У Нових Санжарах коронавірусна паніка: попри протести, евакуйованих українців привезли до санаторію

20.02.2020, 08:52 Переглядів: 37 283 Коментарів: 164

  

Люди вважають, що українців з Китаю привезуть в санаторій в Нових Санжарах, і виступають проти цього

Увечері 19 лютого у Нових Санжарах деякі місцеві жителі почали збиратися біля медичного центру «Нові Санжари» Нацгвардії.


 


Поширили чутки, нібито українців, яких вчора забрали з епіцентру коронавірусу, китайського міста Ухань, везуть до Нових Санжар.

Зокрема цю інформацію розмістив у фейсбуці колишній депутат Полтавської міськради Сергій Чередніченко.


Як розповів «Телеграфу» Василь, мешканець Лелюхівки (входить до Новосанжарської селищної ради), людям у Нових Санжарах від медиків стало відомо, що для евакуйованих з Уханя підготували військовий санаторій. Тих, хто перебував у ньому, відселили, повністю звільнивши корпус. Пікетування розпочалося з ночі: обурені мешканці не хочуть пропускати автобуси з евакуйованими. На трасі стоїть військовий БТР, який має забезпечити проїзд автобусів.


Сам Василь не бере участь у пікетуванні.


По відеоматеріалах тижневика «Ехо» видно, що до пікетувальників «приєдналися» правоохоронці.


Нагадаймо, що вчора літаком з Уханю забрали українців та деяких іноземців. Міністр охорони здоров’я Зоряна Скалецька зазначила, що на борт літака зможуть потрапити тільки ті українці, які не мають симптомів захворювання та пройдуть в аеропорту медичний контроль. Про це йдеться на сайті МОЗ.


Тим часом на сайті Міністерства закордонних справ інформують, що всього бажання щодо евакуації виявили 48 громадян України, які знаходилися в місті Ухань і в інших містах провінції Хубей, закритих на карантин. Перед відльотом китайським медперсоналом було проведено медичний огляд потенційних пасажирів. Перевірка складалася з трьох етапів. При останньому, третьому медогляді перед посадкою в літак, були виявлені ознаки гострого респіраторного захворювання (підвищена температура 37,4 – 37,5 С) у 3 українських громадян (2 чоловіків та 1 жінки) і 1 громадянки Казахстану, яких, відповідно, не було допущено до посадки на літак.


Додано: до Нових Санжар виїхав голова Полтавської ОДА Олег Синєгубов. Про це йдеться на сайті Полтавської ОДА.


Додано: на сервісі Flightradar24 у режимі реального часу можна переглянути, куди летить повітряне судно з Уханю


Додано: МВС інформує, що літак із евакуйованими українцями з Китаю приземлився у аеропорту Бориспіль на дозаправку. Після цього він вилетить у Міжнародний аеропорт Харків. За доповідями екіпажу та медперсоналу супроводу, всі на борту здорові та можуть продовжувати політ.


ДоданоУ МВС підтвердили, що евакуйованих українців з Китаю везтимуть в Нові Санжари

Додано: на сайті ГУ Нацполіції в Полтавській області йдеться, що зранку перекрили дорогу міжрегіонального значення. При спробі поліцейських розблокувати проїжджу частину, деякі учасники акції чинили опір, виникла короткострокова сутичка.


– З метою недопущення будь-якої ескалації конфлікту або загрози здоров'ю громадян закликаю учасників акції не порушувати Закон. Усі спроби вчинення правопорушень будуть припинені, – зазначив начальник поліції Полтавщини Іван Вигівський.


Додано: міністр внутрішніх справ Арсен Аваков звернувся до жителів Нових Санжар: 


- Окремо звертаюсь до місцевих жителів, не треба піддаватися паніці та вірити фейкам. Ми зробили все, щоб наші громадяни були захищені від потенційних загроз. Я радий повідомити, що всі на борту літаку здорові, добре себе почувають, але трішки заморені. Це інформація з борту літака, - зазначив міністр на сайті МВС. 


Очільник МВС розповів, що у Китаї всі проходили контроль, декілька осіб зняли з рейсу, у лікарів були підозри, що в них підвищена температура. За попередньою інформацією, вже зараз зрозуміло, що ці люди не інфіковані. Просто мали слабкість. 


Додано


Додано: дорогу до Нових Санжар перекрили. Пропускають лише правоохоронців та медиків. 

У соціальних мережах почали висміювати реакцію наших співгромадян.


 


 



Літак з українцями приземлився у Харкові. Люди здивовані тим, як їх зутрічають. 

 


Близько 13.50 автобуси з пасажирами рейсу з Уханя рушили з Харкова до Нових Санжар. На місце приїхав міністр МВС Арсен Аваков.



Голова Полтавської ОДА Олег Синєгубов записав відеозвернення з приводу ситуації в Нових Санжар. Очільник Полтавщини наголосив, що евакуюють здорових людей. На борту літака немає людей із симптомами ГРВІ.


Пряма трансляція з Нових Санжар:

Доктор Комаровский записал обращение к протестующим в Новых Санжарах, в котором уверяет, что к нам прилетели абсолютно здоровые люди, ни их жизни, ни жизни остальных украинцев ничего не угрожает и взывает к здравому смыслу протестующих.



17:30 Місцеві мешканці продовжують акцію протесту. Основні тези обурення, які вони озвучують:

  • їх не попередили про те, що до них привезуть евакуйованих з Китаю громадян;
  • ніхто їм не може пояснити, чому людей везуть саме до Нових Санжар, а не до Києва, Харкова, Львова чи Тернополя («Якби все було добре, то до нас би не везли», – кажуть місцеві);
  • у санаторії, в якому збираються розмістити евакуйованих людей немає відповідних умов, а на території закладу є багатоквартирні будинки в яких живуть місцеві.


18:25 Через протести прем'єр-міністр Олексій Гончарук летить на Полтавщину. Люди обговорюють інформацію із соцмереж про те, що ніби-то евакуйованих людей повезуть до Кривого Рогу.


18:30 Поліція та Нацгвардія почали відтісняти людей з дороги. Люди кричать «Ганьба!» 


18:35 Місцеві жителі звели посеред проїжджої частини барикаду з дерева і шин, а потім підпалили її. Поліцейські силою відтіснили людей з дороги, яка веде до санаторію на бокову вулицю. В цей час пожежники загасили барикаду і розібрали її, звільнивши дорогу для транспорту.


19:40 Горять шини. Почалися заворушення.


 


19:48 У Нові Санжари приїхали евакуйовані з Уханю українці на автобусах. Коли автобуси з евакуйованими українцями проїжджали повз протестуючих, вони стали кидати в них каміння. Як мінімум, одне вікно в одному з автобусів виявилося розбитим. Деякі кричали: «Везіть їх до Чорнобиля!». За інформацією ЗМІ, унаслідок зіткнень одного поліцейського забрала швидка, також кілька місцевих жителів отримали травми.


 


19:50 7 автобусів все ж заїхали на територію санаторію.


Додано:


22.00 Міністр охорони здоров'я України Зоряна Скалецька заявила на власній сторінці у фейсбуці, що проведе 14 днів обсервації разом з евакуйованими українцями в Нових Санжарах. 

22.15 Згідно з інформацією, наданою поліцією, унаслідок сутичок між людьми та правоохоронцями 10 людей звернулося за медичною допомогою: 9 правоохоронців та 1 цивільна особа. Відкрили два провадження по кримінальних статтях щодо масових заворушень та погрози чи насильству проти працівника правоохоронного органу. Один чоловік намагався наїхати на правоохоронця. 


23.44 Прем'єр-міністр Гончарук повідомив, що усі евакуйовані люди пройшли перевірку і не мають симптомів гострих респіраторних захворювань. Люди в повній безпеці. Об’єкт знаходиться під охороною фізичною та наглядом медиків-інфекціоністів. На території об’єкту для охорони людей залишається 300 працівників Нацгвардії, ще 100 нацгвардійців — в резерві. Нацполіція посилила патрулювання в регіоні.


Троє медичних працівників, які перебували з евакуйованими людьми під час польоту, і надалі залишаються з ними. Плюс з ними на території місця обсервації буде ще один медик. Безпосередньо з розміщеними ані персонал медцентру, ані оточуючі контактувати не будуть.


Також за інформацією Гончарука, у сутичках з протестуючими 9 правоохоронців отримали поранення, 5 з них — середньої тяжкості. У двох автобусах, які везли людей, розбиті вікна. Поліція вже порушила кримінальні провадження. Відеоматеріалів, щоб ідентифікувати тих, хто видав каміння — достатньо. Їх обіцяють покарати.


Додано:


11.00 За результатами вчорашнього протистояння були затримані 24 людини. 23 із затриманих вже відпущені після ідентифікації, а 1 людина (той, який намагався наїхати на поліцейських) ще під вартою. Велика частина затриманих - місцеві жителі, але серед них були і приїжджі.


11.10 Полтавська облрада зібралась на позачергову сесію через протести у Нових Санжарах. Депутати підготували звернення до Зеленського, Кабміну та Верховної Ради, щодо ситуації, яка склалася. Депутати нарікають, що не було проведено жодної роз’яснювальної роботи, а про фактичне направлення евакуйованих саме у Нові Санжари стало відомо в останній момент. Задля вирішення проблеми просять 300 млн грн на будівництво спеціальних боксів у Полтавському обласному клінічному протитуберкульознму диспансері, який розташований у Полтавському районі в селі Супунівка.

Автор: Євгенія Каблучка Джерело відео: Тижневик «ЕХО», Полтавське ТБ, Громадське
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Коментарі: 164

0
20 лютого 2020 12:14

Страшная дикость и тупость наших идиотов... Средневековье какое то. Нудно принять на законодательном уровне, в подобных случаях, этих "смертельно заражонных" сбивать украинскими ракетами прямо в воздухе. а если вдруг они все таки умудрятся сесть в аеропорт, то сжигать их вместе с самолетом...scream

Какая средневековая тупость... не думал что в украине столько безмозглых идиотов...

Извините, просто нет слов...


31 13
367
1
20 лютого 2020 12:16

почитал ваши коменты и я не удивлен ,я примерно знал что  такие коменты и будут ...Вот только ситуацию в Ухани мониторили 2 месяца  и только сегодня решили .в честь даты.привезти к Вам практически под бок ...давайте про худшее если есть вирус кто и чем будет его лечить ? а может вы завтра и забудете слово Ухань .но теперь уже не ухань в ваших головах должно маячить а слово -Новые Санжары


24 31
540
1
20 лютого 2020 12:25

Цитата: ulyanov

Те, про що я написав вище, вже пише Синєгубов у ФБ:

"Запросив до Нових Санжар фахівців медичної галузі Полтавщини, зокрема завідувачку кафедрою, доктора медичних наук, доцента, лікаря вищої категорії з фаху «Інфекційні хвороби» УМСА Тетяну Коваль та заступника головного лікаря з медичної частини КП «Полтавська обласна клінічна інфекційна лікарня Полтавської обласної ради» Людмилу Волошину. До оглядів також залучать спеціалістів з Києва, які вже виїхали."

Тільки такі речі слід робити до того як, а не після того як grin

А до того - це як? Тобто куди і кого запрошувати, якщо по всіх містах України відмовляються прийняти цих людей. ВСЯ УКРАЇНА відмовляється від своїх співвітчизників.unamused


20 10
367
1
20 лютого 2020 12:37

Цитата: Svoyton

Страшная дикость и тупость наших идиотов... Средневековье какое то. Нудно принять на законодательном уровне, в подобных случаях, этих "смертельно заражонных" сбивать украинскими ракетами прямо в воздухе. а если вдруг они все таки умудрятся сесть в аеропорт, то сжигать их вместе с самолетом...scream

Какая средневековая тупость... не думал что в украине столько безмозглых идиотов...

Извините, просто нет слов...

посмотри как карантин проходит в других странах ...сравни посчитай подумай а потом перечитай что ты написало 


19 19
98
20 лютого 2020 12:41

Вся ситуация сложилась от того, что народ ходит в поликлиники и знает уРОВЕНЬ наших дохторов, которые диагнозы читают в интернете. 99% уверены втом, что не дай Бог что, ситуация выйдет из-под контроля и простому народу будет .опа.


33 6
514
20 лютого 2020 12:43

Цитата: __Shaytan__
у цих людей теж сім`я є ,це чиїсь діти...але шо тобі? для тебе є тільки ти тй твоя зона комфорту ..всі інші нехай подохнуть...скільки ж у нас такого *** як ти, в якого ***.

тебе, очередному "*** ***", отвечу 

про "подохнуть" я ни слова не говорил и плохого никому из летящих сюда не желал

 

если амерзцьі евакуируют своих людей в военно-транспортном самолете в контейнере на карантин в военную базу, а китае заколачивают окна/двери и патрулируют улицьі - у меня резонньій вопрос 

 

ОТКУДА (??) такая увереннось у нашей чудовласти в ДОСТАТОЧНОСТИ карантинньіх мер здесь в Украине.

у меня лично никакой уверенности в нашей медицине нет

 

1. почему самолет рейсовьій (?)

2. и да - "зона комфорта" - Санжарьі 50 км от Кремня и глядя на китай - мне не хочется чтоб здесь ввели ВП

3. к чему бтр и техника на улицах Санжар - ведь люди имею право на протест - они все до единого ватники ? - такое ЗЕленое единение нации ??

 

пускай мне расскажут, а не бьют на патриотичнось


36 21
540
1
20 лютого 2020 12:44

То есть из всего балагана вывод такой: пускай эти люди грузятся в самолет и обратно в Китай, так братья-украинцы?


33 16
0
20 лютого 2020 12:52

Цитата: Дмитрий

Цитата: __Shaytan__
у цих людей теж сім`я є ,це чиїсь діти...але шо тобі? для тебе є тільки ти тй твоя зона комфорту ..всі інші нехай подохнуть...скільки ж у нас такого *** як ти, в ***.

тебе, очередному "***", отвечу 

про "подохнуть" я ни слова не говорил и плохого никому из летящих сюда не желал

 

если амерзцьі евакуируют своих людей в военно-транспортном самолете в контейнере на карантин в военную базу, а китае заколачивают окна/двери и патрулируют улицьі - у меня резонньій вопрос 

 

ОТКУДА (??) такая увереннось у нашей чудовласти в ДОСТАТОЧНОСТИ карантинньіх мер здесь в Украине.

у меня лично никакой уверенности в нашей медицине нет

 

1. почему самолет рейсовьій (?)

2. и да - "зона комфорта" - Санжарьі 50 км от Кремня и глядя на китай - мне не хочется чтоб здесь ввели ВП

3. к чему бтр и техника ?

 

пускай мне расскажут, а не бьют на патриотичнось

можеш плюватися далі ...всі вже побачили ***


16 15
514
20 лютого 2020 12:55

Цитата: __Shaytan__
можеш плюватися далі ...всі вже побачили ***

за себя отвечай, ***

или слова закончились ?

я таким в том же духе и отвечаю и первьій никогда епитетами не награждаю


14 16
0
20 лютого 2020 12:58

Цитата: Dmitriys

Нужно пресекать блокировку дороги военной колоне. Распустились совсем одни майданили вторые дороги военным перекрывали третьи людей заживо спалили. И в итоге войну не как не закончим а все эти митинги. Перекрыли дороги всех на 15 суток в камеру без разбора ну кроме конечно пенсионеров.

 

И вас бы заодно в камеру. За то, что хрень всякую пишите.


22 21
0
20 лютого 2020 13:05

Цитата: Дмитрий

Цитата: __Shaytan__
можеш плюватися далі ...всі вже побачили ***

за себя отвечай, ***

или слова закончились ?

я таким в том же духе и отвечаю и первьій никогда епитетами не награждаю

***  отакого...їдь зустрічай цілуй і ноги мий...*** воно й у африці *** ...була б твоя сім`я на борту ти б інші слова взагалі казав...а так банальний *** ..слова не закінчились у мене... просто доказувати щось такому як ти то марна справа ....миру тобі з головою твоєю :)


15 13
0
20 лютого 2020 13:09

Реакция людей имеет своё объяснение и причинно-следственную связь. Во-первых, вина власти и СМИ, которые вместо того, чтобы разжёвывать что и как, нагоняли панику. Во-вторых, в памяти людей  на уровне подсознания чётко укоренилась мысль, что от нас скрывают правду (и это зачастую так). В-третьих, наши люди не привыкли читать проверенные источники и анализировать инфу (и это показали последние выборы). Людьми руководит страх, который культивировался в них (нас) десятками лет. Не будет коронавируса - будет другая проблема. Реакция будет та же.


26 7
294
20 лютого 2020 13:12

Цитата: s2e7r8g
А до того - це як? Тобто куди і кого запрошувати, якщо по всіх містах України відмовляються прийняти цих людей. ВСЯ УКРАЇНА відмовляється від своїх співвітчизників.

На те вона і влада, щоби приймати та реалізовувати рішення, і не завжди ці рішення будуть подобатись абсолютно всім.

 

Алгоритм дій простий: 

1. Проводиться нарада та обговорюється відповідне питання щодо вибору місця карантину, обговорюється максимально відкрито, щоби було зрозуміло, чому саме Нові Санжари, а не якесь інше місце.

2. Демонструється по ТБ готовність санаторію Нових Санжар до такого карантину та підготовлений персонал.

3. Евакуюються люди.

4. Забезпечується їх перебування в карантниі, в разі потреби - силою.

 

оскільки про п.п. 1,2 ніхто і не подумав, а одразу почали з застосування сили, то людей в Нових Санжарах можна зрозуміти

 


27 10
0
20 лютого 2020 13:14

Цитата: vetalman

почитал ваши коменты и я не удивлен ,я примерно знал что  такие коменты и будут ...Вот только ситуацию в Ухани мониторили 2 месяца  и только сегодня решили .в честь даты.привезти к Вам практически под бок ...давайте про худшее если есть вирус кто и чем будет его лечить ? а может вы завтра и забудете слово Ухань .но теперь уже не ухань в ваших головах должно маячить а слово -Новые Санжары

почитай статистику смертності від грипу,туберкульозу,сніду та багатьох інших хвороб..деяких людей не заставиш своїм дітям навіть прививку зробити....то давай усих хворих у якусь тюрму помістимо...нехай там живуть до поки не повмирають ...там вони точно тебе,бєднінького здорового,не заразять ні яким недугом....ти взагалі лікар ,спеціаліст з вірусології мабуть?


21 14
294
20 лютого 2020 13:20

Цитата: ulyanov
Алгоритм дій простий: 

Або протилежний:

1. Режим секретности.
2. Военный борт, прилетел в Гостомель, отвез в Пущу или в Феофанию.
4. Закрыл людей в карантине.
5. Вышел президент. Отчитался, что все окей.
6. Кто для этого нужен? СБУ, дипломаты, один чиновник от ОП, один чиновник от МВД, пара чиновников от МОЗ, пресс-секретарь не рак.
7. И умение НЕ болтать
.

А так вийшло - ні риба, ні мнясо, бардак та суцільний треш.

Обрали собі владу yum


18 18
0
20 лютого 2020 13:22

Цитата: ecolog
не привыкли читать проверенные источники

Де вони ті перевірені джерела? Як не відверта брехня, так убога пропаганда. Чиновники поголовно брехуни. От і зараз вони розпинаються про супер пропускний режим ,який буде в санаторії. Але всі ми прекрасно знаємо, що отой "гвардєєц кардинала" на КПП санаторія за 100 грн легко випустить любого за "вакциною" в найближчий сільмаг. 


27 5
737
20 лютого 2020 13:37

Цитата: ulyanov

Цитата: ulyanov
Алгоритм дій простий: 

Або протилежний:

1. Режим секретности.
2. Военный борт, прилетел в Гостомель, отвез в Пущу или в Феофанию.
4. Закрыл людей в карантине.
5. Вышел президент. Отчитался, что все окей.
6. Кто для этого нужен? СБУ, дипломаты, один чиновник от ОП, один чиновник от МВД, пара чиновников от МОЗ, пресс-секретарь не рак.
7. И умение НЕ болтать
.

А так вийшло - ні риба, ні мнясо, бардак та суцільний треш.

Обрали собі владу yum

А кто болтал? Произошел слив информации. Это уже не первый случай. Желающих реванша очень много. Взять только одних "лотерейщиков". 

А про первый сценарий, то он провалился еще в начале, когда на Западной Украине начали протестовать против эвакуации к ним.


15 5
4 781
1
20 лютого 2020 13:50

сми разнесли панику по стране, информации конкретной нет, главное же хайп!Сенсация !АААА, а потом получается такая паника и реакция населения.....Телевизор меньше смотреть надо. 


20 6
88
20 лютого 2020 13:58

Цитата: Dmitriys

Какойже у нас народ быдло просто готовое бросить своигже. Теперь лозунг слава Украине будет означать что украинцы готовы бросить своих.  Вирус в нашу страну может в любом варианте попасть но весь мир увидет сколько скотов живёт в Украине.

в слове своигже две ошибки , а вообще одна большая ошибка чушь пишите


16 9
4 781
1
20 лютого 2020 13:59

и вообще всех вылечат.....зеленкой!


15 10
0
20 лютого 2020 14:14

Звичайно ж своїх громадян потрібно було забрати. Але чому ці громадяни чекали літак місяць, не бігли відразу? Чотири людини, які не пустили на борт тісно контактували з цими 45 людьми. Поселяти їх потрібно не В Н.Санжарах, а подалі від людей, в полі, в лісі. Вночі вивезли солдат з госпіталю і привезли можливо заражених. Це тільки наша влада може, будь-яка і нинішня і попередня. Саме з України може поширюватися вірус по Європі. Жебрачка країна, загублена медицина, безпорадна влада. Ніхто ще не знає як він поширюється.


29 11
171
20 лютого 2020 14:17

Цитата: shtai

Цитата: Кавоман

 

Ну ви ж тут самий розумний та досвідчений, тому підкажіть - з тих 75727 захворівших, скільки одужає, а скільки помре?

Ладно, уговорили проведу Вам ликбез: 

2128 умерло, 16480 вылечилось
итого 18608 заболевших о которых известна статистика

% смертности (2128/18608) *100 = 11,44. То есть со 100 заболевших умрет в среднем 11-12 человек, на 10 заболевших это 1-2 человека. 

Процент выздоровления расписать как высчитать?

 

По математике точно двойка была. Сам же написал, что по официальной статистике заболело 75727. Зачем плюсовать умерших и выздоровевших?


3 3
0
20 лютого 2020 14:19

Во Львове люди так же протестовали против. Мне, лично была близка мысль одной женщины высказавшей по этому поводу: Чернобыль... Почему бы и нет. В Китае за неделю! отгрохали один лазарет, потом второй, за пределами населенных пунктов! Как вариант еще где нибудь на границе с россией. Мы, Полтавщина, находимся в самом сердце Украины, самое безмозглое решение привезти именно сюда...


31 16
88
20 лютого 2020 14:30

Напоминает апрель 1986 .- " Граждане Без паники все подконтролем, угрозы населению нет" . А в это время "цари" вывозили свои семьи на юг . Колонны автобусов шли через Кременчуг . У нас в городе все спокойно , никто ничего не знает .


26 8
642
20 лютого 2020 14:33

Цитата: zzzzzz

сми разнесли панику по стране, информации конкретной нет, главное же хайп!Сенсация !АААА, а потом получается такая паника и реакция населения.....Телевизор меньше смотреть надо. 

 

Просто теперішня влада все робить або через 5-ту точку, або для для того, щоб відволікти увагу від зробленого чере 5-ту точку.

 

А паніка - то недовіра до дій влади. Все просто.


22 9
1 709
20 лютого 2020 14:40

Телеграф,а сделайте опрос.

1 Оставить  на карнтин в Китае.

2 Привезти в Украину.


13 11
749
1
20 лютого 2020 14:48

влада запевняє усих, що евакуйовані люди не хворі, і боятися немає чого? Так чого ж тоді возитися з ними, розпустіть їх по  своїх домівках. Хай зі своїми рідними спілкуються. Вони виїхали до Китаю заробляти собі, а я тут в Україні живу і працюю!  А, тепер , як їх "приперло" то давай додому, жаліємо їх , співчуваємо.  Так, начебто не можна своїх кидати в біді, але треба їх помістити в належно приспособленому місці, де дійсно усі заходи  безпеки на високому рівні! А, що там в Санжарах- дореволюційна медицина . Бачили по телевізору , показували нову лікарню, що збудували за 10 днів, які там бокси, медичні приладдя, інструментарій , тощо. А у нас????? Ото ж люди і бояться за себе та за своїх дітей!! Везіть євакуйованих в лікарні, санаторії де обслуговують владу і депутатів.


30 12
137
20 лютого 2020 14:50

Цитата: hunter

Телеграф,а сделайте опрос.

1 Оставить  на карнтин в Китае.

2 Привезти в Украину.

2.Привезти в Украину.

Мы все умрем рано или поздно - и это не важно. Важно только как мы живем. (с)

А все кто сильно беспокоятся о своем здоровье, помрут совсем не от короновируса. Есть замечательная статистика по смертности в Украине. Прежде всего нужно оставаться людьми.

Не болейте!


25 19
737
20 лютого 2020 14:50

Цитата: route 66

 

По математике точно двойка была. Сам же написал, что по официальной статистике заболело 75727. Зачем плюсовать умерших и выздоровевших?

Потому что из 75727 неизвстно соклько умрет или вылечится, а вот сумма умерших и выздоровевших это 100% результат


8 1
0
20 лютого 2020 14:54

В Тернополі пройшли богослужіння, "...щоб боженька уберегла і не прислала їм з Китаю евакуйованих українців..."

Середньовічні дикарі

Шо у вас замість мізків? ЧМ як в рекламі фільку по тв  -"Вы че оптом долбонулись???" Я розумію опір проти ХВОРИХ, але всі здорові!!!

Щоб заспокоїть скажу - ви ВСІ необмінно помрете, але кожен в свій час. Тисячі хвороб для вас можуть бути набагато небезпечнішими ніж короновірус, який наші евакуйовані не зустріли.

Самий більший плюс в даній ситуації - те шо народ вийшов на вулицю і провітрив свої пердаки


26 18
749
1
20 лютого 2020 15:10

 Я в інтернеті бачили виступ одного лікаря, що цей вірус атакує 90% людей монголокитайської раси, для європейців він не страшний. Так, що не бздітє товариші! Ми нє помрєм!!!


15 13
4 781
1
20 лютого 2020 15:15

Цитата: hunter
Телеграф,а сделайте опрос. 1 Оставить  на карнтин в Китае. 2 Привезти в Украину.
С одной стороны в Китае есть все условия для карантина гарантированно, есть оборудование, есть 100% гарантия того , что вирус не попадет с ними сюда, и если будет вакцина, она будет там, а не здесь.Если их эвакуировать , при условии что они прошли все тесты, то в гарантированно закрытый стационар со всем необходимым, у нас этого я лично не видел, и нам этого не показали, даже товарищЬ главный доктор страны не мог ответить на вопрос о тестах.Поэтому имеем страх и панику. С другой стороны все должны оставаться людьми. 



Цитата: Туся
Ми нє помрєм!!!
это неправда, потому как мы все равно здохнем, но возможно не от этого вирусаsmiley


13 4
0
20 лютого 2020 15:36

Я тут почитал за этот вирус. Так вот, инкубационный период у вируса 24 дня, признаки заболевания могут вообще быть не видны. А теперь вспоминаем, что несколько человек не взяли т.к была температура т.е они уже были больны. И самое интересное в том, что эти, которых везут, контактировали с этими больными. Уот так вот. Так что всё правильно делают жители, но на западной вообще красавы. Они там блок-посты построили. И понятно почему? Ну кто в здравом уме захочет что-бы у него под боком были зараженные? И знать что в случае заболевания и с нашей медициной - 100% смерть.

31 12
0
20 лютого 2020 15:47

Цитата: Solenoid
Я тут почитал за этот вирус
прочитав те шо бабка з лавки написала, чи інформацію з першоджерела на мові автора наукової статті??

В кінці то кінців - дайте матінці природі очистити світ від зайвого! Сподіваюсь вірус почне з підбурювачів і брехунів


17 16
254
20 лютого 2020 15:52

Цитата: Solenoid
Я тут почитал за этот вирус. Так вот, инкубационный период у вируса 24 дня, признаки заболевания могут вообще быть не видны. А теперь вспоминаем, что несколько человек не взяли т.к была температура т.е они уже были больны. И самое интересное в том, что эти, которых везут, контактировали с этими больными.Уот так вот. Так что всё правильно делают жители, но на западной вообще красавы. Они там блок-посты построили. И понятно почему? Ну кто в здравом уме захочет что-бы у него под боком были зараженные? И знать что в случае заболевания и с нашей медициной - 100% смерть.

Согласен 100%

Моё мнение - с уровнем нашей медицины я бы если бы был в Ухане сам попросился остаться

 


20 6
137
20 лютого 2020 16:02

Цитата: adf007

Цитата: Solenoid
Я тут почитал за этот вирус. Так вот, инкубационный период у вируса 24 дня, признаки заболевания могут вообще быть не видны. А теперь вспоминаем, что несколько человек не взяли т.к была температура т.е они уже были больны. И самое интересное в том, что эти, которых везут, контактировали с этими больными.Уот так вот. Так что всё правильно делают жители, но на западной вообще красавы. Они там блок-посты построили. И понятно почему? Ну кто в здравом уме захочет что-бы у него под боком были зараженные? И знать что в случае заболевания и с нашей медициной - 100% смерть.

Согласен 100%

Моё мнение - с уровнем нашей медицины я бы если бы был в Ухане сам попросился остаться

 

 

Попроситесь... Вас возьмут.



Цитата: Solenoid
Я тут почитал за этот вирус. И знать что в случае заболевания и с нашей медициной - 100% смерть.

Не нойТе. Умрите как мужчина.


10 14
0
20 лютого 2020 16:27

Ситуация с вирусом образовалась не сегодня и не вчера а  в конце декабря 2019 года.Было известно о пребывании в Китае украинцев и то что среди наших соотечественников есть инфицированные.Если готовились их возвращать то почему нельзя было подготовить типа лагеря полностью изолированного со всеми мерами предосторожности!Жителей поставили перед фактом-соответственная реакция.А почему не проинформировали население Украины о симптомах и последствиях заражения.Информация довольно расплывчатая основана на сведениях из интернета и обрывочных слухах.


14 3
0
20 лютого 2020 16:31

"Отак ми чекаемо братів". Свиньи тебе братья женщина, свиньи, которые в стойле свое ... жрут.


5 16
0
20 лютого 2020 17:47

Отметим, что официально украинская власть не заявляла о том, что эвакуированных граждан Украины будут размещать в санатории Нацгвардии в Новых Санжарах. Речь шла о санаторных учреждениях в Киевской области. Об этом на специальном брифинге говорил и. о. генерального директора Центра общественного здоровья (ЦОС) Министерства здравоохранения Украины Игорь Кузин.(выдержка )


14 2
367
1
20 лютого 2020 17:55

ферма зелеботов работает потужно ...вы адекватно оцениваете обстановку ? вы понимаете что такое вирус и как просто он передается ? вы понимаете что этих граждан поместили не в карантийный безопасный бокс а тупо в райцентре и тупо в пансионат ..вы разницу меж карантинным блоком и пансионатом вообще видите или вы просто на эмоциях пишете вот эту чепуху ...давайте спасем 70 человек с риском заразить свою страну где медецина еще совком дышит ...я в шоке если чесно и жителей Санжар понимаю ...еще говорят что жители Санжар подкуплены и проплачены , Госдепом наверно ?


18 11
137
20 лютого 2020 18:09

Цитата: vetalman

ферма зелеботов работает потужно ...вы адекватно оцениваете обстановку ? вы понимаете что такое вирус и как просто он передается ? вы понимаете что этих граждан поместили не в карантийный безопасный бокс а тупо в райцентре и тупо в пансионат ..вы разницу меж карантинным блоком и пансионатом вообще видите или вы просто на эмоциях пишете вот эту чепуху ...давайте спасем 70 человек с риском заразить свою страну где медецина еще совком дышит ...я в шоке если чесно и жителей Санжар понимаю ...еще говорят что жители Санжар подкуплены и проплачены , Госдепом наверно ?

Обстановку мы оцениваем адекватно.

Приход к власти Зеленского мы считаем катастрофой.

Жители Н Санжар сами выбрали себе такую власть а значит должны нести ответственность за свой выбор( увы так бывает в жизни - даже если ты не хочешь этого признавать.

Опасность мягко говоря сильно преувеличена. эта страна уже умирала от свиного/куриного гриппа году так в 2010 - и до сих пор есть кому сеять панику и перекрывать дороги.

Разруха как всегда начинается в голове. А граждан собственной страны всегда нужно выручать из сложных ситуаций. К этому нужно привыкнуть. Не болейте. Нас впереди ждут большие потрясения по сравнению с которыми короновирус просто пыль....

 


18 9
367
1
20 лютого 2020 18:31

я так понял вы самый адекватный здесь ..а что вы так на жителей Санжар и на их выбор переключились ..Кременчуг что не голосовал ? 


6 8
137
20 лютого 2020 18:39

Цитата: vetalman

я так понял вы самый адекватный здесь ..а что вы так на жителей Санжар и на их выбор переключились ..Кременчуг что не голосовал ? 

Ну Кременчуг пока дороги не перекрывает, и хворост для костров чтобы жечь ведьм пока тоже не собирает. А как голосовал Кременчуг и Украина я помню - и выгребем все кто не сбежит с этой лодки ( если мы говорим о выборе а не о вирусе))


11 1
0
20 лютого 2020 18:40

Я поражён крутостью санатория для нацпола. Это ж надо. Идеальное место для карантина при вирусном заболевании. И где? Ни в Киевской области. И не в Харьковской. А в Новых Санжарах. Хм. У китайцев не было санатория, чтоб не грохать новые медицинские центры? Может, им никто не сказал, что "так тоже законно"?

В целом, зная не понаслышке уровень нашей медицины - остаётся надеяться только на удачу.


19 3
137
20 лютого 2020 18:46

Цитата: Rosgard

Я поражён крутостью санатория для нацпола. Это ж надо. Идеальное место для карантина при вирусном заболевании. И где? Ни в Киевской области. И не в Харьковской. А в Новых Санжарах. Хм. У китайцев не было санатория, чтоб не грохать новые медицинские центры? Может, им никто не сказал, что "так тоже законно"?

В целом, зная не понаслышке уровень нашей медицины - остаётся надеяться только на удачу.

Если вас так сильно беспокоит этот вопрос, организуйте сбор средств на постройку новой больницы или хотя бы закупите апаратов искуствнной вентиляции легких штук 100 - умирают ведь от пневмонии которая провоцируется этим вирусом. Это поможет больше чем крики "Мы все умрем", "И шо у нас за власть. Когда чем то занят - не так страшно. На себе проверял. ))


12 21
0
20 лютого 2020 18:52

Корпорация "Амбрелла" добралась и до Новых Санжар, позвоните Миле Йовович, а если она не справится то пусть ее подстрахует Брюс Виллис, у него то крепкие орешки. 


9 1
0
20 лютого 2020 18:56

Цитата: Lisbon

 

Если вас так сильно беспокоит этот вопрос, организуйте сбор средств на постройку новой больницы или хотя бы закупите апаратов искуствнной вентиляции легких штук 100 - умирают ведь от пневмонии которая провоцируется этим вирусом. Это поможет больше чем крики "Мы все умрем", "И шо у нас за власть. Когда чем то занят - не так страшно. На себе проверял. ))

 

Не. Вы знаете, мне лень отрываться от пива и чипсов. Желаю зрелища - горящих БТРов, министров МВД в костюмах химзащиты, вещающих из-за поребрика. Минимум -  лобызающегося преЗЕдента со своим электоратом, выжившем в санатории.


17 3
83
20 лютого 2020 19:18

Какое позорище! Мне так стыдно за нашу полтавскую быдломассу! Интересно было бы посмотреть на них, если бы там были их дети! Мрази!


16 21
367
1
20 лютого 2020 19:29

Lisbon ты такой умный тут всем рассказываеш как правильно надо делать ..а ради интереса сколько собачих будок ты соорудил ?



вам так за день ядерное кладбище под городом устроят а вы головы в песок поутыкаете ...ну да вы же прохаваные и не дураки ...что вам какие то селюки из Санжар ...


8 8
83
20 лютого 2020 19:29

Быдломасса! 73%! 

Продолжайте минусить. И хотелось бы услышать про детей.


6 14

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 45 від 7 листопада 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх