За вікном -10, у салонах тролейбусів йде пар з ротів пасажирів, кондукторка зішкрібає лід з вікна, щоб бачити, скільки людей на зупинці. У таких умовах кременчужани їдуть на роботу чи до лікарні, годинами працюють кондуктори.
Місцева влада заявляє, що це через економію електроенергії. І можна було б повірити, адже обласна влада стверджувала, що Полтавщина не генерує електроенергію для власних потреб.
Але у Полтаві тролейбуси працюють з опаленням салонів. Обласний центр знаходиться в одній області з Кременчуком. На питання чи не забороняла Полтавська обласна військова адміністрація чи Рада оборони області вмикати опалення у салонах тролейбусів, пресслужба ОВА відповіла, що про таку заборону мова не йшла.
Варто зауважити, що у кабінах тролейбусів температура досягає понад 20 градусів на сонечку. Про це свідчить термометр на склі.
Принагідно нагадуємо, що ст. 6 Закону України від 29.06.2004 № 1914-IV «Про міський електричний транспорт» вимагає надавання якісних і безпечних транспортних послуг. Чи можна назвати проїзд у промерзлих тролейбусах якісною та безпечною послугою?
До речі, пропонуємо вам ознайомитися з актуальними назвами зупинок у Кременчуці.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.