Гідропідсилювач керма: як зрозуміти, що система не працює і потрібно міняти насос ГПК

22.05.2024, 13:00 Переглядів: 531 Р

 

Гідропідсилювач керма - система, яка значно полегшує увесь процес кермування автомобілем, робить його комфортним для водія. І головним елементом системи є насос ГПК, адже саме завдяки цьому елементу вона працює.

Спробуємо розібратися в технічних характеристиках насосу ГПК, можливих видах несправностей та тому, як зрозуміти, що потрібно замінити деталь.

Технічні характеристики

Саме на ці показники потрібно орієнтуватися при купівлі насоса ГПК, адже не обов'язково встановлювати в автомобіль оригінальну запчастину. Проте в цьому випадку треба уважно вивчити кожен з параметрів, аби не припуститися помилки. Отже, насос ГПК має такі характеристики:

  • Граничний тиск, при перевищенні якого спрацює клапан, що випускає зайву рідину у спеціальний розширювальний бачок, вимірюється в барах.
  • Кількість обертів на хвилину.
  • Продуктивність насосу при мінімальній та максимальній швидкості обертання.
  • Напрямок обертання.
  • Насос може бути призначений для автомобілів з лівим або правим кермом.
  • Діаметр отворів.

Також треба звернути увагу на те, для якої саме системи призначений насос - гідравлічної чи електрогідравлічної і на наявність бачка в комплекті.

Звісно, якщо є можливість, краще буде придбати оригінальну деталь. Приміром, якщо у вас Mercedes Sprinter, пошукайте на сайтах Насос ГПК MERCEDES-BENZ Sprinter - це значно полегшить процес вибору запчастини і застрахує від помилок.

Чому насос ГПК може вийти з ладу і як це зрозуміти

Насос ГПК - деталь досить надійна і може без проблем прослужити багато років. Проте, як і будь-яка деталь, з часом він зношується і потребує заміни. А ще він може вийти з ладу через неякісну гідравлічну рідину. Буває, що зламалася окрема деталь насоса - підшипник, або пластина - проте, в цьому випадку доведеться міняти всю запчастину, адже усі складові насоса мають бути ідеально підігнані.

Про проблеми в роботі насоса ГПК свідчать такі ознаки:

  • Шуми і незвичні звуки під час кермування автомобілем.
  • Занадто туге кермо, поворот якого потребує серйозних зусиль.
  • Підтікання гідравлічної рідини.

Слід зазначити, що у випадку коли насос ГПК вийшов з ладу, автомобілем все ще можна керувати - хоча це й потребуватиме чималих зусиль з боку водія. Проте, ви завжди зможете доїхати до гаража або найближчого СТО без допомоги евакуатора.

Як запобігти поломці насоса

Перш за все, необхідно регулярно міняти гідравлічну рідину. Використовуйте тільки якісну рідину - адже небажані домішки можуть зашкодити системі. Також звертайте увагу на патрубки та ущільнювачі, регулярно очищуйте їх від бруду та пилу.

Будь-які перепони на дорозі - “лежачих поліціянтів”, бордюри та ями проїжджайте на максимально низькій швидкості і не робіть різких поворотів. Різкий наїзд на камінь або потрапляння колеса в яму можуть з легкістю вивести з ладу один з елементів ГПК. Намагайтеся керувати автомобілем “м’яко”, адже жодна деталь не застрахована від механічних пошкоджень.

Не тримайте кермо у крайньому вивернутому положенні довше ніж кілька секунд, і тим більше не збільшуйте швидкість коли кермо знаходиться в такому положенні - адже через це може перегрітися гідравлічна рідина. Також ставте колеса в рівне положення під час парковки.

За умови дотримання цих простих правил насос ГПК буде справно працювати роками і не завдасть власнику жодних проблем. А якщо проблема все ж виникла, одразу звертайтеся в автосервіс: будь-яку поломку краще ремонтувати одразу, щоб вона не зашкодила іншим системам автомобіля.

Автор: на правах реклами
Теги:
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 45 від 7 листопада 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх