Кохнівка та Петрівка знову залишилися без тролейбусів з автономним ходом. Про це «Телеграфу» повідомили пасажири «гранатових красенів» - наші читачі. Мобільні додатки для транспорту станом на сьогодні дійсно не показують №1+ та 5а+ на маршрутах.
Вона уточнила, що тролейбус поламався ще позавчора (7 вересня), і люди з трудом діставалися вранці на роботу. Вікторія каже, що не раз зверталася до мерії з приводу транспорту у Кохнівку.
Директор КП «Кременчуцьке тролейбусне управління» Олександр Вертюх підтвердив, що тролейбусів № 1+ та 5а+ сьогодні на маршрутах не буде – і аж до наступного тижня. Їх поставили на модернізацію.
- Певні (технічні – ред.) моменти налаштовуємо – і будуть працювати, - каже він про тролейбуси з автономним ходом. – Щоб ви розуміли, тролейбус №1+ – це перший тролейбус, на якому встановлене обладнання для автономного ходу українського виробництва.
Зауважимо, що два тролейбуси, дообладнані автономним ходом, ламаються далеко не перший раз і зарекомендували себе як ненадійний транспорт. Проте Олександр Вертюх каже, що фірма, яка виготовляла батарейні комплекси, врахує недоліки, зробить модернізацію та усуне недоліки за свій рахунок – так передбачає угода з КТУ.
Як ми писали раніше, комплектацію двох тролейбусів з автономним ходом виконала фірма з Броварів – ТОВ «Політехносервіс». Наразі КТУ уклало ще одну угоду з цією ж фірмою - за 1,7 млн грн вона має «приробити» автономний хід ще двом тролейбусам. Олександр Вертюх переконує, що помилки враховані, і наступні два тролейбуса з автономним ходом будуть більш досконалими.
Нагадаємо, КТУ в рамках кредиту ЄБРР на 8 млн євро очікує ще 8 тролейбусів із заводським автономним ходом із Білорусі. Наразі вони вже в Україні, каже пан Вертюх, проте на КТУ ще не доїхали.
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.