Лайфхаки від Фрегат
Через існуючу свободу слова в соціальних мережах, уникнути ризиків того, що про особу буде поширена будь-яка інформація, – неможливо.
Для того, щоб подати скаргу на допис, наприклад, у Facebook (чи відео з YouTube,Instagram) зі своєї сторінки у вказаній мережі необхідно перейти у розділ «Скарга на порушення конфіденційності» та відповісти на низку питань, після чого така скарга буде розглянута службою підтримки Facebook.
Якщо соцмережа, розглянувши скаргу, вирішує, що контент порушує її стандарти, публікацію видаляють із платформи. При цьому, чим більше користувачів звертаються з відповідними скаргами про порушення правил спільноти, тим вище шанс подальшого видалення допису.
Але, якщо особі важливо отримати матеріальну компенсацію або підтвердження того, що інформація була недостовірною, слід розглянути можливість ініціювання дифамаційного спору в судовому порядку.
У ситуаціях, коли скарга у соцмережі не призвела до бажаного результату, найбільш поширеним способом захисту порушених прав особи є звернення до суду з позовом про захист честі, гідності, ділової репутації, спростування недостовірної інформації.
Велика Палата Верховного Суду у своїй постанові від 12 листопада 2019 року у справі № 904/4494/18 вказує, що для задоволення дифамаційного позову необхідна сукупність таких обставин:
? поширення інформації, тобто доведення її до відома хоча б одній особі у будь-який спосіб;
? поширена інформація стосується певної фізичної чи юридичної особи, тобто позивача;
? поширення недостовірної інформації, тобто такої, що не відповідає дійсності;
? поширення інформації, що порушує особисті немайнові права, тобто або завдає шкоди відповідним особистим немайновим благам, або перешкоджає особі повно і своєчасно здійснювати своє особисте немайнове право.
Тож треба бути обережними, викладаючи особисту інформацію та фото у соцмережах! А за ваш якісний безлімітний інтернет подбає інтернет провайдер Фрегат!
Безпечно підключити швидкісний якісний домашній інтернет можна всього за 22 гривні в місяць!
Швидкість 100 Мбіт/с, технічна підтримка, налаштування роутера бонусом, програми лояльності та бонусування - це Фрегат!
Подробиці на сайті провайдера Фрегат або за тел. 098-734-44-44