28 років рекламного калейдоскопу: як «Оріон-Експрес» зламав стереотипи про університетську практику

19.09.2024, 11:00 Переглядів: 723 Р

Журналісти Телеграфу зустрілися з Дар'єю, студенткою четвертого курсу ХНЕУ ім. С.Кузнеця факультету міжнародних відносин і журналістики, яка нещодавно завершила університетську практику в рекламній компанії «Оріон-Експрес».

Під наглядом спеціалістів агентства та протягом майже двох місяців практики, студентка активно працювала над веденням соціальних мереж та розробкою рекламних кампаній для агентства. Дар’я поділилася з нами своїми враженнями від роботи в одному з провідних рекламних агентств Кременчука.

— Як ви оцінюєте цей досвід? Що було найціннішим для вас?

— О, це було щось. Практика видалась дійсно інформативною, оскільки я мала змогу бачити всі процеси роботи від «а» до «я». Директор проводив екскурсію в друкарні «Фаетон», і я чесно була дуже здивована, побачивши величезні японські верстати та почувши, якими гучними вони можуть бути! Виявляється, процес виготовлення реклами може бути цікавим не тільки на етапі дизайну… Для мене це – той самий досвід, що запам'ятається на все життя.

— Які враження залишилися у вас про колектив і атмосферу в агентстві?

— Колектив в «Оріон-Експрес» став другою сім’єю. Неймовірно дружні, прості, але по-справжньому унікальні люди. Кожен має свою думку, кожен її висловлює – і їх чують, дійсно чують. В таких умовах відчуваєш себе гідним спеціалістом, і вже не так страшно помилитися – бо терпляче пояснять, як треба, дадуть практичну пораду. Черпати тут досвід (як життєвий, так і професійний) було несподівано цікаво.

—Чому «несподівано»?

—Бо університетська практика, як її зазвичай описують, це щось про «прийшов, підписав, пішов». А тут дали спробувати себе, відчути робочу відповідальність. І було це дуже-дуже приємно.
Практика в «Оріон-Експрес» дала мені чітке розуміння поняття «широкоформатність»: це агентство, яке в маленькому офісі вміє поєднати дизайн-друк поліграфії й етикеток та монтаж об’ємних світлових літер висотою в 2 метри. Уявіть собі цей робочий процес.
 

—Що в агентстві сказали про вашу роботу, як оцінили?

— Колеги відгукнулися доволі позитивно. У мене була творча свобода, результати якої усім сподобалися. Здається, навіть, завдяки моїм напрацюванням агентство мало декілька нових звернень (сподіваюсь, прибуткових).
Особливо запам’яталися моменти, коли деякі менеджери проявляли ініціативу та пропонували ідеї для контенту – реалізовувати їх було окремим задоволенням! Усе це неймовірно мотивувало працювати ще краще.

— Який вплив на вашу майбутню кар'єру матиме цей досвід?

—Навчання продуктивності, тайм-менеджменту – це все про роботу в рекламній агенції. Я навчилася знаходити можливості для розвитку навіть в найдрібніших процесах, а також визначила свої сильні сторони, які планую використати у подальшій кар'єрі SMM-спеціаліста.

 

Досвід Дар’ї в «Оріон-Експрес» є відмінним прикладом того, як університетська теорія може успішно поєднуватися з практичними навичками. А ще прикладом того, як навіть вітчизняні бізнеси можуть підтримувати молодь та виховувати зразкових спеціалістів.

«Оріон-Експрес» працює на рекламному ринку Кременчука вже 28 років. Нагадаємо, що цього літа агентство стало переможцем номінації «Business Of The Year» від UBA2024 вже вдруге.

Автор: На правах реклами
Теги:
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 50 від 12 грудня 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх