Відповідне звернення підготують та направлять до Президента України, Кабінету міністрів та Верховної Ради
24 жовтня на сесії Кременчуцької міської ради Григорій Угніч надав депутатський запит щодо резонансного питання в освітянській сфері.
Пан Угніч повідомив, що до нього звернулися мешканці міста та профспілкові організації освітян — вони висловлюють глибоке занепокоєння загрозливою ситуацією, яка склалася для українських вчителів.
Депутати Верховної Ради намагаються внести зміни до чинної редакції статті 61 Закону України «Про освіту», у якій декларуються норми про встановлення науково-педагогічним, науковим та педагогічним працівникам доплати за наукові ступені та вчені звання, щомісячні надбавки за вислугу років, щомісячну доплату за сертифікацію.
Народні депутати діють всупереч статті 22 Конституції України та статті 51 Кодексу законів про працю України, Законам «Про освіту» та «Про загальну середню освіту», вважає пан Угніч.
Пан Угніч повідомив, що тільки 60% шкіл України повністю забезпечені вчителями в повному обсязі. Якщо скасують всі надбавки та доплати, вчителі будуть вимушені звільнятися зі шкіл у пошуках високооплачуваної роботи.
Завдання влади — підвищувати престижність освіти, дбати про молоде покоління, забезпечивши якість освіти та її прозорість. А натомість вона «зазіхнула» на надбавки та доплати до зарплат освітян, що викликало у суспільстві паніку та обурення.
Пропозиція депутата Угніча — підготувати та надіслати звернення від Кременчуцької міської ради до Президента України, Кабінету міністрів та Верховної Ради з вимогою зберегти чинну редакцію статті 61 Закону України «Про освіту», не підтримувати законопроєкт №0901 «Про повну загальну середню освіту», а також не допустити скасування надбавок та доплат до освітянських зарплат.
За словами мера Віталія Малецького, подібне звернення також підготувала й обласна рада.
Депутати підтримали звернення Григорія Угніча, більшістю голосів рішення було прийняте.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.