Міністерство соціальної політики проінформувало, як можна оформити субсидію онлайн. Тож ознайомтесь з покроковою інструкцією.
На стартовій сторінці Системи надання послуги попередньої реєстрації документів про призначення житлової субсидії вам пропонуватимуть обрати один з варіантів реєстрації/входу.
Якщо оберете «Реєстрація або вхід з ідентифікацією електронним цифровим підписом» та «Реєстрація або вхід з ідентифікацією BankID», подання та підписання документів відбудеться виключно в електронному вигляді без необхідності особистого відвідування управління соціального захисту.
А якщо оберете «Реєстрація або вхід за адресою електронної пошти», то зауважте, що необхідно буде подати документи у паперовій формі (після заповнення форми на сайті вам прийде ПДФ-версія документу, яку потрібно буде роздрукувати, підписати і занести в орган соціального захисту).
Після заповнення всіх необхідних реквізитів необхідно перевірити та підтвердити правильність внесених даних та подати документ.
1. Вашу електронну заяву на призначення житлової субсидії було успішно зареєстровано. Буде вказано її номер, про всяк випадок збережіть його.
2. Розглядатиме заяву саме той орган соціального захисту населення, який ви зазначили при заповненні електронної форми.
3. У разі, якщо ви не використовували електронного цифрового підпису, вам доведеться особисто звернутися до органу соціального захисту населення, аби власноруч підписати документи.
4. Найближчим часом співробітники зв’яжуться з вами, аби узгодити дату і час вашого візиту.
5. До цього листа також додадуть копії поданих вами документів.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.