«Укрзалізниця» почала масштабне реформування пасажирського сектору залізничної галузі, щоб «покращити якість обслуговування пасажирів». Про це розповідають залізничники. За даними заступника начальника пасажирської служби Південної залізниці Ігоря Плескача, що приїхав до мерії Кременчука прояснити ситуацію з відміною прямих потягів з нашого міста, це буде робитися за рахунок курсування нових потягів швидкісного руху, придбаних у компаній «Хюндай», «Шкода» та на Крюківському вагонобудівному заводі. А поки перші кроки реформування кременчужани вже відчули на собі: з 8 листопада відміняють потяги «Кременчук-Львів» та «Харків-Кременчук-Херсон».
- Ці потяги не приносять прибутку, - коротко пояснив пан Плескач і додав, що, наприклад, аби дістатися з нашого міста до Львова, тепер слід їхати з пересадкою.
- Так це ж стане дорожче - доїхати з Кременчука до Києва, а там до Львова?!- спитав у представника Південної залізниці перший віце-мер Андрій Погрібний.
- Квитки на швидкісні потяги дійсно коштуватимуть дорожче... Іншого виходу немає, - каже Ігор Плескач.
Він також пояснив, що наступного року відмінять нічний потяг на Київ, який зараз курсує три рази на тиждень, а експрес залишиться.
На Харків замість дизелів пустять експресиНаступного року зміни торкнуться і потягів на Харків. Звичні дизелі та нічний потяг відмінять, і до другої столиці країни їздитимуть експреси.
- На Харків плануємо пустити денні експреси. Один вранці буде виїжджати з Харкова, а інший йому назустріч з Кременчука. Час руху цих потягів поки не узгоджений, але ми врахуємо пропозиції влади міста, щоб потяг виїжджав раніше і прибував до Харкова зранку, а назад відправлявся пізно ввечері,- каже пан Плескач.
Влітку до Москви можна буде виїжджати щодня- Потяг на Москву ми не скасуємо. Він приносить прибутки. Щоправда плануємо змінити маршрут його руху. Він виїжджатиме з Кременчука, як і зараз, пообіді, буде їхати на Москву через Полтаву, - розповідає Ігор Плескач.
Він додає, що до 10 кременчуцьких вагонів у Полтаві чіплятимуть ще близько 10, і загалом до столиці Росії може прибувати 20 вагонів.
- Влітку кременчуцький потяг складався з 16 вагонів. Ми це врахували. Плануємо, що з наступного року потяг на Москву буде щоденним, - сказав залізничник.
До Криму влітку потяг також обіцяють зробити щоденнимПотяг «Кременчук-Сімферополь» 31 жовтня «піде на канікули» до новорічних свят. Повністю його не скасують. Після свят, до 25 квітня, потяг також «відпочиватиме». Але з настанням тепла він повернеться на маршрут і їздитиме влітку щоденно, а не через добу, як було раніше.
До Полтави - електричкою, а до Бахмача - на дизеліВ листопаді ділянку шляху від Кременчука до Полтави електрифікують і до обласного центру пустять електрички. Звільнені дизелі направлять на Рамадан і Бахмач. У приміському сполученні крім електричок працюватимуть і рейкові автобуси.
Проте у новому році може не пощастити тим пасажирам, які зараз їздять потягом на Знам’янку. Його мають зробити потягом вихідного дня, а потім взагалі хочуть відмінити.
В тему«Залізничників не скоротять!»«У процесі реформування дійсно виникне потреба в проведенні структурних змін, внаслідок яких необхідно буде проводити перерозподіл частини працівників пасажирського господарства, але керівництвом залізниці будуть вжиті вичерпні заходи по забезпеченню працевлаштування працівників, що будуть вивільнятися», - таку відповідь отримав «ТелеграфЪ» від заступника начальника Південної залізниці Кузьменка на питання, чи не вплине реформування галузі на скорочення.
Ігор Плескач, спілкуючись з паном Погрібним, додав, що у Кременчуці працює 446 залізничників і з них 263 - провідники, які не залишаться без роботи.
- Залізничників не скоротять! Ми повністю забезпечимо їх роботою! - каже пан Плескач.