Такі висновки зробили з відповіді підприємства на інформаційні запити
На початку грудня на електронну пошту «Кременчуцького тролейбусного управління» відправили два запити. В одному з них запитали, скільки тролейбусів було в «КТУ» в різні місяці, та, відповідно, скільки електроенергії витрачали на експлуатацію тролейбусного парку. Дізнавшись ці дані, хотіли порівняти, чи є нові тролейбуси, якими так вихваляється кременчуцька влада, економнішими.
У другому запиті поцікавилися про місячну виручку від продажів квитків у тролейбусах та який відсоток коштів надходить через оплату за допомогою QR-кодів.
Через кілька днів надійшла відповідь. У листі за підписом директора Олександра Вертюха комунальне підприємство «Кременчуцьке тролейбусне управління» повідомило, що підстави для задоволення наших запитів (які чомусь назвали зверненнями) відсутні.
Така відповідь дуже здивувала, адже причин, чому підстави для відповіді відсутні, не назвали. Тож у наступному листі, який відправили в «КТУ», просили повідомити про ці причини.
У відповіді на кількох сторінках повідомили, що «КТУ» не має повноважень у наданні консультацій та роз'яснень законодавства, також не зобов'язане надавати пояснення за зверненнями громадян. Нагадаймо, що надсилали запит на доступ до публічної інформації.
Також пояснили, що не є інформаційним запитом звернення, для відповіді на яке необхідно створити інформацію, крім випадків коли розпорядник інформації не володіє запитуваною інформацією, але зобов'язаний нею володіти. Тобто, «КТУ» не веде звітності щодо виручки та витрат електроенергії.
Крім того «КТУ» вважає, що подібна інформація є втручанням в діяльність підприємства.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.