Українцям з 2018 року доступне онлайн-оформлення обов'язкового автострахування
Сьогодні кожен водій може актуалізувати термін дії поліса без втручання страхового агента лише за 5 хвилин 24/7.
Що потрібно для оформлення страховки
Водіїв не обмежують у способах електронного страхування: ви можете застрахуватися як на офіційних сайтах страхових компаній (якщо вони надають таку опцію), так і за допомогою страхових агрегаторів. Другий варіант відкриває перед клієнтом можливість вибрати найкращу програму серед десятків, на перший погляд, однакових та отримати оптимальний у співвідношенні ціна-якість поліс без підводних каменів.
Онлайн-страхування умовно можна поділити на 3 кроки:
- Порівняння та вибір програми;
- Введення необхідних даних для формування поліса;
- Оплата покупки карткою.
Готова автоцивілка надсилається на email і не потребує друку.
Нюанси страхування, про які потрібно знати
Є низка моментів, про які водієві потрібно знати під час страхування. Пройдемося пунктами:
- Страховка оформлюється не на конкретну людину, а на машину. Таким чином, відповідальність будь-якого водія, який керує транспортом на законних підставах, захищена.
- Наявність франшизи у полісі зменшує його ціну за рахунок його якості. Якщо ви потрапляєте у ДТП, то маєте сплатити потерпілому суму франшизи зі своєї кишені. Ця сума, як правило, навіть більша, ніж вартість самого договору.
- Перевірити термін дії автоцивілки поліція, як і сам власник авто, може за номером ТЗ або номером поліса через єдину базу Моторно-транспортного бюро України.
- Електронна страховка підтягнеться у мобільний додаток «Дія». Ви можете зберігати всі необхідні документи у своєму смартфоні.
- Підтверджувати наявність поліса можна з екрана будь-якого мобільного пристрою згідно з ПДР (п. 2.1).
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.