Поставили «воза поперед коней», або як у Кременчуці «узаконили» підняття тарифів на проїзд

2.02.2022, 12:31 Переглядів: 10 627 Коментарів: 4

 

Порушення порядку встановлення тарифів, визначеного законом, у мерії пояснили економічною доцільністю та турботою про кременчужан

Ціни на проїзд у тролейбусах та маршрутках в Кременчуці підвищили з 1-го грудня. І лише через два місяці це рішення міськвиконкому «узаконили», розглянувши його на засідання робочої групи з питань регуляторної політики, 1-го лютого. 

Голова робочої групи, перший заступник міського голови Володимир Пелипенко вніс на розгляд групи два проєкти рішень міськвиконкому щодо встановлення тарифів на перевезення пасажирів у міському пасажирському автотранспорті та тарифів на перевезення у тролейбусах. У обох проєктах йдеться про втрату чинності попередніх рішень міськвиконкому від 28.07.2021 та 26.11.2021 року, якими тариф на проїзд у маршрутках був піднятий спочатку до 8, а потім до 10 грн, а у тролейбусах до 5 та 8 грн відповідно.

Новий тариф запропонований на тому ж рівні, що наразі діє: в тролейбусах та автобусах КТУ у розмірі 8 грн, в маршрутках у звичайному режимі - 8 грн, а у режимі маршрутного таксі - 10 грн. Обидва проєкти підготувало управління економіки з метою дотримання порядку прийняття регуляторних актів, передбаченого законом.

На засіданні прозвучало запитання щодо того, чому при підвищенні вартості проїзду з 1-го грудня не була дотримана процедура прийняття такого рішення, передбачена для регуляторних актів – оприлюднення, обговорення з громадськістю тощо. Володимир Пелипенко пояснив, що підняття вартості проїзду без регуляторної процедури (шляхом внесення змін у попереднє рішення міськвиконкому) було вимушеним кроком, обумовленим різким зростанням вартості палива та електроенергії.

«Регуляторна процедура трохи затягнута, триває не один місяць, ціни на паливо зросли на 130-140%, на електроенергію зростають щомісяця, і щоб не залишитись без перевізників ми були вимушені піти на такий крок… Ми маємо знайти баланс між тим, що можемо та тим, як повинно бути», - пояснив Володимир Пелипенко мотиви обходу процедури, передбаченої для таких рішень Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

Він також наголосив, що діючі наразі тарифи на проїзд є «адекватними», але не рентабельні для перевізників, назвавши їх розмір своєрідним «компромісом» між ними та міською владою з метою  підтримки «стабільності» у Кременчуці.

«Ми затверджуємо той тариф, який вже існує. Ми знайшли певну згоду, щоб не підвищувати тарифи до економічно обґрунтованого рівня. Це компромісне рішення і сподіваємося, що підвищувати їх більше не доведеться», - оптимістично висловився перший віцемер.

Проте, потім він почав розповідати про бажання міської влади оновити підстанції КТУ для заощадження електроенергії, про заплановані цього року  великі зміни у галузі пасажирських перевезень у Кременчуці, для чого потрібні кошти. Де їх можна взяти за умови хронічного дефіциту міського бюджету? Питання скоріше риторичне. А ще Володимир Пелипенко пообіцяв нові регуляторні акти у цій галузі. Після цього повірити у щирість його сподівань на «не підвищення» тарифів на проїзд у пасажирському транспорті стало складно.

Автор: Віктор КРУК
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Коментарі: 4

1 328
2 лютого 2022 13:16

...він почав розповідати про бажання міської влади оновити підстанції КТУ для заощадження електроенергії, про заплановані цього року  великі зміни у галузі пасажирських перевезень у Кременчуці, для чого потрібні кошти. Де їх можна взяти за умови хронічного дефіциту міського бюджету?

Пилипенко бесстыдно ссыт всем в уши, да так что и струя ниразу не дрогнула. 

За год убыточное КТУ купило 4 авто на сумму более 2 миллиона. Это раз. Ищите ловите свою бывшую хитрожопую бухгалтершу с украденными тремя миллионами - это два. Это ваш косяк вместе с мэром. Ловите ее, возвращайте деньги в бюджет. 

2+3=5 млн. грн.

 


117 0
0
2 лютого 2022 13:19

Він також наголосив, що діючі наразі тарифи на проїзд є «адекватними», але не рентабельні для перевізників

 

Та вони в них весь час нерентабельні. Певно із року в рік на благодійні внески виживають, бідолашні.

Ви пустіть до конкурсу усіх бажаючих, а не 2-3 усім відомі фірми,з яких стрижете долю - ось тоді і побачите, що таке рентабельність та конкуренція. Це вам не у кафешці на трьох розписати тариф та відкат, а потім подати розрахунок, намальований "від фонаря" та складений там же на ганчірці.

 

 

 


100 0
424
2 лютого 2022 17:28

Цитата: stronzo
Ви пустіть до конкурсу усіх бажаючих, а не 2-3 усім відомі фірми,з яких стрижете долю - ось тоді і побачите, що таке рентабельність та конкуренція
та щас ,Ви що ?!) такий ласий шмат пирога .Нехай нарід платить .Через оті відкати ,які мер та його поплічники кладуть собі в кишеню отак і живемо.Навіщо купувати тролейбуси на автономному ходу (котрі після пару поїздок ламаються ??) якщо можна поставити на маршрути великі автобуси ? Теж саме і торкається отих маршруток .Великі нормальні автобуси на рейси ,і не треба того тролейбуса ,який їздить тричі ,тричі ,Карл!! на день !Як же вони остогидли зі своїми підвищеннями тарифів !Шайка зажерлих рил.


54 1
0
3 лютого 2022 14:43

Типа "задним числом" можно, а вот смертным-зась!!!

9 0

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 45 від 7 листопада 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх