Розсилка СМС — це спосіб комунікації з клієнтами, коли велика кількість абонентів одночасно отримують текстове повідомлення від компанії або індивідуального підприємця. Таким чином аудиторія оперативно отримує важливу інформацію. Зазвичай цей інструмент використовують в маркетингових цілях, також для транзакційного сповіщення.
Створити розсилку повідомлень можна самостійно. Для цього існують спеціалізовані API та інші платформи. Наприклад, Київстар Бізнес пропонує сервіс SMS-розсилок ADWISOR. З його допомогою можна:
Платформа ADWISOR пропонує розсилки: таргетовані серед абонентів Київстар, на власну клієнтську базу, тригерні, look-alike (для користувачів, що схожі на наявних клієнтів компанії), а також повідомлення у Viber.
Практично кожному. Цей інструмент є універсальним. Залежно від того, як налаштувати розсилку та який текст помістити, СМС-повідомлення можуть використовувати:
Щоб розсилка була результативною, важливо чітко сформулювати заклик до клієнта. Він повинен одразу зрозуміти, що йому слід зробити. Наприклад, перейти на сайт компанії, підтвердити покупку, завітати до магазину чи закладу. Повідомлення має бути лаконічним.
Персоналізовані повідомлення мають значно вищу відкритість та конверсію. Тому краще звертайтесь до одержувачів на ім'я, сегментуйте свою аудиторію за інтересами та пропонувати їм релевантні товари чи послуги. Також не варто надсилати повідомлення занадто рано вранці або занадто пізно ввечері. Проведіть дослідження, щоб визначити, коли ваша аудиторія найбільш активна.