Один із найвпливовіших блогерів Польщі Якуб Гурніцкі розповів на #lvivmediaforum як бути успішним блогером, де шукати теми, та коли найкраще публікувати інформацію, щоб її прочитало якнайбільше людей
28-30 травня у Львові відбувся III Lviv Media Forum що зібрав разом понад 50 журналістів з 10 країн світу та 600 слухачів. Ми вже писали для вас розмову трьох військових кореспондентів, а сьогодні розкажемо про рекомендації успішного блогінгу від одного із найвпливовіших польських блогерів Якуба Гурніцкі
ПРО БЛОГЕРСЬКЕ ЕГО І ДОВІРУ ЧИТАЧІВ
«Кажуть, що блогери мають величезне его, яке виражається у потребі ділитися з кимось інформацією. Блогери, це люди, які мають що сказати. Вони звертають увагу до себе і відкриті до інших. Перший мій блог я написав 7 років тому, і він був дуже нудним. Ще тоді я нічого не знав, кудись їздив, робив якісь поганенькі фото, але стати успішним це не допомагало. Згодом я зрозумів, що блогерство – це бути в авангарді, розвінчувати кліше, це немов бути лікарем на інформаційній передовій. Блогери дуже критичні. Їм важливо знати, чи їм довіряють, адже вони знають, що цю довіру важко отримати. Із розвитком діжитал-технологій з’являється все більше блогерів, у яких збирається багато читачів, які раніше були лише у журналістів, тому блогери стали більше професіоналізуватися та використовувати нові інструменти. Я вже говорив про довіру. Я веду блог з дружиною. Люди нам довіряють, або ні. Ми починали кілька років тому блогом подорожі і понад 4 місяці не уявляли, чому ми це робимо. Просто через 2 дні після весілля придумали назву, склали список країн і просто поїхали, але блог всеодно був не якісний, згодом я зрозумів, що було не так і став виправлятии це.
ЯК ШУКАТИ ТЕМИ ДЛЯ БЛОГУ
ВСЮДИ ШУКАЙТЕ ІНФОРМАЦІЙНІ РОДЗИНКИ
Треба шукати те, що відрізняло б вас від інших. Для одного з блогів ми, наприклад, купили телефон і стали передавати його з рук в руки різним людям – (як книги буккросингом)– він побував у 50 країнах світу, а ми потім про це написали. Ще один приклад, коли ми з дружиною поїхали відпочивати на Кубу і побачили там польську автівку - вирішили розшукати такі по всій Кубі і напсали про це блог – Польські авто на Кубі.
ЗНАХОДЬТЕ ІНШИЙ КУТ ЗОБРАЖЕННЯ
Наприклад, наш проект – «Польща із дрона». Ніхто ніколи не знімав найвідоміші і найкрасивіші місця Польщі з висоти пташиного польоту і це вирішили зробити ми. За час проекту – понад 2 місяці записали 128 місць.
ШУКАЙТЕ МІСЦЕ ПОДІЇ І ГЕРОЯ
Важливо вирішити, що і де вибудете і це знімати чи про що писати. Інформацію краще передавати через героя і це не завжди може бути автор блогу. Не зациклюйтеся на чомусь одному, природньо, що через рік чи два ви захочете писати про щось інше – ви автор і ви хочете розвиватися. Також варто пам’ятати про приватність, якщо ви хочете, щоб читачі слідкували за вашою історією, а не за вашим особистим життям, не викладайте особисту інформацію. Якщо ж навпаки- то ви самі обираєте межі цієї приватності.
РОЗРАХОВУЙТЕ СИЛИ І ПЛАНИ
Не перенавантажуйте себе, якщо окрім блогу маєте роботу, то пам’ятайте, що читачі про це не турбуються, і чекатимуть від вас матеріалів. Тому плануйте свій час.
ЯК ПРАВИЛЬНО ПУБЛІКУВАТИ ІНФОРМАЦІЮ У БЛОЗІ
ВИБЕРІТЬ СВОЄ РОЗПОВСЮДЖЕННЯ
Є дві стратегії розповсюдження – кросс-медіа і трансмедіа. Кросс-медіа – це коли ви робите репост із блогу у всі соцмережі (твіттер, інстаграм, фейсбук, пінтерест). Трансмедіа – це коли ви адаптуєте історію з блогу окремо до кожної із соцмереж. Наприклад є блог «Історія кави», - на інстагарамі викладаєте фото чашки з кавою і робите посилання на блог, на пінтересті пишете окремий текст – «20 кав’ярень Львова», на твіттері – «щойно спробував смачну каву») – це важче, але дає більше аудиторії.
РУТИНА – КЛЮЧ ДО УСПІХУ
Ключ до успіу в блогерстві – це рутина. Блогінг – це марафон, це не спринт, а марафон. Вам треба дотримуватися темпу у викладі матеріалу. Люди звикають до швидкості, і не важливо, це буде раз на день, чи 5 разів на місяць і т.д.
ЗНАЙДІТЬ ЧАС НА БЛОГ
Більшість блогерів провалюються через рутину. Блог для мене неначе сад, кожного дня туди можна ходити і «полоти бур’ян» Із 100 новоспечених блогерів залишиться лише 10%, які дістануться до кінця марафону. Ці речі займають час. Вам треба пожертвувати особистим для блогу.
ДОВІДКА:
Якуб Гурніцкі - блогер http: //podrozniccy.com/en/ тамедіа-косультант, за останні три роки допомагав різним ЗМІ в Грузії, Туреччині та Західній Африці.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.