на маршрутах та умовах перевезень, і управлінню транспорту доводиться їх «коригувати».
Тарифи для КТУ були прийняті фактично без обговорення.
Висловивши невдоволення роботою приватних перевізників, тим, як вони платять податки, та їхніми розрахунками, мер, однак, поставив на голосування новий тариф у розмірі 10 гривень.
- Ви подали у розрахунках 10,41, ви згодні на 10 гривень? – звернувся він до одного з перевізників, який зберігає транспорт прямо на вулиці.
- Так, - відповів представник підприємства.
І нові тарифи приватним перевізникам члени виконкому таки затвердили – одноголосно. Хоча методика встановлення тарифів, звісно ж, передбачає інший механізм і конкретні розрахунки, а не домовленості «згодні - не згодні». Проте у мерії, як бачимо, вважають інакше.
Раніше ми вже звертали увагу, що встановлення тарифів на транспорт має відбуватися за процедурою регуляторного акту – але виконком цю вимогу проігнорував.
Керівник управління транспорту виконкому Руслан Івашина пояснив підвищення тарифу для тролейбусного управління зростанням ціни на електроенергію на 53%. За його інформацією, раніше КТУ купувало електроенергію по 2,5-2,6 грн за кВт (ціна для підприємств щомісяця змінюється), нині ж ціна доходить до 4 грн за кВт. І це основна причина підвищення тарифу, крім цього з першого грудня зростає мінімальна зарплата, і це теж впливає на собівартість перевезень.
Він також повідомив, що деякі приватні перевізники подавали розрахунки на 12 грн у звичайному режимі і на 14 грн у режимі маршрутного таксі. Але управління транспорту запропонувало 8 грн у звичайному режимі (як і для КТУ) та 10 грн у режимі маршрутного таксі. Основна причина підвищення – зростання ціни на автогаз на 175%.
Перед затвердженням рішення мер розмовляв з перевізниками. Зокрема, заявив, що «є 11—й маршрут, якого, по суті, немає» - тобто із 10 автобусів працює 5-6.
Мер запропонував внести зміни в договір, поставити фактичну кількість транспорту і по ній уже робити розрахунок тарифу.
Наш коментар. Дивно, що така слушна пропозиція (щодо фактичної кількості транспорту) пролунала уже після того, як перевізникам винесли на затвердження новий тариф. Бо наразі ця пропозиція з уст мера – просто струс повітря.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.