Це пов’язано із новими вимогами законодавства щодо транспортних перевезень. Головне нововведення – це вимога створити диспетчерські пункти або ввести електронні системи для контролю за маршрутками (GPS-пристрої, що дозоляють «бачити» машину на комп’ютері).
Це дозволить більш жорстко контролювати, скільки транспорту вийшло на маршрути, чи не з’їжджають вони «наліво». І головне – слідкувати за графіками руху, передбаченими договорами. Не секрет, що сьогодні у Кременчуці вони не виконуються.
Юрій Войтенко, начальник відділу транспорту міськвиконкому, вже ознайомив перевізників з новими вимогами. Проте договори, що враховують дані зміни, укладатимуть вже після проведення нових конкурсів на право перевезень, зазначає пан Войтенко. Тож поки що маршрутки поїздять без диспетчерських пунктів.
Що стосується тарифів, то виконком залишає за собою право погоджувати їх для транспортних підприємств, які не є комунальними. А для комунальних (тобто тролейбусного управління) – встановлювати тарифи сам.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.