Стартувала вступна кампанія до вишів
Увага! Щоб не витрачати марно час, абітурієнти мають пам’ятати: для вступу на обрану спеціальність вони повинні мати не менше 140 балів з профільного для цієї спеціальності предмету.
2-го липня в місті, як і в усій країні, почалася вступна кампанія. Протягом року українські ЗМІ регулярно повідомляли, що абітурієнтів в Україні стає все менше. Попри такі песимістичні прогнози, в приймальних комісіях кременчуцьких вишів вишукались черги вступників та їхніх мам. У середу, близько 10-ї ранку, «ТелеграфЪ» трохи поштовхався у черзі до приймальної комісії місцевого університету. Абітурієнти стояли напружені та зосереджені. Ми запитали: чи не пробували вони прийти у другій половині дня і здати документи без штовханини (бо минулого дня близько 17-ї години бачили це саме приміщення тихим і вільним)?
Ми почули такі варіанти відповідей: «та ні, навіть на думку не спало», «мене мати о сьомій підняла», «кажуть, документи прийматимуть у тих, хто здав їх першими».
Сперечатися ми не стали. Схоже, діти, чиї мами, бабусі, дідусі та навіть прадіди роками покірно стояли у чергах за милом, сірниками, маслом, фінськими чоботами та французькими парфумами, і самі почуваються в чергах «як вдома». Між тим, приймальна комісія університету приймає документи з 8.20 до 18.20.
На середу, 3 липня, у «Телеграфа» склалося враження, що більшість кременчужан воліють вчитися на маркетологів, аудиторів, видавців та редакторів. Так, лише за перші два дні вступної кампанії на спеціальність «маркетолог» абітурієнти подали 33 заяви (за наявності 14 безоплатних бюджетних місць). На «облік і аудит», де заплановано 12 бюджетних місць – 18 заяв.
Вже за два перші дні вступної кампанії на спеціальність «видавнича справа» принесли 23 заяви – при тому, що група передбачає усього 25 місць, з них 5 – бюджетних. «ТелеграфЪ» сунувся попитати у дітей, що вони збираються видавати та чиї промови редагувати? Втім, чітку відповідь ми почули лише від професора Сізової (вона, до речі, ініціатор відкриття спеціальності).
Пані професор зазначила: «Я хочу виховувати редакторів, які вміють працювати зі словом, знають правила і можуть перетворити незграбну писанину на бездоганний текст. А ще я мрію, щоб із кременчуцьких вивісок та білбордів зникли, нарешті, помилки. У мене настрій псується, коли я на вивісці магазину дорогої білизни читаю, що тут продаються «пинюары».
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.