25 серпня ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» отримав повідомлення від КП «Київський метрополітен» щодо перемоги у тендері на закупівлю нових метропоїздів (включно із запасними частинами та витратними матеріалами, устаткуванням та інструментами для обслуговування, ремонту і супутніх послуг). Про це «Кременчуцькому Телеграфу» повідомили в пресслужбі підприємства.
Сума контракту склала 79,19 млн євро. Проєкт фінансується Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР).
У тендері конкурентом ПАТ «КВБЗ» виступила чеська Skoda), пропозиція кременчуцьких вагонобудівників виявилася на 37% дешевшою.
На підприємстві уточнили, що мова йде про постачання столичній підземці десяти 5-вагонних поїздів. Терміни виконання контракту ще не оприлюднені.
Це метропоїзд з асинхронним тяговим приводом з 3 моторними та 2 причіпними немоторними вагонами, візки вітчизняного виробництва з центральним пневмопідвішуванням та дисковими гальмами, довжина поїзда — 97 м, конструкційна швидкість — 90 км/год, призначений термін служби — 50 років, загальна його місткість (з урахуванням пасажирів, які стоять) — 1650 чол.
Передбачено 2 інклюзивних, спеціально обладнаних місця для пасажирів на кріслі колісному. Рух пасажирів із вагона до вагона вільний — через герметичні переходи (поїзд-«труба»).
Нагадаємо, на початку серпня ПАТ «КВБЗ» показало проєкт поїзда метро з наскрізними вагонами та асинхронним тяговим приводом. Компанія розраховувала продавати їх Києву та Харкову.
Раніше повідомлялося, що такі вагони ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» мав намір поставити й Харківському метрополітену. Однак на підприємстві заявили, що Харківський метрополітен створив дискримінаційні вимоги для вітчизняних виробників, тож їх пропозицію дискваліфікують.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.