У Кременчуці відбулось відкриття першої регіональної філії Sport&Business Club, який об’єднує 700 представників спортивних клубів, ліг, федерацій та організацій, а також комерційних компаній та медіа-бізнесу.
Захід, організований Sport&Business Club разом з генеральним партнером Клуба – i-Gaming компанією FAVBET, зібрав понад 60 учасників. Вже за традицією, в рамках зустрічі Sport&Business Club вручив спеціальні пам’ятні значки SBC найстарішим членам клубу, виготовлені компанією Dobroznak.com.
Відзнаки отримали 14 представників спорту, медіа та бізнесу, серед яких:
Ключовою темою для обговорення стала популяризація спортивних клубів, ліг, та побудови персонального бренда спортсмена.
Першим виступив медіаексперт, автор YouTube-проекта «Переговорка» та співзасновник інтернет-видання про телебачення та телекомунікації «Медіасат» Олександр Глущенко. Він розповів про типовий шлях, який проходять всі правовласники контенту – а ними, відповідно до чинного законодавства, є саме клуби. Цей шлях є однаковим для всіх організацій у світі, але приводить він лише до одного, створення єдиного медіапулу. Він має включати в себе централізовану бізнес-модель, політику витрат на продакшн, графіку та айдентику, продаж реклами, маркетинг та піар.
Капітан ХК «Кременчук», гравець національної збірної України та співзасновник БФ «Горобчик» Віталій Лялька представив проєкт «Матч пам’яті». Навесні був проведений хокейний матч, на який гравці вийшли в джерсі з позивними загиблих захисників України.
Надалі ці джерсі стали виставлятись на благодійні аукціони з метою збору коштів для їх родин. За допомогою зірок, таких як Андрій Ярмоленко, Євген Селезньов, співачка ЛУНА, Сергій Сидорчук і інших, фонд зібрав та передав родинам воїнів вже близько 2 мільйони гривень.
Маркетинг-директор ФК «Олександрія» Антон Пилипенко та Вадим Дробашко, який консультує клуб з питань розвитку, розповіли про те, як відбувається підготовка до матчів УПЛ, про академію клуба, а також про стратегію «Олександрії» у роботі з вболівальниками. Зокрема, про результати роботи з блогером, який за рахунок якісного контенту зсередини клубу дав клубу +30% підписників у YouTube за 2 місяці.
Не обійшли стороною і окремі кейси клуба – відео про повернення в клуб Кирила Ковальця стало одним з найпопулярніших на сторінках «Олександрії» за останній рік, та зібрало масу коментарів від вболівальників.
Денис Сухорук, CEO Sports Development Group та засновник футбольної академії «Ягуар», поділився інформацією про найкращі кейси щодо трансферу гравців. Компанія підтримує молодих місцевих гравців, та сприяє їм у розвитку – зараз найталановитіші з них виступають у ПФЛ, Польщі та Італії. Sports Development Group взяла участь у проведенні хокейного Kremen Cup та TRENDETS Camp в Італії, а також займається розвитком додатку SportBM для управління спортивними академіями. Академія «Ягуар» також активно розвивається, на її базі вже створено першу жіночу футбольну команду у Кременчуці та філію у Польщі.
Президент ФК «Кремінь» та власник телевідеокомпанії «Кремень ТВ» Сергій Ковнір розповів про розвиток регіонального телебачення та стратегію футбольного клуба. Зокрема, «Кремень ТВ» провів понад 180 трансляцій протягом спортивного сезону 2022/23, а також першими в Україні зробив професійну багатокамерну трансляцію змагань з пейнтболу з титрами та повторами. Зараз компанія виступає єдиним підрядником трансляцій хокейної ліги.
ФК «Кремінь» є однією з наймолодших команд ПФЛ, та надає можливість для розвитку місцевих гравців. За оцінкою порталу Transfermarkt, до початку сезону 2022/23 вартість гравців команди складала 480 тис. євро, а зараз дорівнює близько 1,3 млн. євро.
Про особливості розвитку невеликих футбольних команд розповів Сергій Кузьменко, президент ФК «КСК», що виступає у чемпіонаті Полтавської області.
ФК «КСК» є прикладом навіть для клубів, які виступають на більш високому рівні. Для розвитку клуб активно залучає місцевий бізнес, тож наразі одразу 4 компанії підтримують ФК «КСК». Стратегія клуба базується на підтримці дитячо-юнацького футболу у громаді, з подальшим перепродажем гравців у команди, які виступають на більш високому рівні.
Також ФК «КСК» має власну стилізовану графіку в соціальних мережах, де охоплення постів сягають десятків тисяч, та єдиний з числа учасників чемпіонату області, хто транслює свої матчі в YouTube.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.