На нове асфальтове покриття мосту через Дніпро фірма «Талєкріс» дала гарантію десять років. Та хвалене диво сучасних шляхово-будівельних технологій вже дало тріщини, з яких «виросли» ями. Міст обіцяють латати, і це вже не вперше після капремонту.
Сніг був рятівним «покривалом», яке ховало від людських очей усі міські недоліки, у тому числі й стан нещодавно відремонтованого мосту, на який уже давно нарікають автолюбителі.
23 січня вирушаємо подивитися на міст на власні очі. Йдемо пішки і починаємо рахувати та фотографувати ями. Стан мосту і справді викликає сум, розчарування і думки про викинуті гроші. Водії, що їдуть назустріч, сигналять, показуючи руками на ями, мовляв, «фотографуйте, фотографуйте!» Їм і справді непереливки – адже на мосту не дуже-то оминеш підступні вибоїни, а значить, доводиться бити авто. Спочатку ми фотографували всі ями, потім стомилися – так їх багато. Усього, пройшовши міст, ми нарахували 42 ями.
Як виявилося, керівництво «Укрзалізниці» (а саме цій структурі належить міст) ще не в курсі, у якому він нині стані. Проте, як запевнив Анатолій Тарасенко, начальник відділу інженерних споруд Південної залізниці, його служби обов‘язково проінспектують міст і вимагатимуть привести асфальтове покриття у належний стан.
А чи звертала міська влада увагу на дірявий міст? Це запитання ми адресували Ігорю Крикливцю, заступнику міського голови з будівництва, який свого часу очолював штаб із капремонту мосту.
– Питання, про яке ви говорите, піднімав на нараді у мера голова Крюківської райради та виконкому Андрій Коваленко, – каже пан Крикливець. – Мер дав доручення дорожнім службам та управлінню житлово-комунального господарства щодо ремонту. Йдеться про тимчасові пломби, які ставитимуть уже зараз, а потім, навесні, буде більш надійний ремонт покриття. Його має виконати фірма «Талєкріс», що робила капремонт мосту.
Віталій Киреєв, керівник шляхового ремонтно-будівельного управління (ШРБУ) підтвердив «Телеграфу», що зараз йдеться про тимчасові так звані пломби на мосту. Але є певна проблема: асфальтобетонний завод поки що не працює. То чим же моститимуть дірки?
– Ми застосуємо певну суміш – аналог холодного асфальтобетону, який хочемо зробити власними силами. Бо в регіоні холодний асфальтобетон теж не виготовляють, – розповів пан Киреєв.
З перших уст
Чому ж міст не витримує гарантійний термін – 10 років?
Олександр КРИКУХА, директор фірми «Талєкріс»:
– Так, ми дали гарантії, і міст відремонтуємо, як тільки дозволить погода. Але ж ви пам‘ятаєте, які погодні умови були, коли ми його робили – от і робіть висновки.
– Чому ж зараз ідеться про те, що ремонтуватиме міст ШРБУ, а не «Талєкріс»?
– ШРБУ було субпідрядником робіт, і якраз це підприємство відповідає за якість асфальту.
А між тим…
«Талєкріс» і досі судиться з «Укрзалізницею» за гроші
Йдеться про суму близько 800 тисяч гривень за капремонт мосту. «Укрзалізниця» цю суму (подорожчання матеріалів на стадії капремонту) не визнає і чекає на рішення суду. Під час капремонту, нагадаємо, будівельна організація неодноразово скаржилася на несвоєчасне фінансування. Як платили – так і спрацювали?
P.S. Міст після капремонту експлуатується трохи більше року, а гарантія – на десять років. Завершували роботи у грудні 2007-го, при мінусових температурах. Щоб сушити міст, тоді навіть пригнали турбіну, яка теж «їла» немалі гроші. Усього на капремонт пішло близько шести мільйонів гривень. Результат – свіжі тріщини на новому покритті, які почали з‘являтися вже у березні минулого року. Тоді міст підлатали, аж ось після зими на ньому знову «виросли» ями. При цьому, коли міст здавали в експлуатацію, директор фірми «Талєкріс» розповів «Телеграфу», що асфальт – не простий, а модифікований, із спеціальними композитними добавками, і він довговічніший за звичайний, не втрачає свої властивості при зміні температур («ТелеграфЪ» від 20.12.07)
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.