У складні часи провідні міжнародні й українські компанії ще більше уваги приділяють ментальному здоров’ю своїх працівників та працівниць
У надскладних умовах, які нині переживає Україна, це допомагає бізнесу бути конкурентоздатним, стійким і працювати на благо країни.
Тема виснаження й відновлення як ментального, так і фізичного вже кілька разів підійматися на різноманітних форумах для HR-директорів та CEO провідних компаній України. Актуальною вона залишається й нині. Втім багато бізнесів почали практикувати атмосферу wellbeing у трудових колективах ще до початку повномасштабного вторгнення.
Згідно з дослідженнями міжнародних компаній психологічно й ментально здорові працівники виявляють більшу готовність працювати в команді й більше дбають про роботу на спільний результат. Так, у рамках дослідження, виконаного компанією Deloitte, серед покоління зумерів (19-27 років) та міленіалів (28-39 років) в Україні та світі, які є значною частиною глобального ринку праці, проблеми з ментальним здоров’ям є найвагомішим фактором для звільнення серед зумерів в Україні (25% респондентів), міленіали ж згадують серед основних причин звільнення негативний баланс між роботою та життям (23% респондентів), а також відсутність можливостей для навчання та розвитку навичок (20% респондентів).
Зокрема, на підприємствах Ferrexpo планують розпочати облаштування кімнат релаксу, де в робочий час після виконання складного завдання працівник чи працівниця може відпочити наодинці, випити чаю чи кави або ж позайматися на тренажерах для підтримки м’язів спини, щоб таким чином переключитися й налаштуватися на продовження робочого дня. Також тут поважають вихідні дні й обідні перерви співробітників, розв'язувати робочі питання в робочий час, крім нагальних, звісно. Передбачена й психологічна підтримка як для співробітників, так і для членів їхніх родин – перші п’ять консультацій провідних київських психологів оплачує компанія. Раз на тиждень усі охочі можуть відвідувати безкоштовні заняття з йоги.
У мережі АЗК ОККО керівники звикли спиратися на думку співробітників під час розробки стратегічних планів. Тому на всіх етапах реалізації проєктів тут прислухаються до думки підлеглих, щоб таким чином побачити проблемні питання під іншим кутом і врахувати можливі аспекти, що вплинуть на кінцевий результат.
На думку експертів, повномасштабне вторгнення показало всім роботодавцям, що вони мають цінувати підлеглих перш за все як людей, яким теж потрібна підтримка й розрада, особливо в скрутні моменти невідомості й жахливих наслідків війни. Тож дуже важливо зараз створювати культуру цілісного добробуту (фізичного, емоційного, фінансового, соціального та кар’єрного). В основі цього лежить зростаюча потреба в гнучкості компаній – де, коли, та як підтримувати співробітників, щоб поняття добробуту працівників стало аксіомою для кожного бізнесу.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.