ДАІ та комунальники спільно з представниками обласного осередку Української ради автомобілістів провели осіннє комісійне обстеження вулично-шляхової мережі Кременчука і виявили численні недоліки на дорогах. Найбільше нарікань – на відсутність дорожніх знаків, світлофорів та дорожньої розмітки. А як же якість доріг? Виявилося, що це тема окремого, ретельного обстеження.
Якщо ти тривалий час їздиш по місту на автівці, то вже автоматично знаєш, де головна дорога, а де другорядна, де дорога з одностороннім рухом, а де звичайна. Проте, ті автомобілісти, які потрапляють у наше місто ледь не вперше, завжди орієнтуються по дорожніх знаках. «ТелеграфЪ» вирішив провести експеримент, і побачити як саме орієнтуються на місцевості приїжджі. Ми домовилися з водієм, що доставляє до редакції газети з Києва і далі їде на Дніпропетровськ. Для цього у понеділок зранку вже чекали його на в’їзді у місто з боку Піщаного.
– Доброго ранку! Ну, що ви вже знаєте, що нам треба їхати лише по знаках? – запитали ми водія.
– Знаю. Але ви мені підказуйте як їхати до вас у редакцію, – не дуже привітно відповів водій і ми рушили по вулиці Київській.
Їхали майже мовчки. Водій тільки оголошував свої зауваження: перед перехрестям з пров. 40 років ДАІ – відсутній знак «Головна дорога». Не має такого ж знаку і перед перехрестям з вул. Миру. На перехресті з вул. Московською не працюють пішохідні світлофори. А вже біля Меморіалу «Вічно живим» немає знаку «Кінець головної дороги»:
– Ви ще перегляньте, чи на всіх зупинках тролейбуса є знаки «Місце зупинки тролейбуса». Поки ми їхали знаки бачили не всюди. І погляньте на дорожню розмітку. Вона частково затерта, – каже водій.
Вже рухаючись до редакції по вулиці 60 років Жовтня водій зазначив, що по вулиці на перехрестях відсутні дорожні знаки, що вказують на головну дорогу.
– Правда там є світлофори, але правила є правила, – каже водій і додає, що в Кременчуці ще не дуже погані дороги.
І наче накаркав. Ми повертаємо на вул. Цюрупи. У районі магазину «Атлант» та райсуду проїжджа частина має вибоїни та деформації. Таки ж вибоїни і на перехресті з вул. Шевченка. Протягом всієї вулиці відсутня дорожня розмітка. І ось ми вже в редакції.
У ДАІ про відсутність знаків усе знають
Як лаконічно повідомили в ДАІ, 12-16 жовтня вони та комунальники, спільно з головою Полтавського обласного осередку Української ради автомобілістів Світланою Слепченко, провели осіннє комісійне обстеження вулично-шляхової мережі Кременчука і виявили численні недоліки на дорогах. Все це відображено у відповідному акті. Там же сказано, що ці недоліки у визначений термін мають бути усунені відповідними комунальними організаціями. Сам акт «Телеграфу» показала пані Слепченко.
– Ми проїхалися майже всіма вулицями і подивилися де чого не вистачає. Визначилися, що проблем із відсутністю знаків, дійсно багато. Також дізналися, що в дні обстеження на перехресті вулиць Красіна та Горького не працювали пішохідні світлофори, а в районі перехрестя вулиць Жовтневої та Шевченка вони відсутні взагалі. Рухаючись по вул. Івана Приходька ми помітили, що на перехресті з пров. Рокитіним дорожній знак закритий гілками дерев. Така ж ситуація і в районі перехрестя вулиць Дзержинського та Кавалерійської.
Вразив нас і стан дороги в районі стели «Кременчук» по вул. Котлова. Там на проїжджій частині незабезпечене водовідведення, а на ділянці від стели «Кременчук» до перехрестя з вул. Кіровоградською узбіччя мають нерівності, деформації, просадки, на цій же ділянці відсутні тротуари.
В Крюкові на більшості вулиць відсутня дорожня розмітка, – зазначила пані Слепченко і додала, що подібні огляди з ДАІ представники ради автомобілістів будуть проводити і надалі.
Де чого на дорогах не вистачає? (вибірка з акту)
Інколи знаки є, але встановлені вони протизаконно
Голова Полтавського обласного осередку Української ради автомобілістів Світлана Слепченко також розповіла «Телеграфу» доволі цікаву історію про те, як інколи на дорогах з’являються незаконні знаки.
За словами пані Слепченко, яка за співпрацю з ДАІ, ініціювання змін до законодавчих актів України стосовно дорожнього руху, 23 жовтня нагороджена нагрудним знаком МВС України «За бездоганну службу» другого ступеня, ця історія трапилася біля приміщення автошколи «Ірбіс».
– Я їжджу займатися танцями до тієї ж будівлі, де розташована автошкола. Там паркую свою автівку прямо під будівлею. Це, мабуть, викликає обурення у працівників автошколи, бо вони звикли там паркувати лише свої автівки. Вони якось попередили мене, щоб я там не ставила свою машину. Я відповіла, що це не заборонено правилами, бо то є територія загального користування. Але наступного разу вони вивісили знак «В’їзд заборонений» та табличку приліпили, що в’їзд заборонений усім, крім автомобілів автошколи. Проте вони, мабуть, не знали, що я обстежую знаки і знаю, який де має висіти і що цей – незаконний. Тим паче, не має бути під знаком такої таблички. Я все рівно ставила там машину. Так вони вирішили мене підперти своїми автівками. Тижнів два тому виходжу із заняття, а до мого автомобіля майже впритул стоїть автівка автошколи, аби я нікуди не виїхала. Ми тоді ледь розібралися і ДАІ викликали. Автоінспекція сказала, що до мене претензій не має і поїхала. Виявилося, що цей знак дійсно встановлений не законно. Тоді машину розблокували.
Але згодом «автошколярі» вирішили піти на інший крок. Вони вигнали всі свої автівки з двору та закрили за собою ворота. Моя ж тоді ледь не залишилася ночувати на подвір’ї. Ми через ДАІ та міліцію знову розбиралися. ДАІ примусила «Ірбіс» прибрати знак. Тепер усі стосунки з автошколою я буду з’ясовувати в суді, – зазначила пані Слепченко.
Дорожнє протистояння: аби «викурити» з двору небажану автівку, навіть встановили недозволений знак.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.