Під деякими металевими опорами мосту є дерев'яні дошки. Крім того, цементні основи, на яких тримаються опори, нещільно прилягають до землі
«Чудо» інженерної думки виявив Сергій Ащеулов в Кобеляцькому районі та показав на власному ютуб-каналі. Мова йде про міст через річку Кобелячок, що знаходиться на трасі «Полтава - Олександрія», за кілька кілометрів в полтавському напрямку від перехрестя з трасою «Дніпро - Решетилівка».
На відео видно дефекти мосту. Зокрема деякі металеві опори стоять не на цементних основах, як це повинно бути, а на дерев'яних дошках. У той час ці цементні пластини нещільно прилягають до ґрунту, а подекуди «висять» у повітрі.
Увага! У відео присутня ненормативна лексика
Зауважмо, що міст ремонтувався протягом 2 років. До 2016 року він перебував в аварійному стані. У 2016 році виконали невідкладні першочергові відновлювальні роботи на прогонових будовах та влаштували нову монолітну плиту проїзної частини. Це дало можливість відновити пропуск транзитного транспорту в режимі постійного діагностування за динамічних та статичних навантажень.
У процесі експлуатації виявили проходження навантажень, що перевищують розрахункові. Після проведення додаткових випробувань на мосту готові були розпочати другу частину робіт для відновлення споруди. Проте такі роботи не були підкріплені фінансуванням. Після поновлення фінансування у другій половині 2018 року ТОВ «Ростдорстрой» завершив необхідні роботи, які забезпечать експлуатацію мосту. Рух по мосту був відкритий на початку 2019 року. Габарит споруди із 7 збільшився до 8,5 метрів.
Теперішній стан мосту пресслужба Служби автомобільних доріг у Полтавській області коментує так:
Було замінено опорні частини, підсилено металеву форму, влаштовано монолітну залізобетонну плиту. Для упередження виникнення небезпечних деформацій за рекомендацією фахівців «Науково-виробничної фірми «Мостопроект» було змонтовано стримувальну систему у вигляді металевих форм. Між ними і плитою існує проміжок. Вони не являються елементами опор. Дані запобіжники під час проїзду мостом вантажівки, яка перевищує нормативні вагові параметри, повинні прийняти на себе навантаження та забезпечити безпечний проїзд. І міст не зазнає руйнувань.
Ремонт на даному об'єкті не завершений, фактично це - будівельний майданчик. Міст знаходиться під контролем проектантів та підрядної організації. Коли закінчиться режим тестування споруди, ми отримаємо подальші інструкції від проектанта та завершимо ремонт. Вже після цього металеві конструкції будуть демонтовані.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.