Кременчуцька ДАІ зобов’язала усіх перевізників почепити жовті номерні знаки, бо цього вимагає закон. У маршрутників з цього приводу особливого протесту немає, а от таксисти проти. Бо, як каже Юрій Старченко, керівник сектору зв’язків із громадськістю Управління ДАІ у Полтавській області, це роблять для того, аби завадити роботі «нелегалів».
– «Жовті» номери повинні мати всі, хто займається перевезеннями пасажирів. Останнім часом дуже багато з‘явилося водіїв, які таксують, але свою діяльність не афішують. Вони реєструють автомобіль просто як на фізичну особу. А звідси і техогляд – лише раз на два роки, а для пасажирських перевізників він проводиться частіше. Тому ДАІ вирішило активізувати роботу у цьому напрямку. «Жовті» номери – це як розпізнавальний знак. Тепер, якщо таксиста зупинять, а номери будуть не «жовті», це буде вважатися порушенням правил перевезення. Які саме санкції чекатимуть порушників зараз ще сказати не можемо, механізм налаштовується.
Почепити номерний знак жовтого кольору нібито й дрібниця, однак таксисти запевнюють, що таке нововведення негативно відіб’ється на їхній роботі.
– Такисти не зможуть працювати. Вони не будуть змінювати знаки – люди або підуть у тінь, або взагалі покинуть цей бізнес, і кременчужани ходитимуть пішки, – каже директор інформаційного центру «Ваше таксі» Віктор Пронін.
Він пояснює, аби почепити жовтий знак, потрібно згаяти купу часу та коштів: отримати техпаспорт, переоформити ліцензію тощо.
– Це купа мороки і такий головний біль! До того ж, якщо таксі – це приватна автівка водія, то він не зможе на ній поїхати, скажімо, до своєї тещі за місто. Бо якщо автівку із жовтими номерами зупинить ДАІ, то у водія має бути маршрутний лист, адже це таксі!
Якщо ж більшість водіїв піде у тінь, то ті служби, що працюють із таксистами, у яких із ліцензією усе гаразд, можуть залишитись без машин. Щоправда, самі ж таксисти зізнаються, що більшість таксі у Кременчуці нелегальні.
– Таких по місту 90%, – каже директор однієї із фірм. – І запровадження жовтих номерних знаків, в принципі, не позначиться на споживачах.
Тож якщо «легальні» таксисти підуть у тінь, кременчужанам буде просто важче розпізнати машину-таксі, бо вона «шифруватиметься» від ДАІ. А у разі ДТП, впевненості у тому, що вам відшкодують збитки, буде менше.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.