До Нових Санжар сьогодні приїде лікар Комаровський - секретар РНБО

22.02.2020, 13:25 Переглядів: 5 117 Коментарів: 21

 

Комаровський має зустрітися з місцевим населенням

Сьогодні, 22 лютого, до Нових Санжар має приїхати відомий український лікар Євгеній Комаровський. Про це під час брифінгу в Нових Санжарах повідомив секретар Ради національної безпеки і оборони України Олексій Данілов.


Про це Олексій Данілов повідомив, відповідаючи на запитання журналістки. Представниця ЗМІ запитала, чи не варто запросити до Санжар провідних медиків, аби заспокоїти населення. Секретар РНБО зазначив, що журналістка має рацію. Сьогодні, 22 лютого, до Нових Санжар має приїхати Євгеній Комаровський. Він має зустрітися з мешканцями та детально розповісти про коронавірус.


Зустріч запланована на 15.00.

Автор: Євгенія Каблучка Джерело фото: zdorove.clutch.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Коментарі: 21

272
22 лютого 2020 13:46

Комаровський- є месія?! 
Люди- схаменіться!
... треба радуватись, що наші співвітчизники вернулись додому.

 

п.с. Відносно Санжар... впевнений, якби це було якесь інше місто- було б подібне.

соромно...


20 5
4 774
1
22 лютого 2020 13:52

Вот где пиаракции пошли!!!!



Наши тоже не отстают, нацгвардейцам , типа их не кормят,  давай продукты отправлять оптовичок и маркетопт, видимо хозяин хочет гешефт получить ....


11 7
642
22 лютого 2020 14:36

А ще хай квартал приїде і концерт дасть


20 3
371
22 лютого 2020 15:05

Цитата: БРАТ
п.с. Відносно Санжар... впевнений, якби це було якесь інше місто- було б подібне. соромно...

 

Вот именно это и выбешивает. Когда "моралисты" из Киева начинают осуждать тех кто в Новых Санжарах. 

А второй вопрос, города не должно быть. Ни одного и другого. Весь карантин должен происходить на закрытой военной базе с полныйм ограничением доступа либо с в спецмедучреждениях для этого приспособленным. Именно спецмедучреждением, а не совковый сарай без условий.

Тут всем хиханьки да ханьки. А уже сегодня Украинская правда сообщили:

Власти китайской провинции Хубэй заявили, что инкубационный период коронавируса Covid-19 может быть намного дольше, чем 14 дней.

Источник: Reuters со ссылкой на сайт провинции и сообщение ученых

Детали: Власти провинции, которая является эпицентром коронавируса, заявили в субботу, что у 70-летнего жителя симптомы заболевания появились только через 27 дней после заражения.


19 3
272
22 лютого 2020 18:15

Цитата: StarПёр
Весь карантин должен происходить на закрытой военной базе с полныйм ограничением доступа либо с в спецмедучреждениях для этого приспособленным.

соромлюсь запитати Вас:"А чи спеціаліст Ви, щоб таке наголошувати"?
Подивіться як в інших країнах приймали своїх людей, а як у нас...


8 7
4 774
1
22 лютого 2020 18:58

Цитата: БРАТ
а як у нас...
?  Як? сбу и все эти набу, не обеспечили нормальную доставку и прием этих людей в тот сарай. А обвинили людей- плохие какие! Титушки,титушки , а под арестом местныйsmile комикшоу.


7 7
29
22 лютого 2020 19:04

Цитата: БРАТ

Комаровський- є месія?! 
Люди- схаменіться!
... треба радуватись, що наші співвітчизники вернулись додому.

 

п.с. Відносно Санжар... впевнений, якби це було якесь інше місто- було б подібне.

соромно...

При чем здесь мессия?Человек ,опытный врач,едит поддержать и успокоить людей.В чем он не прав?Если бы он работал в твоей поликлинике ,ты бы сам к нему шел и родственников тащил.Молодец он,что не остался в стороне!


8 6
4 774
1
22 лютого 2020 19:12

Цитата: кремень
,ты бы сам к нему шел и родственников тащил.
так он по этому едет подзаработать?
Анонсы предстоящих выступлений медика появились на информационных сайтах по продаже билетов Уфы, Якутска, Екатеринбурга, Новосибирска и Иркутска.В каждом из этих городов, согласно афишам, Комаровский собирается провести "большой семинар для родителей". Билет на мероприятие стоят от 1000 рублей (393 грн.).
молодец,что не остался в стороне.


9 4
371
22 лютого 2020 19:15

Цитата: БРАТ
соромлюсь запитати Вас:"А чи спеціаліст Ви, щоб таке наголошувати"? Подивіться як в інших країнах приймали своїх людей, а як у нас...

Подививсь. 

США провели наймасовішу евакуацію громадян. П’ятьма рейсами уряд вивіз із двох епіцентрів захворювання майже 900 осіб. Перший рейс з Уханьського аеропорту зі 195 евакуйованими прибув на військову авіабазу Мерч, що на півдні Каліфорнії. Ще два літаки з американцями з Уханя приземлились на військовій авіабазі Тревіс між Сан-Франциско та Сакраменто за кілька днів. 178 осіб з одного літака залишились на цій базі, а 167 осіб з іншого доставили на аеродром морської піхоти Мірамар у Сан-Дієго, де ті й відбули карантин.Варто зауважити, що на ці рейси США – так само, як і Україна – допускали лише здорових співгромадян. Але під час перевезення пасажирів на останній стало відомо, що в 14 з них аналізи показали вірус.

Мабуть посадові особи США, які відповідають за евакуацію дурачкі? Чи нє? Чи максимально вживають заходів за для безпеки своїх громадян?


4 5
364
22 лютого 2020 19:57

Цитата: StarПёр

Цитата: БРАТ
соромлюсь запитати Вас:"А чи спеціаліст Ви, щоб таке наголошувати"? Подивіться як в інших країнах приймали своїх людей, а як у нас...

Подививсь. 

США провели наймасовішу евакуацію громадян....

Дивись далі: Париж одним з перших евакуював своїх громадян з Китаю кількома спецрейсами. Усі вони також були поміщені на карантин. Частину евакуйованих розмістили на базі відпочинку під Марселем – це величезний та розкішний готель, який взимку порожній. Іншу групу розмістили у скромнішому місці – гуртожитку академії пожежників в Екс-ан-Провансі. 


3 2
371
22 лютого 2020 20:00

Цитата: Хатаб

Цитата: StarПёр

Цитата: БРАТ
соромлюсь запитати Вас:"А чи спеціаліст Ви, щоб таке наголошувати"? Подивіться як в інших країнах приймали своїх людей, а як у нас...

Подививсь. 

США провели наймасовішу евакуацію громадян....

Дивись далі: Париж одним з перших евакуював своїх громадян з Китаю кількома спецрейсами. Усі вони також були поміщені на карантин. Частину евакуйованих розмістили на базі відпочинку під Марселем – це величезний та розкішний готель, який взимку порожній. Іншу групу розмістили у скромнішому місці – гуртожитку академії пожежників в Екс-ан-Провансі. 

Дивись далі. Як звідти тікали частина місцевих та  туристів. 

 


6 1
364
22 лютого 2020 21:20

Цитата: StarПёр

 

Дивись далі. Як звідти тікали частина місцевих та  туристів. 

 

Дивлюсь: При цьому частина місцевих жителів виявила занепокоєння з цього приводу.

 

Де-які туристи виїхали, де-хто з місцевих виявили занепокоєння, але траси не перекривали, шини не палили, каміння в автобуси не кидали, спалити ні в чому не винних людей в автобусах теж ніхто не пропонував... 


2 1
371
22 лютого 2020 21:42

Цитата: Хатаб
але траси не перекривали, шини не палили, каміння в автобуси не кидали, спалити ні в чому не винних людей в автобусах теж ніхто не пропонував... 

У Сполучених штатах теж ніхто того не робив. Тому шо не було привіда таке робити. Вірно? Цілком здорове рішення та вірна організація евакуації та карантину? Це неможливо було у нас  передбачити? Я не підтримую дії по спалюванню та камінню. Але ж це можна було передбачити та організувати так аби нікому не нашкодити...? Можна? Чи у когось на це не вистачило розуму? Чи посадовці Сполучених штатів всеж таки дурні, та діяли зананадто безпечно?


5 3
364
22 лютого 2020 21:55

Цитата: StarПёр

У Сполучених штатах теж ніхто того не робив. Тому шо не було привіда таке робити. Вірно? Цілком здорове рішення та вірна організація евакуації та карантину? Це неможливо було у нас  передбачити? Я не підтримую дії по спалюванню та камінню. Але ж це можна було передбачити та організувати так аби нікому не нашкодити...? Можна? Чи у когось на це не вистачило розуму? Чи посадовці Сполучених штатів всеж таки дурні, та діяли зананадто безпечно?

 

В США все зробили правильно, не заперечую. В кожній країні робили по своєму. Так, як вважали за потрібне. Але такого безладу від місцевого населення, як у нас, не було ніде.


3 3
371
22 лютого 2020 22:09

Цитата: Хатаб
В кожній країні робили по своєму. Так, як вважали за потрібне. Але такого безладу від місцевого населення, як у нас, не було ніде.

Я чув як зі всіх куточків України всі хаяли та називали рагулями місцевих жителів Нових Санжар. Але при тому ні від кого з них ми не почули "приїзжайте до нас, ми забезпечимо вам всі умови". Ніхто цього не сказав. Покладіть руку на серце та скажіть шо в Україні є хоч один куточок, де би місцеве населення не взбунтовалось проти небезпечного сусідства. То може досвід Сполучених штатів то для нас є найкращій варіант?


10 5
0
23 лютого 2020 17:03

Цитата: zzzzzz

Вот где пиаракции пошли!!!!



Наши тоже не отстают, нацгвардейцам , типа их не кормят,  давай продукты отправлять оптовичок и маркетопт, видимо хозяин хочет гешефт получить ....

Вам с ***, этого не понять. Людей по себе не судите.  Или хозяин тоже Зебот 73%- ный? 


10 8
4 774
1
23 лютого 2020 17:06

Цитата: Nik
Вам с в***,
оо коля и старые песни о главном...вы со щирой патриотической душой видимо помогаете пенсионерам и больным раком детям,да? вы уж определитесь за кого вы переживаете, а то смотрю уже как то и люди в НС вас перестали интересовать,и другие комментаторы, переключились на меня у вас фобия? 


6 11
0
23 лютого 2020 17:09

Цитата: zzzzzz
так он по этому едет подзаработать? Анонсы предстоящих выступлений медика появились на информационных сайтах по продаже билетов Уфы, Якутска, Екатеринбурга, Новосибирска и Иркутска.В каждом из этих городов, согласно афишам, Комаровский собирается провести "большой семинар для родителей". Билет на мероприятие стоят от 1000 рублей (393 грн.).

А чем он хуже патриотов с Западной Украины? Их в России на стройках больше чем в братской Польше. И не брезгуют проклятыми *деревянными*.


11 9
4 774
1
23 лютого 2020 17:11

Цитата: Nik
А чем он хуже патриотов с Западной Украины?
ничем не хуже-такой же


7 10
29
23 лютого 2020 17:59

Цитата: zzzzzz

Цитата: кремень
,ты бы сам к нему шел и родственников тащил.
так он по этому едет подзаработать?
Анонсы предстоящих выступлений медика появились на информационных сайтах по продаже билетов Уфы, Якутска, Екатеринбурга, Новосибирска и Иркутска.В каждом из этих городов, согласно афишам, Комаровский собирается провести "большой семинар для родителей". Билет на мероприятие стоят от 1000 рублей (393 грн.).
молодец,что не остался в стороне.

А ты ходишь и занимаешься своей работой бесплатно???Поедь и поработай в России бесплатно,если ты такой умный!Не путай мухи с котлетами!Ты бы хотел ,чтобы тебя лечил врач ,тупой без опыта ,НО  зато бесплатно?Я уверен ,на миллион процентов ,что ты бы не согласился!ПРи чем здесь его зароботок в России .Там миллионы украинцев зарабатывают на хлеб ,так что они плохие из за этого?Вот когда вдруг у тебя появится рак ,я бы посмотрел (хотя я и так знаю ответ)к кому ты пойдешь ,к опытному врачу за деньги на консультацию или к цыганке за  золотое колечко.Вы все умные до поры....


5 4
4 774
1
23 лютого 2020 18:16

Цитата: кремень
Поедь и поработай в России бесплатно,если ты такой умный
зачем мне туда ехать то?
Цитата: кремень
Не путай мухи с котлетами!Ты бы хотел ,чтобы тебя лечил врач ,тупой без опыта ,НО  зато бесплатно?
Цитата: кремень
ПРи чем здесь его зароботок в России .Там миллионы украинцев зарабатывают на хлеб ,так что они плохие из за этого?
согласен,какие то мухи с котлетами....и я их не путаю...



3 7

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 45 від 7 листопада 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх