Початок шоу трохи затягнувся, хвилин на 50... організатори пояснювали це тим, що багато глядачів запізнюються, а хочеться, щоб «це диво» побачили всі. Люди повністю заповнили місця з одного боку стадіону. Кмітливі хлопчаки, аби не платити гроші, як завжди, повилазили на забори – зацікавлених хлопців стражам порядку розігнати не вдалося. Хтось сидів навіть на даху п’ятиповерхівки поруч. Ведучий постійно голосив – «заберіть дітей від парканів – це дуже небезпечно!», а діти продовжували ходити прямо під його носом. Тільки після персональних зауважень матусі забирали дітлахів.
Подякувавши меру Кременчука та директору стадіону ВАТ «Кредмаш» за розуміння та підтримку, каскадери почали. «У домашніх умовах не повторювати!» – прохав публіку ведучий.
Замість крові – бензин
Головним героєм дня був каскадер міжнародного класу Орест Васкул – він головний постановник трюків та їх безпосередній виконавець. Двоє молодих хлопців-асистентів виглядали «гарматним м’ясом». Сам Орест народився в Україні, постійно проживає у Німеччині та є громадянином Ірландії.
«Я сам родом з Івано-Франківська, – розповідає каскадер. –З дитинства цікавився автомототехнікою... Але так, на любительському рівні – для себе. Змінив моє життя приїзд у наше місто каскадерів із Чехії. Після цього я навчався в Дюссельдорфі, працював у великій європейській каскадерній групі. Тепер автокаскадерство – це моя професія».
Розворот на 180 градусів
Такий собі «трючок» для розігріву публіки. Таким чином в американських бойовиках «гарні й погані», зазвичай, тікають від поліції. Трюк ускладнюється – асистент залазить на дах авто та тримається лише руками. Без страхування.
І Ореста «понесло»...
Наступним трюком був занос по колу. Набравши швидкість, Орест почав «зчісувати» задом «BMW» і до того не розкішну газонну рослинність, піднімаючи таку пилюку, що було не зрозуміло, звідки вона взялася... На доріжку вийшли двоє асистентів та стали посередині, за 20 метрів один від одного, замість тренувальних фішок. Машина промчала на швидкості під 100 км за годину, маневруючи між хлопцями. «Хто хоче бути третім?» – питає добрий ведучий.
Збивання людини
Асистенти, вдягнувши попередньо шоломи, залізли на півтораметрові табурети, що стояли посеред дороги. Двигун заревів, машина націлилася на людей... «Бах!!!» і під дружні зойки дівчаток хлопці, разом з уламками табуретів, попадали на землю за автомобілем. Бурхливі оплески людям, які ризикують життям та здоров’ям перед глядачами.
На своїх двох
Орест пересів на наступне авто – «Ford», у якого, судячи з ревіння двигуна, вихлопної труби завбачливо позбулися. Наїхавши на трамплін одним боком легковика, каскадер поставив авто на два колеса і поїхав по колу на очах враженої та задимленої вихлопами публіки. «Це є реальним! – голосить ведучий. – Це не кіношні спецефекти!» Після приземлення на всі чотири колеса із шановної публіки попрохали двох дівчат сісти в машину. Дамам пощастило повторити разом з Орестом попередній трюк. Але на двох, як і будь-який справжній каскадер Орест не зупинився – публіка віддала йому в машину одразу чотирьох красунь. І їх він підняв та провіз по колу на двох колесах. «Супер! Класно! Який він молодець!» – вигукували дівчатка, вилазячи з автомобіля.
Автосальто
Наступним трюком була демонстрація того, що буває з автомобілем неуважного водія, який заїхав до кювету. Орест сів за кермо якогось «гнилого мерса». Його асистент на «BMW» почав штовхати «дрова» до невеличкого трампліну. За мить мерс злітає в повітря, викручує сальто та гучно приземляється. «Пасок безпеки не витримав – розірвався...» – скажуть потім організатори. Публіка аплодує Оресту, що виходить з авто на тлі осідаючої пилюки.
Дорога в небо
Усіх глядачів цікавило, що каскадери робитимуть з мотоциклом, який стояв на натягнутому до рівня четвертого поверху тросі. Настала і його черга. Орест сідає за кермо, його асистент – у гойдалку, що прив’язана до мотоцикла. Байк заводиться і прямує в небо. Процесія зависає у повітрі... і каскадери демонструють акробатичні навички.
Схрестили джип із трактором...
Вдала парковка за будь-яких умов цьому монстромобілю гарантована. Кузов у нього від «понтіака», мотор – від БТРа, підвіска – «ГАЗ-66» і тракторні колеса. Три метри висоти, чотири тонни ваги та швидкість 60-70 км/год. Це авто – прототип американського монстромобіля – «біг-фута», який, залежно від модифікації, коштує від 100 до 500 тисяч доларів. Його зроблено власними силами в Україні.
Після завершення шоу натовп потягнув на поле. Дітлахи та дівчатка обліпили монстромобіль, інші натискали на сигнали легковиків, хтось видерся на «небесний» мотоцикл, а з десяток пацанів стрибали по «гнилому мерсу», намагаючись його остаточно розгатити.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.