20 березня літак АН-2 під керуванням двох пілотів повинен був виконувати авіахімічні сільськогосподарські роботи. При нормальних метеорологічних та технічних умовах він злетів. На висоті 10-15 метрів відмовив двигун, через що літак почав поступово втрачати швидкість. «Якби пілоти просто продовжували планерування, то, зламавши шасі, приземлилися б на «брюхо» і залишилися живими, – каже помічник Полтавського міжрайонного транспортного прокурора Артем Бугаєць. – Але в напрямку траекторії літака знаходилися житлові будинки селища Сулими, де були люди. Пілоти повернули вбік, через що літак розвернуло «носом у землю». Це була явна смерть».
Прямуючи вниз, «кукурудзяник» зачепив гвинтом бетонну електроопору, що зменшило швидкість падіння. Далі його «відрикошетило» на дерево. Всохла груша не зламалася, а відштовхнула літак, після чого він упав у яр, за 20 метрів від найближчої хати.
«Літак не вибухнув. Пілоти почали приходити в себе, коли зрозуміли, що кабіну заливає паливом, – каже Артем Бугаєць. – Вони повистрибували з літака через вікна кабіни. Не зрозуміло, як це їм вдалося – я за комплекцією значно менший, а залізти в кабіну було неможливо».
Наприкінці минулого тижня стали відомі висновки комісії по розслідуванню обставин інцеденту. Причиною аварії став конструктивно-виробничий дефект двигуна літака. Причетність будь-яких осіб до аварії не встановлено, а дії екіпажу визнані правильними. Літак ремонту не підлягає – його розпиляли «болгарками».
Усі, хто був причетний до розслідування падіння «кукурудзяника», дивуються, чому не зламалася стара груша. Саме поступове зниження швидкості «за допомогою» стовпа та дерева спеціалісти називають рятівними для життя пілотів.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.