21 квітня 2016 р. у Кременчуцькому інституті Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля відбулась ХІ Міжнародна науково-практична конференція аспірантів, молодих учених та науковців «Проблеми та перспективи розвитку економіки освіти регіону», проведення якої мало відчутний резонанс в освітньому, культурному та соціально-економічному житті Кременчуцького регіону та України в цілому.
У конференції прийняли участь науковці Кіпру, Чорногорії, Німеччини, Угорщини, Польщі, Білорусі, Росії, України, представники вищих і середніх навчальних закладів, владних структур м. Кременчука і Кременчуцького регіону, серед яких:
– 45 докторів наук з Харкова, Кіровограда, Кременчука, Львова, Тернополя, Дніпропетровська, Кривого Рогу, Дніпродзержинська, Полтави, Черкас;
– 87 кандидатів наук;
– 18 молодих учених та аспірантів;
– 70 студентів з 9 вищих навчальних закладів України.
Всього подано 220 тез наукових доповідей.
У пленарному засіданні взяли участь доктори наук, кандидати наук, члени Громадської ради з оцінювання якості освіти, наукові співробітники лабораторії «Економіка освіти регіону» Кременчуцького інституту Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля, представники навчальних закладів освітнього округу «ННК «Профільна освіта регіону», науковці, викладачі, студенти, представники громадськості.
З програмною доповіддю «Економіка освіти – фундаментальна ланка сталого розвитку регіону» пленарне засідання відкрив кандидат економічних наук, доцент, академік Академії економічних наук України, директор Кременчуцького інституту Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля Петро Іванович Сокуренко. До обговорення залучились доктори наук, професори, кандидати наук. Також, з програмною доповіддю «Проблеми організації і освіта» виступив доктор педагогічних наук, професор кафедри економіки, маркетингу, соціальної роботи та економічної кібернетики Кременчуцького інституту Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля Анатолій Петрович Самодрін.
До участі у конференції зі своїми доповідями залучилися:
доктор педагогічних наук, професор, академік Міжнародної академії з креативної педагогіки, Переяслав-Хмельницький педагогічний університет Барно Олександр Миколайович «Проектування змісту формування професіоналізму сучасного фахівця»;
директор КП «Кременчук Інвест» Мельник Андрій Васильович «Можливості для розвитку місцевих громад»;
доктор технічних наук, професор, завідувач кафедри програмного забезпечення систем Дніпродзержинського державного технічного університету Шумейко Олександр Олексійович «Про вибір потенційних ключових слів»;
кандидат економічних наук, доцент кафедри економіки Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського Гришко Наталія Євгеніївна «Раціональне використання освітнього потенціалу як основа забезпечення інтелектуально-кадрової безпеки підприємств»;
директор Кременчуцької гімназії №5 імені Т. Г. Шевченка Бобер Ілона Михайлівна «До проблеми модернізації системи освіти в умовах децентралізації державного управління»;
кандидат психологічних наук, професор Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка Моргун Володимир Федорович «Нетотожність розуміння і засвоєння, або навчання без домашніх завдань»;
кандидат педагогічних наук, доцент, професор кафедри педагогічної майстерності Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені М. В. Остроградського Білик Надія Іванівна «Розвиток інтелектуального потенціалу педагогічних працівників у регіональній освітній системі»;
кандидат економічних наук, доцент, завідувач кафедри економіки, маркетингу, соціальної роботи та економічної кібернетики Кременчуцького інституту Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля Татарінов Вадим Вадимович «Науково-практичні підходи до формування інноваційної стратегії корпорацій машинобудівної галузі».
На пленарному засіданні були вручені грамоти і подяки за найкращі наукові праці.
На заключному пленарному засіданні прийнято рекомендації конференції, у яких учасники зазначили, що економіка освіти і економіка знань стають визначальними характеристиками провідних економік світу. Рівень освіти взагалі й економічної, зокрема, визначає у державі її майбутнє на покоління і надалі.
Випереджальною ланкою розвитку кожної держави має ставати освіта регіонів як проективна ланка життєдіяльності суспільства, що діє на засадах взаємодії державного та громадянського сектору управління біосферним регіоном як суто природною територією.
Саме та нація, яка сьогодні зможе створити більш досконалу освітню систему, стане лідером ХХІ століття.
На правах рекламы