Що варто знати підприємцю про SMS-розсилки?

19.07.2024, 13:40 Переглядів: 656 Р

 

Розсилка СМС — це спосіб комунікації з клієнтами, коли велика кількість абонентів одночасно отримують текстове повідомлення від компанії або індивідуального підприємця. Таким чином аудиторія оперативно отримує важливу інформацію. Зазвичай цей інструмент використовують в маркетингових цілях, також для транзакційного сповіщення.

Можливості СМС-розсилок

Створити розсилку повідомлень можна самостійно. Для цього існують спеціалізовані API та інші платформи. Наприклад, Київстар Бізнес пропонує сервіс SMS-розсилок ADWISOR. З його допомогою можна:

  • збільшити аудиторію та продажі;
  • виявити нових клієнтів завдяки технологіям Big Data;
  • сегментувати аудиторію та пропонувати потенційним покупцям релевантні товари чи послуги;
  • визначити ЦА;
  • персоналізувати комунікацію з аудиторією;
  • підтримувати зв’язок та збирати фідбек від наявних клієнтів;
  • інформувати про актуальні пропозиції, розпродажі, акції та оновлення асортименту;
  • сповіщати про відкриття нових торговельних точок, зміни графіку роботи, особливі обставини;
  • оптимізувати бюджет на маркетинг;
  • нагадувати про запис, необхідність сплати за підписку;
  • підтвердження замовлень, транзакцій;
  • сповіщення про терміни доставки, стан замовлення.

Платформа ADWISOR пропонує розсилки: таргетовані серед абонентів Київстар, на власну клієнтську базу, тригерні, look-alike (для користувачів, що схожі на наявних клієнтів компанії), а також повідомлення у Viber.

Якому бізнесу необхідні розсилки СМС?

 

Практично кожному. Цей інструмент є універсальним. Залежно від того, як налаштувати розсилку та який текст помістити, СМС-повідомлення можуть використовувати:

  • представники торгівлі — сповіщення про стан замовлення, знижки, акції;
  • банки та фінансові установи — сповіщення про стан рахунку, транзакції, змін в умовах обслуговування;
  • медичні заклади — нагадування про візит до лікаря, повідомлення про готовність аналізів;
  • заклади громадського харчування — сповіщення про оновлення меню, сезонні пропозиції, нагадування про бронювання столика;
  • транспорті компанії — нагадування про час та місце відправлення, зміни розкладу руху.

Як зробити СМС-розсилку ефективною?

Щоб розсилка була результативною, важливо чітко сформулювати заклик до клієнта. Він повинен одразу зрозуміти, що йому слід зробити. Наприклад, перейти на сайт компанії, підтвердити покупку, завітати до магазину чи закладу. Повідомлення має бути лаконічним.

Персоналізовані повідомлення мають значно вищу відкритість та конверсію. Тому краще звертайтесь до одержувачів на ім'я, сегментуйте свою аудиторію за інтересами та пропонувати їм релевантні товари чи послуги. Також не варто надсилати повідомлення занадто рано вранці або занадто пізно ввечері. Проведіть дослідження, щоб визначити, коли ваша аудиторія найбільш активна.

Автор: на правах реклами
Теги:
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 45 від 7 листопада 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх