Уже в середу, 26 березня, аби поїхати маршруткою до іншого міста, у деяких службах потрібно було сплатити на п’ять-десять гривень дорожче. Причина – збільшення вартості пального.
– Наші «спринтери» їздять на якісному дизельному пальному. А воно зараз коштує 6,15-6,30 гривні за літр. Бензин зростає стрімко у ціні, тож ми підвищили вартість проїзду. До того ж умови конкуренції суворі, клієнтів не так уже й багато, – розповідає Володимир Лук’яненко, перевізник служби «058» .
Служби «056» та «058» підняли ціни на поїздки до Києва та Харкова на п’ять-десять гривень (див. таблицю). Перевізники пояснили, що «Київ дорожчий за Харків» на десять гривень через те, що пересування столицею забирає більше часу – через постійні затори. До Полтави квитки подорожчали незначно – на дві гривні, але розглядається можливість підвищення до п’яти.
Дніпропетровськ поки що не чіпали – водії розповідають, що тариф підняли ще раніше, коли через закриття мосту довелося рухатися по об’їзній дорозі. У службі «057» (маршрутки до Києва) зазначили: поки що триматимуться на «старих цінах». Великі автобуси («Гюнсел», Автолюкс») також ще не збільшили вартість проїзду.
– У квітні не плануємо робити підвищення, – повідомили в «Автолюксі».
Однак, хоча не всі перевізники підняли тарифи, квиток у «голубий вагон» – дешевший. Наприклад, київським експресом можна дістатися до столиці десь за 45 гривень (з квітня). Мандрівка плацкартою до Харкова та Дніпропетровська зараз коштує 35-37 гривень. І не потрібно кілька годин сидіти, як істукан, на одному місці та підпирати коліньми сусідське сидіння. Щоправда, потрібно підлаштовуватися під час відправлення потяга. Подекуди доведеться торохтіти значно довше, ніж маршруткою…
А от служби таксі поки що тримаються ціни:
– Спочатку потрібно зустрітися з керівництвом інших служб таксі та обговорити це питання. Можливо, влаштуємо переговори у квітні, – зазначили у службі «Сервіс-таксі».
Продавці бензину змовились?
Між тим місцевих продавців пального підозрюють у змові. Полтавському обласному відділенню антимонопольного комітету здається дивним те, що чотири головних продавці пального («Кременчукнафтопродуктсервіс», фірма «МІС», Торговий дім «Укртатнафта» та ТОВ «Калина-Восток») водночас підняли ціни на один рівень.
– Усі підстави для порушення справ проти чотирьох кременчуцьких фірм у нас є, – зазначив голова облвідділення АМКУ Володимир Онищенко.
Крім того, антимонопольний комітет припускає, що «Укртатнафта» реалізує оптову продукцію за необґрунтовано завищеними цінами: вони більші за міжнародні. Тим часом міністр палива і енергетики Юрій Продан підозрює у змові підприємства «Укрнафта», «Сінтоза», «Оптіма» та «Авіас», які в березні припиняли реалізацію світлих нафтопродуктів. Діяльність цих компаній перевіряється. Однак експерти ринку припускають, що в квітні оптові ціни на нафтопродукти можуть підвищитися ще на 5-7%, а це знову ж таки відіб’ється на споживачах.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.