У Кременчуці порушили питання щодо облаштування зупинок графіками руху громадського транспорту. Розбираємося, як мають виглядати графіки руху на зупинках, у яких випадках на трафаретах мають зазначати відправлення автобусів із зупинки та чи планує це робити кременчуцька влада
Володимир Дмитренко, який віднедавна проживає у Кременчуці, вирішив звернути увагу місцевої влади на відсутність на зупинках громадського транспорту графіку руху маршруток та тролейбусів. Він звернувся листом до виконкому Кременчуцької міськради. Що відповіли чоловіку – розповімо згодом. Зараз же розкажемо про причини, через які Володимир Дмитренко хоче бачити на кременчуцьких зупинках графік руху транспорту.
Володимир розповів «Телеграфу», що перевізники укладають договори з виконкомом. У документі є пункт щодо кількості машин, які виходять на маршрут кожного дня. По факту в рейс виходить менше транспорту, і кожного дня їх кількість змінюється. Наприклад, сьогодні вийшло 7 водіїв, завтра – 10. Через це інтервал руху варіюється.
Щодо відповіді на звернення Володимира: з виконкому за підписом заступника міського голови Валерія Декусара надійшла відповідь. У першій частині листа цитують постанову Кабміну №176 «Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту»:
маршрутів, відомостями про режим роботи автобусів із зазначенням таких, що пристосовані для перевезення осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, найменуванням початкового та кінцевого пунктів маршруту.
У разі, коли інтервал руху на міському маршруті не перевищує 10 хвилин, на трафаретах зазначається інтервал руху протягом доби,
у разі більшого інтервалу - час відправлення автобусів із зупинки.
Тобто, цими рядками влада натякає, що у Кременчуці громадський транспорт ходить з інтервалом менш ніж 10 хвилин, тому достатньо повісити табличку із зазначенням часового проміжку, протягом якого їздять маршрутки чи тролейбуси. Та чи відповідає це дійсності? Питання риторичне.
Далі з листа дізнаємося, що міська влада здійснює комплекс заходів з влаштування зупинок тролейбусного та автобусного сполучення.
Також Володимиру пообіцяли, що пропозиції чоловіка врахують та за умови належного фінансування зупинки забезпечать інформацією про рух автобусів та тролейбусів міста.
У постанові Кабміну від 23 грудня 2004 року № 1735 «Про затвердження Правил надання населенню послуг з перевезень міським електротранспортом» йдеться, що розміщення та обладнання зупинок трамвайного і тролейбусного сполучення здійснюється відповідно до вимог Правил розміщення та обладнання зупинок міського електро- та автомобільного транспорту. У свою чергу у цьому документі є пункт:
Знак 5.41 «Місце зупинки автобуса»
Згідно ДСТУ 4100-2002, у нижній частині знаків 5.41-5.44 повинні зазначати: назву зупинки, номер маршруту, час початку і закінчення руху, інтервали руху, назви суб'єктів, відповідальних за технічний та санітарний стан зупинки. У цьому разі допускається зміщувати і зменшувати біле тло із зображенням символу транспортного засобу вгору на 50 мм, щоб розмістити потрібну інформацію у нижній частині знаку.
Так може виглядати знак 5.41 «Місце зупинки автобуса»
Володимир Дмитренко не зупинився на відписці з виконкому та звернувся до депутата Кременчуцької міськради Олександра Роженка. «ТЪ» поцікавився у депутата, які кроки він планує робити у цьому напрямку. Олександр Роженко відповів, що на наступне засідання сесії міськради готує депутатський запит щодо графіку руху громадського транспорту.
Тож можливо далі буде.
Зупинка «Центр»
Зупинка «Школа» (по маршруту №11)
Зупинка «Центр» (по маршруту №28)
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.