Мова йде про інцидент, який «Кременчуцькому Телеграфу» повідомила донька пасажирки маршрутки. За словами жінки, водій відмовився їхати через Крюківський міст до кінцевої зупинки громадського транспорту
*фото ілюстративне
Сьогодні, 1 квітня, до редакції звернувся власник маршрутки, якого кременчужанка звинуватила у відмові перевозити пасажирів через Крюківський міст, та дав свої коментарі.
«28.03.24, о 19:15 моя мама сіла в маршрутку Світловодськ-Кременчук через Білецьківку (ТОВ АТП 15307, у м. Кременчук). З нею їхали ще 2 жінки з валізами, всі до залізничного вокзалу Кременчука. Водій доволі швидко доїхав до району коледжу Остроградського і зупинився зі словами: «у меня тормоза плохо работают, я не поеду на мост, поэтому выходите и доезжайте сами. На резонне питання щодо повернення грошей за «недопроїзд» сказав, що може повернути лише 6 грн», — стверджувала жінка.
Нині ситуацію прокоментував власник транспортного засобу. Чоловік побажав приховати своє ім’я. Власник маршрутки стверджує, що на його водія звели наклеп.
— У нас була технічна несправність. Коли все сталося, водій просто не хотів наражати на небезпеку пасажирів. Він розумів, що в автомобілі існує проблема. Машина проходить технічний огляд зранку та увечері, після того, як повертається з маршруту. Автомобіль виїхав о 6.30 з території АТП 15307 у справному стані. Якість доріг, по яких рухається транспорт, бажає кращого. У автомобіля перед Крюківським мостом пошкодився гальмівний шланг, — констатує власник транспорту.
Як стверджує чоловік, іншого водія, який би довіз пасажирів до кінцевої зупинки знайти не вдалося.
— Моя пропозиція була така, що я міг поїхати на власному автомобілі на місце зупинки та відвезти людей. У маршрутці залишалося три пасажири, за 20 хвилин я міг їх відвезти. У нас є резервний автомобіль, але немає водіїв. Багато молодих водіїв, які працювали на нашому підприємстві, були мобілізовані. Водіїв не вистачає катастрофічно, — стверджує власник транспортного засобу.
За словами чоловіка, чекати 20 хвилин пасажири відмовилися, тож водій запропонував повернути їм кошти.
— Я в цей час був на зв’язку з водієм. Водій пропонував повернути 15 гривень для подальшого проїзду. Ця маршрутка відновила рух з 27 березня. 27 березня я їздив з водієм цілий день, щоб розуміти стан машини, розуміти маршрут. Транспорт їздив 27 березня у звичному режимі, — стверджує власник.
За словами чоловіка, зараз транспорт курсує у звичному режимі.
— Цей рейс, який ми виконуємо, не їздив три роки від початку коронавірусу. Ми його відновили на прохання людей, адже цей маршрут не є для нас рентабельним, — розповів власник маршрутки.
У разі виникнення будь-яких питань щодо надання послуг на маршруті, можна звернутися до диспетчера за телефоном:
067-105-86-35.