Вони більші за існуючі на 40-50%. Їх затвердження «потягне» за собою збільшення плати за вивезення сміття. Чому це робиться та чому ґрунтується, з’ясовував «ТелеграфЪ».
Третього серпня на засіданні робочої групи з питань регуляторної діяльності в міськвиконкомі розглядалося питання про збільшення норми утворення побутових відходів. Проект регуляторного акту, який було вирішено направити на затвердження членам міськвиконкому, передбачає збільшення норми сміттєутворення на 40-50%. Такий висновок зробили спеціалісти ТОВ «Екологія-Техпром» (Харків), коли вивчали обсяги робіт КАТП-1628 (комунального підприємства, що вивозить сміття).
Харків’яни, за словами директора КАТП-1628 Олександра Максименка, працювали всю весну. Вони сідали разом із водіями до автомобілів та записували, де і скільки сміття накопичувалося.
– Якщо від 2,22 кубометрів відняти 1,38 (існуюча зараз норма – ред.), то можна отримати той обсяг робіт, який нам не оплачують, – каже Олександр Максименко. – На даний момент людина платить близько трьох гривень на місяць за вивезення сміття. Якщо затвердити нові норми і на їх підставі розрахувати тариф, то доведеться платити близько п‘яти гривень на місяць – це дві буханки хліба або пакет молока! Підвищення тарифу дозволить нам збалансувати роботу підприємства. Ми не будемо більше просити дотації з міськбюджету, будемо вчасно виплачувати заробітну плату та якісно надавати послуги.
Щоправда, затвердження нових норм не означає автоматичне збільшення тарифів – для цього необхідне своє рішення. Рухи у цьому напрямку почнуться вже цього року. Але є нюанси – у будинках комунальної власності оплата за вивіз сміття досі розраховується залежно від площі квартири, а не з кількості мешканців. Тобто, самотня бабуся з двокімнатної сплачує більше, ніж сім’я із п’яти осіб з однокімнатної квартири. Аби змінити це, депутати міської ради мають «вивести» вивіз сміття з квартплати, а КАТП-1628 має укласти з кожним мешканцем договори. До речі, у Чернігові є приклади, коли комунальні підприємства домоглися від мешканців укладання договорів через суд.
Оце так!
На міські сміттєвози встановлюють GPS-навігатори
Зараз у КАТП-1628 проходить експеримент – на кілька сміттєвозів встановили GPS-навігатори. Таке обладнання дозволяє контролювати водіїв, припинити порушення в роботі та економити кошти.
– Це не великі кошти, – каже пан Максименко. – Комплект обладнання на один автомобіль коштує близько однієї тисячі гривень. У нас їх двадцять. Програмне забезпечення коштуватиме дві тисячі гривень. Тільки-но його зроблять, ми закупимо навігатори для всіх автомобілів. За кошти підприємства чи за кошти інвесторів це робитиметься – зараз не можу сказати.
У кінці робочого дня брелок, який буде у кожного водія, підключається до комп’ютера, і програма видає повну інформацію про пересування автомобіля.
Оце так!
На міські сміттєвози встановлюють GPS-навігатори
Зараз у КАТП-1628 проходить експеримент – на кілька сміттєвозів встановили GPS-навігатори. Таке обладнання дозволяє контролювати водіїв, припинити порушення в роботі та економити кошти.
– Це не великі кошти, – каже пан Максименко. – Комплект обладнання на один автомобіль коштує близько однієї тисячі гривень. У нас їх двадцять. Програмне забезпечення коштуватиме дві тисячі гривень. Тільки-но його зроблять, ми закупимо навігатори для всіх автомобілів. За кошти підприємства чи за кошти інвесторів це робитиметься – зараз не можу сказати.
У кінці робочого дня брелок, який буде у кожного водія, підключається до комп’ютера, і програма видає повну інформацію про пересування автомобіля.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.