Останній тиждень на кременчуцькому нафтопереробному заводі масово обговорюють питання можливого скорочення працівників підприємства. Люди стурбовані своєю долею і бідкаються, що можна було б скорочувати пенсіонерів, але їх мало, тож під можливе звільнення може потрапити будь хто.
Аби з’ясувати обставини можливого скорочення “ТелеграфЪ” звернувся до заступника голови правління з безпеки, персоналу та соціальної сфери АТ “Укртатнафта” Галини Дмитрієвої. “Людей за паркан заводу ми не викинемо.
Перша «сімка» з інжекторним двигуном, зібрана на Кременчуцькому автоскладальному заводі наприкінці липня, успішно пройшла сертифікаційні іспити на відповідність міжнародним екологічним нормам (Євро-2). А вже на початку серпня завод, що входить до складу корпорації "АИС", відновив збирання автомобілів ВАЗ-2107. До кінця цього місяця планується зібрати 500-600 машин.
Минулого року у Кременчуці було зібрано 14 992 автомобілі ВАЗ-2107.
Комерційний директор акціонерного товариства «Крюківський вагонобудівний завод» Євген Хворост повідомив про те, що підприємство виграло тендер на поставку 800 піввагонів, який проводила Донецька залізниця. Першу партію цього замовлення планується виготовити вже у серпні, а надалі нарощувати їх виробництво.
Як повідомили на підприємстві, завод поставить Донецькій залізниці піввагон нового покоління моделі 7023-01 зі збільшеним об’ємом кузова – 90 куб. метрів проти 73-х у серійного.
Збори акціонерів Кременчуцького сталеливарного заводу, призначені на 15 серпня 2006 року, не відбулися. За офіційними даними, реєстратор ТОВ "Профреєстр" не надало Правлінню реєстр акціонерів підприємства для здійснення всіх необхідних заходів з проведення зборів. Нагадаємо, цього року у Дніпропетровську було проведено позачергові зборів акціонерів заводу. На них розглядалися питання про переобрання керівних органів та про передачу реєстру акціонерів заводу іншому реєстратору.
На Кременчуцькому автозбиральному заводі (КрАСЗ) у серпні планується ввести в експлуатацію новий складальний конвеєр з виробництва багатотонажних автомобілів.
Першим автомобілем, який зійде з конвеєра, буде кар’єрний самосвал китайсmкої марки FAW. Серійне виробництво багатотоннажних вантажівок почнеться наступного року після сертифікаціі автомобіля. Для виробництва партії автомобілів уже закуплені агрегати і комплектуючі у китайского виробника.
Холдингова компанія «АвтоКрАЗ» підписала контракт з відомою німецькою фірмою Schmidt - визнаним лідером у виробництві спеціального обладнання для дорожніх і комунальних робіт. Сторони домовились, що німецьке обладнанння буде монтуватися на автомобілі КрАЗ. Перші машинокомплекти Schmidt для утримання і обслуговування доріг в зимовий період уже прибули на завод. Універсальність нової комбінованої дорожньої машини в тому, що у літній період вона може використовуватися як самосвал.
Нагадаємо, завод силікатної цегли, який почав працювати нещодавно, перевіряли контролюючі органи. Великі претензії до підприємства мала санепідстанція. Йшла мова навіть про призупинення виробництва. Як повідомило керівництво заводу, підприємство зараз працює.
Про це повідомив начальник головного управління промисловості та розвитку інфраструктури Тарас Ткаченко. Рішення про початок проектних робіт з його будівництва вже прийнято. Газорозподільчу (ГЗС) станцію планують зробити в селищі Пустовітове, а газопровід пролягатиме до лівобережної частини міста. Головний інженер “Кременчукгаз” Павло Сніжко каже, що це дозволить нормалізувати роботу системи.
Оскільки ПТУ зараз випускають станочників широкого профілю, то на підприємствах відчувають нестачу «вузьких» фахівців, наприклад, тих же токарів. На «Кредмаші» цю проблему вирішили наступним чином. Як повідомив віце-президент з кадрів та побуту Олександр Редькін, нову «партію» випускників училищ закріпили за «наставниками». Вони й повинні будуть навчити молодь працювати.
У першому півріччі "Укрзалізниця" купила у Крюківського вагонобудівного заводу 37 пасажирських вагонів. Загалом же у 2006 році вагонобудівний завод отримав замовлення на виготовлення 100 вагонів. Раніше гендиректор "Укрзалізніці" Василь Гладких обіцяв, що у 2007 році вагонобудівники можуть отримати замовлення на 300 пасажирських вагонів.
.
У серпні Кременчуцький автоскладальний завод планує відновити складання автомобілів ВАЗ-2107. Автомобілі, цієї популярної на ринку моделі, перестали збиратися в Кременчуці в січні 2006 року. З огляду на популярність "сімки", а також адаптовані під складання даної моделі виробничі потужності заводу, керівництво Корпорації "Автоинвестстрой", до складу якої входіть завод, вирішило налагодити з Тольятті поставки машинокомплектів і агрегатів. На КрАСЗі уже ведеться закупівля машинокомплектів.
За інформацією комерційного директора Євгена Хвороста, Крюківський вагонобудівний завод виграло тендер на поставку партії піввагонів у Республіку Бєларусь. Свої пропозиції на тендер подавали практично всі вагонобудівні підприємства СНД: Урал- та Алтайвагонзаводи, Маріупольський та Стахановський вагонобудівні, Рузаєвка. Замовник віддав перевагу Крюківському вагонобудівному. Відтак найближчим часом до Бєларусі буде поставлено 400 серійних піввагонів та 200 вагонокомплектів, з яких складатимуться вагони на заводі в Могилеві.
Гендиректор "Укрзалізниці" Василь Гладких наполягає, щоб Крюківський вагонобудівний завод виготовив 32 вагона "Україна-2" вже цього року. Їх, імовірно, запустять на маршрут “Київ-Москва”. А на заводі вже готуються випускати новий вагон “Україна-3”..
У п’ятницю, 23 червня, у приміщенні міської ради відбулося перше засідання Експертного Комітету з економічного розвитку (КЕР). Комітет було створено в рамках проекту Агентства США з міжнародного розвитку „Економічний розвиток міст” (ЕРМ). КЕР налічує 22 члени. Це як лідери громади, керівники підприємств, депутати міськради, працівники освітніх закладів тощо.
Грузія блокує постачання сигарет з України, зокрема з Кременчуцької тютюнової фабрики. Обсяги постачань, що в 2004 році були на рівні 1 млрд. сигарет, знизилися більш, ніж у 3 рази. Про це “Телеграфу” повідомив менеджер по корпоративних питаннях в Україні, Молдові і Закавказзю ЗАТ "Джей Ті Інтернешнл Компані Україна" Олександр Авазашвілі.
Конфлікт між акціонерами Кременчуцького сталеливарного заводу переходить на публічний рівень. Минулого тижня члени правління підприємства, яких асоціюють з акціонером – банком “Форум”, після довготривалого не оприлюднення інформації, оголосили нелегітимними позачергові збори акціонерів, що відбулися в Дніпропетровську, і заявили, що 15 серпня в Кременчуці повинні відбутися чергові збори акціонерів підприємства. На них планується обрати нове керівництво й обнародувати результати аудита стальзаводу. Про це повідомила заступник голови правління заводу Наталя Руда.
За підсумками Всеукраїнської рейтингової програми "Гвардія" бренд "КрАЗ"
розташувався на 34 місці в рейтингу найдорожчих промислових брендів України. Оціночна вартість бренда визначена рейтинговим агентством, як 2355 млн. доларів США.
Про це повідомила прес-служба підприємства.
Підприємці, які торгують, сплачуватимуть більшу вартість торгового патенту в залежності від зони розташування об’єкту своєї діяльності. Це стосується лише складної побутової техніки, ювелірних виробів, громадського харчування та пересувної торгівлі. Щомісячно вони сплачуватимуть на 20-40 гривень більше, ніж нині. Якщо патент на торгівлю побутовою технікою коштував 120 грн, то за новими розрахунками – 160 грн.
Кременчуцький завод технічного вуглецю минулого тижня відвідала віце-президент компанії Гудієр Тіна Робертс.
В прошлом номере «Телеграфа» мы писали о том, где могут подзаработать кременчугские школьники-студенты. В продолжение этой темы читайте материал о том, куда во время летних каникул устраиваются на заработки в Германии. Оказалось, что немецкие студенты могут сами выбирать «окна» для подработки и, при нормальной занятости, «скопить» на машину и многое другое из арсенала « сладкой жизни».