Одному з підприємств, «Автоекспрес-плюс», що обслуговувало маршрути №1 (вул. Кооперативна – Центральний ринок) та №5 (вул. Ревенка – Центральний ринок), через ситуацію, яка склалася, взагалі довелось закрити свій бізнес:
– Маршрутки №20 поставив Денис Терещенко. Вони почали перевозити платоспроможних пасажирів з тих районів, де пролягають маршрути №1 Та №5. А мої автобуси, коли їдуть по графіку слідом, підбирають лише пільговиків. І виходить, що я нічого не заробляю. Та ще й на таких дорогах, які нещодавно були, чотири автобуси побили, – розповіла керівник підприємства Ольга Риженко.
Її автобуси зійшли з маршруту, а конкурент, що їх витиснув, працює. Підприємство «Автотранс» поставило на маршрут №1 два свої автобуси, а маршрут № 5 «накриває» маршрут №20. До речі, це ж підприємство працює на маршруті №16-Б.
У відділі транспорту зазначають, що маршруту №20 взагалі не існує – виконком його не узгоджував. «Автотрансу» дали право на тимчасове перевезення пасажирів від вул. Ревенка до пров. Галузевого (Молодіжний). А спритний підприємець вже сам окреслив таку схему руху, яка накладається на більшість вигідних маршрутів Кременчука. Це помітили й депутати міськради, які доручили мерії розібратись у цьому питанні.
Поміж тим Денис Терещенко зазначає, що він особисто не має жодного відношення до маршруту №20. Ним опікується його дружина. А щодо маршрутів №1 та №5, то мешканці часто скаржились, що колишній перевізник зриває перевезення. До речі, це підтвердили й у відділі транспорту.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.