Дослідження вчених свідчать, що діти, які постійно дивляться телевізор, поступово втрачають здатність до мови. Третина телеглядачів-дошкільнят страждає на порушення розвитку мови. За останні 10 років таких дітей стало більше на 20%. Потік зорової і звукової інформації, що постійно л’ється з телеекранів, формує в дітей своєрідну „базу даних”, яка впливає на усе подальше життя. Агресивність, негативне ставлення до оточуючого світу, розчарування – прямі наслідки отриманих у дитинстві установок. Люди, які в дитинстві постійно дивились телевізор, залежать від нього, їм важче пристосуватися до життя. Лікарі запевняють, що більшість із 20 мільйонів опитаних безробітних Європи „телеінваліди”.
Наслідки впливу ТВ на дітей
*Мова залишається примітивною
*Здатність виділяти головний зміст з прочитаного тексту знижується
*У дитини виникають стандартні зорові образи та асоціації, нездатність до створення власних уявлень
*Дитина майже не читає, надає перевагу малюнкам та коміксам
*Затримується розвиток зосередженості, спостережливості, цілеспрямованості
*Стимулюється схильність до алкоголю, токсико- і наркоманії, оскільки дитина привчається отримувати лише задоволення, не прикладаючи власних зусиль
*Розвиток волі порушується від пасивного сидіння, після чого відбувається агресивний і невпорядкований вибух накопиченої активності.
(За даними Міністерства освіти України)
Психологи радять, щоб дитина до 4 років не дивилася телевізора взагалі. Після 6 років спілкування з телевізором не повинне перебільшувати 1 години на тиждень; після 10 років – 2-3 години на тиждень; після 16 років обмеження можна знімати – дитина стала дорослою.
(За даними Міністерства освіти України)
*Дитина, що нерухомо сидить перед телевізором, не лише не рухається фізично- вона не відпрацьовує координацію свого тіла, не лише позбавлена дії. Напруження неприродної для неї нерухомості переходить устан неприродного збудження. Діти після перегляду телевізора деякий час не можуть чимось певним зайнятися, схильні до агресії, можуть перебувати у поганому настрої, або вести себе нахабно та зухвало - в залежності від змісту передачі.
*Зображення на екрані не сприяє формуванню просторового та кольорового зорую. Певні типові кольори проектуються у вигляді окремих точок на екран, де за рахунок перспективи просторового зображення. Цей зоровий процес не стимулює розвиток очей, бо не забезпечує їм дільності, що відповідає дійсності.
*Мозок працює уривками, асоціативно. Він формується як інструмент пасивної розумової діяльності і буде малопридатний для активного творчого мислення, яке розвивається завдяки власній активності та увазі.
(За даними Міністерства освіти України)
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.