«Кременчукводоканал» протягом року брав з кременчужан гроші за повірку лічильників, яку не проводив, повідомляє прес-служба Полтавського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України.
АМКУ зазначає, що, у період з лютого 2016 року по лютий 2017 року водоканал не повірив 645 лічильників води, тоді як їх періодична повірка була включена у тариф на централізоване постачання холодної води.
При цьому комунальне підприємство «Кременчукводоканал» зазначає, що «частина споживачів проводила періодичну повірку за власний кошт, але облік таких споживачів на підприємстві не ведеться».
Отже, «Кременчукводоканал», отримуючи відшкодування витрат на періодичну повірку засобів обліку холодної води в структурі тарифу стягував із споживачів, у яких встановлені лічильники, кошти за послугу, яку не надавав. Ба більше, дехто з кременчужан був змушений робити повірку лічильників за власний кошт.
Чинним законодавством передбачено право споживача на періодичну повірку квартирних засобів обліку води та обов'язок виконавця послуг з централізованого постачання холодної води та водовідведення, тобто водоканала, проводити таку повірку за рахунок тарифу і контролювати міжповіркові інтервали.
АМКУ рекомендував підприємству "припинити дії, що містять ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції, шляхом вжиття заходів щодо неухильного дотримання встановленого порядку проведення періодичної повірки засобів обліку води споживачам послуги з централізованого постачання холодної води, що надається підприємством за тарифами, до складу яких включені витрати на повірку засобів обліку води, а також забезпечення умов проведення періодичної повірки засобів обліку води без понесення додаткових витрат споживачами на проведення періодичної повірки". Тобто, в подальшому все ж надавати послуги, за які кременчужани йому платять.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.