У Нових Санжарах коронавірусна паніка: попри протести, евакуйованих українців привезли до санаторію

20.02.2020, 08:52 Переглядів: 37 012 Коментарів: 164

  

Люди вважають, що українців з Китаю привезуть в санаторій в Нових Санжарах, і виступають проти цього

Увечері 19 лютого у Нових Санжарах деякі місцеві жителі почали збиратися біля медичного центру «Нові Санжари» Нацгвардії.


 


Поширили чутки, нібито українців, яких вчора забрали з епіцентру коронавірусу, китайського міста Ухань, везуть до Нових Санжар.

Зокрема цю інформацію розмістив у фейсбуці колишній депутат Полтавської міськради Сергій Чередніченко.


Як розповів «Телеграфу» Василь, мешканець Лелюхівки (входить до Новосанжарської селищної ради), людям у Нових Санжарах від медиків стало відомо, що для евакуйованих з Уханя підготували військовий санаторій. Тих, хто перебував у ньому, відселили, повністю звільнивши корпус. Пікетування розпочалося з ночі: обурені мешканці не хочуть пропускати автобуси з евакуйованими. На трасі стоїть військовий БТР, який має забезпечити проїзд автобусів.


Сам Василь не бере участь у пікетуванні.


По відеоматеріалах тижневика «Ехо» видно, що до пікетувальників «приєдналися» правоохоронці.


Нагадаймо, що вчора літаком з Уханю забрали українців та деяких іноземців. Міністр охорони здоров’я Зоряна Скалецька зазначила, що на борт літака зможуть потрапити тільки ті українці, які не мають симптомів захворювання та пройдуть в аеропорту медичний контроль. Про це йдеться на сайті МОЗ.


Тим часом на сайті Міністерства закордонних справ інформують, що всього бажання щодо евакуації виявили 48 громадян України, які знаходилися в місті Ухань і в інших містах провінції Хубей, закритих на карантин. Перед відльотом китайським медперсоналом було проведено медичний огляд потенційних пасажирів. Перевірка складалася з трьох етапів. При останньому, третьому медогляді перед посадкою в літак, були виявлені ознаки гострого респіраторного захворювання (підвищена температура 37,4 – 37,5 С) у 3 українських громадян (2 чоловіків та 1 жінки) і 1 громадянки Казахстану, яких, відповідно, не було допущено до посадки на літак.


Додано: до Нових Санжар виїхав голова Полтавської ОДА Олег Синєгубов. Про це йдеться на сайті Полтавської ОДА.


Додано: на сервісі Flightradar24 у режимі реального часу можна переглянути, куди летить повітряне судно з Уханю


Додано: МВС інформує, що літак із евакуйованими українцями з Китаю приземлився у аеропорту Бориспіль на дозаправку. Після цього він вилетить у Міжнародний аеропорт Харків. За доповідями екіпажу та медперсоналу супроводу, всі на борту здорові та можуть продовжувати політ.


ДоданоУ МВС підтвердили, що евакуйованих українців з Китаю везтимуть в Нові Санжари

Додано: на сайті ГУ Нацполіції в Полтавській області йдеться, що зранку перекрили дорогу міжрегіонального значення. При спробі поліцейських розблокувати проїжджу частину, деякі учасники акції чинили опір, виникла короткострокова сутичка.


– З метою недопущення будь-якої ескалації конфлікту або загрози здоров'ю громадян закликаю учасників акції не порушувати Закон. Усі спроби вчинення правопорушень будуть припинені, – зазначив начальник поліції Полтавщини Іван Вигівський.


Додано: міністр внутрішніх справ Арсен Аваков звернувся до жителів Нових Санжар: 


- Окремо звертаюсь до місцевих жителів, не треба піддаватися паніці та вірити фейкам. Ми зробили все, щоб наші громадяни були захищені від потенційних загроз. Я радий повідомити, що всі на борту літаку здорові, добре себе почувають, але трішки заморені. Це інформація з борту літака, - зазначив міністр на сайті МВС. 


Очільник МВС розповів, що у Китаї всі проходили контроль, декілька осіб зняли з рейсу, у лікарів були підозри, що в них підвищена температура. За попередньою інформацією, вже зараз зрозуміло, що ці люди не інфіковані. Просто мали слабкість. 


Додано


Додано: дорогу до Нових Санжар перекрили. Пропускають лише правоохоронців та медиків. 

У соціальних мережах почали висміювати реакцію наших співгромадян.


 


 



Літак з українцями приземлився у Харкові. Люди здивовані тим, як їх зутрічають. 

 


Близько 13.50 автобуси з пасажирами рейсу з Уханя рушили з Харкова до Нових Санжар. На місце приїхав міністр МВС Арсен Аваков.



Голова Полтавської ОДА Олег Синєгубов записав відеозвернення з приводу ситуації в Нових Санжар. Очільник Полтавщини наголосив, що евакуюють здорових людей. На борту літака немає людей із симптомами ГРВІ.


Пряма трансляція з Нових Санжар:

Доктор Комаровский записал обращение к протестующим в Новых Санжарах, в котором уверяет, что к нам прилетели абсолютно здоровые люди, ни их жизни, ни жизни остальных украинцев ничего не угрожает и взывает к здравому смыслу протестующих.



17:30 Місцеві мешканці продовжують акцію протесту. Основні тези обурення, які вони озвучують:

  • їх не попередили про те, що до них привезуть евакуйованих з Китаю громадян;
  • ніхто їм не може пояснити, чому людей везуть саме до Нових Санжар, а не до Києва, Харкова, Львова чи Тернополя («Якби все було добре, то до нас би не везли», – кажуть місцеві);
  • у санаторії, в якому збираються розмістити евакуйованих людей немає відповідних умов, а на території закладу є багатоквартирні будинки в яких живуть місцеві.


18:25 Через протести прем'єр-міністр Олексій Гончарук летить на Полтавщину. Люди обговорюють інформацію із соцмереж про те, що ніби-то евакуйованих людей повезуть до Кривого Рогу.


18:30 Поліція та Нацгвардія почали відтісняти людей з дороги. Люди кричать «Ганьба!» 


18:35 Місцеві жителі звели посеред проїжджої частини барикаду з дерева і шин, а потім підпалили її. Поліцейські силою відтіснили людей з дороги, яка веде до санаторію на бокову вулицю. В цей час пожежники загасили барикаду і розібрали її, звільнивши дорогу для транспорту.


19:40 Горять шини. Почалися заворушення.


 


19:48 У Нові Санжари приїхали евакуйовані з Уханю українці на автобусах. Коли автобуси з евакуйованими українцями проїжджали повз протестуючих, вони стали кидати в них каміння. Як мінімум, одне вікно в одному з автобусів виявилося розбитим. Деякі кричали: «Везіть їх до Чорнобиля!». За інформацією ЗМІ, унаслідок зіткнень одного поліцейського забрала швидка, також кілька місцевих жителів отримали травми.


 


19:50 7 автобусів все ж заїхали на територію санаторію.


Додано:


22.00 Міністр охорони здоров'я України Зоряна Скалецька заявила на власній сторінці у фейсбуці, що проведе 14 днів обсервації разом з евакуйованими українцями в Нових Санжарах. 

22.15 Згідно з інформацією, наданою поліцією, унаслідок сутичок між людьми та правоохоронцями 10 людей звернулося за медичною допомогою: 9 правоохоронців та 1 цивільна особа. Відкрили два провадження по кримінальних статтях щодо масових заворушень та погрози чи насильству проти працівника правоохоронного органу. Один чоловік намагався наїхати на правоохоронця. 


23.44 Прем'єр-міністр Гончарук повідомив, що усі евакуйовані люди пройшли перевірку і не мають симптомів гострих респіраторних захворювань. Люди в повній безпеці. Об’єкт знаходиться під охороною фізичною та наглядом медиків-інфекціоністів. На території об’єкту для охорони людей залишається 300 працівників Нацгвардії, ще 100 нацгвардійців — в резерві. Нацполіція посилила патрулювання в регіоні.


Троє медичних працівників, які перебували з евакуйованими людьми під час польоту, і надалі залишаються з ними. Плюс з ними на території місця обсервації буде ще один медик. Безпосередньо з розміщеними ані персонал медцентру, ані оточуючі контактувати не будуть.


Також за інформацією Гончарука, у сутичках з протестуючими 9 правоохоронців отримали поранення, 5 з них — середньої тяжкості. У двох автобусах, які везли людей, розбиті вікна. Поліція вже порушила кримінальні провадження. Відеоматеріалів, щоб ідентифікувати тих, хто видав каміння — достатньо. Їх обіцяють покарати.


Додано:


11.00 За результатами вчорашнього протистояння були затримані 24 людини. 23 із затриманих вже відпущені після ідентифікації, а 1 людина (той, який намагався наїхати на поліцейських) ще під вартою. Велика частина затриманих - місцеві жителі, але серед них були і приїжджі.


11.10 Полтавська облрада зібралась на позачергову сесію через протести у Нових Санжарах. Депутати підготували звернення до Зеленського, Кабміну та Верховної Ради, щодо ситуації, яка склалася. Депутати нарікають, що не було проведено жодної роз’яснювальної роботи, а про фактичне направлення евакуйованих саме у Нові Санжари стало відомо в останній момент. Задля вирішення проблеми просять 300 млн грн на будівництво спеціальних боксів у Полтавському обласному клінічному протитуберкульознму диспансері, який розташований у Полтавському районі в селі Супунівка.

Автор: Євгенія Каблучка Джерело відео: Тижневик «ЕХО», Полтавське ТБ, Громадське
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Коментарі: 164

4 526
1
20 лютого 2020 19:32

Цитата: vetalman
что вам какие то селюки из Санжар ...
ну так пока своя жопа не горит, никто не шевельнется, потому 25х73%


9 12
307
20 лютого 2020 19:34

Я в шоке с того, как мы относимся друг к другу.

Народ превратили в зверей.

Мне стыдно всё это читать, стыдно, что мои земляки так поступают с другими людьми, которые нуждаются в помощи.

ps - по поводу действий властей (организация этого так сказать мероприятия) я вообще молчу. 


31 5
83
20 лютого 2020 19:39

Цитата: vetalman

Lisbon ты такой умный тут всем рассказываеш как правильно надо делать ..а ради интереса сколько собачих будок ты соорудил ?



вам так за день ядерное кладбище под городом устроят а вы головы в песок поутыкаете ...ну да вы же прохаваные и не дураки ...что вам какие то селюки из Санжар ...

***. Скажи мне, чтобы ты говорил, еслибы на борту была твоя дочь?



Цитата: kremalex62

Отметим, что официально украинская власть не заявляла о том, что эвакуированных граждан Украины будут размещать в санатории Нацгвардии в Новых Санжарах. Речь шла о санаторных учреждениях в Киевской области. Об этом на специальном брифинге говорил и. о. генерального директора Центра общественного здоровья (ЦОС) Министерства здравоохранения Украины Игорь Кузин.(выдержка )

Так вам только скажи. Вы же больные на голову! Прошлый раз с перепугу чуть от птичьего грипа не померли! Главное антибиотиков скупили на миллионы! ПОЗОРИЩЕ! 

P.S. А перед тем от свинячого... Или наоборот?


19 12
367
1
20 лютого 2020 19:53

ок дочь на борту ? что б я делал ? 

история из жизни шведской пожарной части ...

старый 2-х этажный дом сильно горел и была инфа что там не эвакуирована пожилая женщина ...здание уже было в критическом состоянии и командир принял решение не посылать туда двух пожарных на эвакуацию -решив что две жизни ценней одной пожилой..По неписанным правилам пожарных-спасателей если есть возможность спасти одного из двух-то спасается самый молодой по возрасту ..и есть примеры .они очень страшны

 


10 14
83
20 лютого 2020 20:05

Открою вам секрет. Самолет кружил из-за тумана в Харькове. Не было условий для посадки. Ждали. Не дождались. Ушли на Киев на дозаправку. Если Вы думаете, что он кружил пока кто-то думал, Вы просто ничего не понимаете...



Цитата: vetalman

ок дочь на борту ? что б я делал ? 

история из жизни шведской пожарной части ...

старый 2-х этажный дом сильно горел и была инфа что там не эвакуирована пожилая женщина ...здание уже было в критическом состоянии и командир принял решение не посылать туда двух пожарных на эвакуацию -решив что две жизни ценней одной пожилой..По неписанным правилам пожарных-спасателей если есть возможность спасти одного из двух-то спасается самый молодой по возрасту ..и есть примеры .они очень страшны

 

Я так понял, что  ты молодой пацан. Детей у тебя нет. И ты мне пишешь цитаты из героических рассказов. А если бы на борту была твоя дочь 25 лет с ребенком 4 лет... Впрочем может ты павлик морозов.


23 13
118
20 лютого 2020 20:05

У нас не люди, у нас нелюди!


21 9
4 526
1
20 лютого 2020 20:05

Цитата: DNIWE
мои земляки так поступают с другими людьми
земляки спасают себя и своих родственников, если их не спасает государство. За месяц не найти и обустроить место для проживания 100 человек?это позорище для зебилов.
Цитата: DNIWE
Народ превратили в зверей.
Цитата: SergNemo
Идиот. Скажи
Цитата: SergNemo
Вы же больные
звери и есть
Цитата: SergNemo
Вы просто ничего не понимаете...
ну хорошо хоть один все понимает....





18 9
83
20 лютого 2020 20:06

Цитата: KSV

У нас не люди, у нас нелюди!

Я тоже в шоке!


9 9
137
20 лютого 2020 20:08

Цитата: Rosgard

Цитата: Lisbon

 

Если вас так сильно беспокоит этот вопрос, организуйте сбор средств на постройку новой больницы или хотя бы закупите апаратов искуствнной вентиляции легких штук 100 - умирают ведь от пневмонии которая провоцируется этим вирусом. Это поможет больше чем крики "Мы все умрем", "И шо у нас за власть. Когда чем то занят - не так страшно. На себе проверял. ))

 

Не. Вы знаете, мне лень отрываться от пива и чипсов. Желаю зрелища - горящих БТРов, министров МВД в костюмах химзащиты, вещающих из-за поребрика. Минимум -  лобызающегося преЗЕдента со своим электоратом, выжившем в санатории.

Да нас с Вами ждет много интересных зрелищ. В некоторых если повезет/не повезет даже поучавствуем - потому, что если ты не идешь к зрелищу оно идет к тебе. ))


11 1
83
20 лютого 2020 20:09

Цитата: zzzzzz

Цитата: DNIWE
мои земляки так поступают с другими людьми
земляки спасают себя и своих родственников, если их не спасает государство. За месяц не найти и обустроить место для проживания 100 человек?это позорище для зебилов.
Цитата: DNIWE
Народ превратили в зверей.
Цитата: SergNemo
Идиот. Скажи
Цитата: SergNemo
Вы же больные
звери и есть
Цитата: SergNemo
Вы просто ничего не понимаете...
ну хорошо хоть один все понимает....




А вот и тот, который любит вырезать по слову из контекста. Браво! 


14 6
137
20 лютого 2020 20:10

Цитата: vetalman

Lisbon ты такой умный тут всем рассказываеш как правильно надо делать ..а ради интереса сколько собачих будок ты соорудил ?



вам так за день ядерное кладбище под городом устроят а вы головы в песок поутыкаете ...ну да вы же прохаваные и не дураки ...что вам какие то селюки из Санжар ...

А я коллега нынешнего Гаранта - артист разговорного жанра. Так что с будками не ко мне. А поговорить всегда пожалуйста. ))))


8 7
4 526
1
20 лютого 2020 20:16

Цитата: SergNemo

Цитата: KSV

У нас не люди, у нас нелюди!

Я тоже в шоке!

о да , вы все в шоке, потому что дома, дома ваши семьи, дети, это же не лично вам в дом везут возможно больных людей,да? поэтому мы такие все благодетели, готовые на жертвы, ну прямо таки одни святые, готовые пожертвовать жизнями семей и своими, ради других!!!а если бы, а если бы...вот это вот фальшивое всё...


19 16
83
20 лютого 2020 20:19

Есть такое понятие МЕТАР. Это погода по авиационным правилам. Наберите "МЕТАР Харьков" и посмотрите погоду в аэропорту Харьков на момент "кругов" скай-ап. Все просто. Без теории заговора. Но вы же все равно не поверите. У вас в мозгах ВИРУС! У некоторых еще и корона.

 


18 6
4 526
1
20 лютого 2020 20:21

Цитата: SergNemo
вырезать по слову
вся ваша гидота просто не влезет в комментарий, но то что вырезано совершенно точно передает суть коментатора



совершенно верно сказано

Вначале вы кормите народ тупыми сериалами и идиотскими шоу, кошмарите людей по ТВ апокалиптичными новостями, сворачиваете социальные программы и отказываетесь финансировать здравоохранение с образованием, возбуждаете низменные инстинкты толпы разговорами «все воруют, всех надо сажать», презираете людей и держите их за быдло, не можете справиться с алкоголизацией населения и игорным бизнесом, вешаете на уши лапшу, что любая кухарка может управлять государством и дрочите в парламенте, экспериментируете с властью и страной.

А потом искренне удивляетесь, что «народ у нас не такой, вон дороги начал перекрывать из-за коронавируса».

Народ у нас именно такой.Самый обычный.Простой и замученный безнадёгой.


14 11
83
20 лютого 2020 20:32

Цитата: zzzzzz

Цитата: SergNemo

Цитата: KSV

У нас не люди, у нас нелюди!

Я тоже в шоке!

о да , вы все в шоке, потому что дома, дома ваши семьи, дети, это же не лично вам в дом везут возможно больных людей,да? поэтому мы такие все благодетели, готовые на жертвы, ну прямо таки одни святые, готовые пожертвовать жизнями семей и своими, ради других!!!а если бы, а если бы...вот это вот фальшивое всё...

А! так это к ВАМ В ДОМ привезли ВОЗМОЖНО больных людей? От таких как вы просто тошно. Согласились лететь пилоты и экипаж  (которые теперь тоже в карантине вместе с теми кто прилетел), согласились водители автобусов (которые теперь тоже в карантине вместе с теми кто прилетел), врачи, которые были в самолете и еще новые, которые приедут. А ВЫ (за 70 км) обосрались! Совет. Есть дешевые билеты на рианейр.


18 13
0
20 лютого 2020 20:32

Только что посмотрел видео местных блогеров Санжарских, так вот. Свозят мусоров с Кировограда, Харькова и Киева. Собираются взять в карантин весь город. Начали глушить связь и инет. И теперь кто-то верит что везут полностью здоровых?

27 19
181
20 лютого 2020 20:34

Цитата: vetalman

привезти инфицированых вам под дом надо было что б вы прозрели ....статистику коронавируса знаете ? каждый седьмой .если что 



Пенсионный Фонд  Украины лично арендовал автобусы для перевозки инфицированых

а у тебя есть родственники в этом рейсе скорее нет, а тоб вякал по другому


11 11
0
20 лютого 2020 20:45

Ми не бидло ми не козли, ми України доньки й сини.Разом нас багато, нас не подолати. Эхэхэ, моя хата с краю.


16 12
83
20 лютого 2020 20:46

Цитата: Минометчик Лёша

....

Не смешно.


3 0
4 526
1
20 лютого 2020 20:50

Цитата: SergNemo
А! так это к ВАМ В ДОМ привезли
я же говорю показушная дешевая благодетель....пока вас это не коснуось-герои на герое....
Цитата: SergNemo
обосрались!
серете поносом пока только вы в комментариях(а может и не только).
Цитата: Solenoid
И теперь кто-то верит что везут полностью здоровых?
ну есть один верующий,готовый поехать и помочь --SergNemo 
Цитата: obaldet
а у тебя есть родственники в этом рейсе
а у вас есть родственники в Н.Санжарах?




9 17
0
20 лютого 2020 20:50

Цитата: SergNemo
Не смешно.
  Не смешно, а шо делать, таковы реали .


2 1
0
20 лютого 2020 21:02

А чего нету новости, как встретили автобусы? На всех сайтах есть, тут нету. Так вот, дикие там люди живут в Санжарах, закидали автобусы камнями, а надо было встречать коктейлями. Говорю же, дикие. ;)

Плохо что нельзя вставлять ссылки, так бы вставил ссылку на ТСН, где видно "радостные" лица местных жителей. Вот цитата оттуда: "Журналисты сообщают, что большинство протестующих настроены агрессивно. Также они кричат, что придут сюда завтра и сожгут все вместе с эвакуированными людьми." Редакция, чего вы так медлите? Везде эти новости есть, а тут ничего нет.


17 3
4 526
1
20 лютого 2020 21:02

Цитата: Solenoid
закидали автобусы камнями,
лучше бы сабакова с гончаруком закидали. больше толку было бы. 


10 10
83
20 лютого 2020 21:03

[quote=zzzzzz]

[quote=SergNemo]А! так это к ВАМ В ДОМ привезли [/quote]я же говорю показушная дешевая благодетель....пока вас это не коснуось-герои на герое....[quote=SergNemo]

[/quote]

Я раньше вас считал нормальным.

Вот сейчас по новостям: Такого не было ни в одной стране мира! Полтавское БЫДЛО!


16 7
208
20 лютого 2020 21:03

c1льска санжарска быдлота ,,хорошо,, себя показала на всю страну и мир. Cтекла побили в автобусах...


25 15
4 526
1
20 лютого 2020 21:04

Цитата: Solenoid
Редакция,
спит редакция, иначе половину коментариев бы удалили-тут свои санжары


7 4
0
20 лютого 2020 21:05

>>лучше бы сабакова с гончаруком закидали. больше толку было бы.
Редкий случай, когда я с вами согласен. ;)
И не забыть нелоха.


17 10
83
20 лютого 2020 21:06

Цитата: zzzzzz

Цитата: Solenoid
закидали автобусы камнями,
лучше бы сабакова с гончаруком закидали. больше толку было бы. 

Что, уже наделал в штаны?

P.S. Обосрались на весь мир. 

Как стыдно...


12 8
4 526
1
20 лютого 2020 21:16

Цитата: SergNemo
Я раньше вас считал нормальным.
а по вам и вашим комментариям не скажешь, и сказать вам больше нечего, ибо по факту эти гневные комментарии, и мнимая готовность к пожертвованию собой ради других заканчивается здесь. Я таким не страдаю. Говорю как есть . Безмозглые руководители страной не смогли за 3 месяца организовать карантин для этих людей, а виноваты у вас те, которые оказались в опасности из-за этого. Тут не виноваты ни те кто в автобусе,ни те кто снаружи.Одни хотят домой, другие хотят остаться живыми. А вы на этом спекулируете. И ставите кого то на место эвакуированных, но на место местных себя с семьей попробовать не хотите?За этот звиздец должны ответить высшие чины государства от гаранта до министра здравохранения, которые кстати должны быть сейчас там на месте!!! 



Цитата: SergNemo
P.S. Обосрались на весь мир.  Как стыдно...
та да, зеленая шобла как обычно все что могла, то испоганила


19 17
83
20 лютого 2020 21:17

Цитата: zzzzzz

Цитата: SergNemo
Я раньше вас считал нормальным.
отож, и сказать вам нечего, по факту эти гневные комментарии, и мнимая готовность к пожертвованию собой ради других заканчивается здесь. Я таким не страдаю. Говорю как есть . Безмозглые руководители страной не смогли за 3 месяца организовать карантин для этих людей, а виноваты у вас те, которые оказались в опасности из-за этого. Тут не виноваты ни те кто в автобусе,ни те кто снаружи.Одни хотят домой, другие хотят остаться живыми. А вы на этом спекулируете. И ставите кого то на место эвакуированных, но на место местных себя с семьей попробовать не хотите?За этот звиздец должны ответить высшие чины государства от гаранта до министра здравохранения, которые кстати должны быть сейчас там на месте!!! 

У меня нет готовности к самопожертвованию. НИКАКОЙ! Я не готов заражаться вирусами. Просто то, что произошло сегодня - это кошмар! Тут уже понаписали - бросаем умирать тех, кто слабее (старше) чтобы выжили другие (моложе). Вы о чем? От гриппа умирает не меньше! А МЫ (полтавские) побили окна в автобусах, на которых везли наших людей! Вы можете себе представить их состояние? И да! Там и дети были! ПОЗОРИЩЕ! Мне стыдно очень. 


25 7
0
20 лютого 2020 21:19

>>За этот звиздец должны ответить высшие чины государства от гаранта до министра здравохранения, которые кстати должны быть сейчас там на месте!!!
А вот сейчас расскажут вам, что виноваты попередники и лично порошок. Аваков же сегодня был там, его послали нах. И он с радостью свалил. Ибо знает что там зараженные. Некто ганчарук туде едет, но уверен, в санаторий он заходить и здороватся с прибывшими не будет. Ну или будут подставные какие нить.


13 21
118
20 лютого 2020 21:22

Цитата: zzzzzz
о да , вы все в шоке, потому что дома, дома ваши семьи, дети,

К Вам домой привезли? Не вожна кудо привезли, Санжары, Кремень или Киев, их привезли домой!


17 14
4 526
1
20 лютого 2020 21:29

Цитата: SergNemo
Тут уже понаписали - бросаем умирать тех, кто слабее (старше) чтобы выжили другие (моложе). Вы о чем? От гриппа умирает не меньше! А МЫ (полтавские) побили окна в автобусах, на которых везли наших людей! Вы можете себе представить из состояние? И да! Там и дети были! ПОЗОРИЩЕ! Мне стыдно очень. 
я еще раз повторю что бы дошло и ксв тоже пусть прочитает --Безмозглые руководители страной не смогли за 3 месяца организовать карантин для этих людей, а виноваты у вас те, которые оказались в опасности из-за этого. Тут не виноваты ни те кто в автобусе,ни те кто снаружи.Одни хотят домой, другие хотят остаться живыми. А вы на этом спекулируете. И ставите кого то на место эвакуированных, но на место местных себя с семьей попробовать не хотите?За этот звиздец должны ответить высшие чины государства от гаранта до министра здравохранения, которые кстати должны быть сейчас там на месте!!! 
 При чем тут оставляем или не оставляем умирать, вы с другой стороны смотрели? вы обрекаете на опасность или даже смерть еще бОльшее количество людей проживающих там-этих вам не жаль? Так вот виноваты в этой херне те кто не смог организовать нормальную эвакуацию и больше никто. Не надо винить кого то,когда сам не касаешься этой проблемы, либо поставь себя на место обоих сторон а не одной.


24 16
0
20 лютого 2020 21:30

>>К Вам домой привезли? Не вожна кудо привезли, Санжары, Кремень или Киев, их привезли домой!
Ой, да ладно. Домой... Их привезли в Санжары.  И можно сказать что привезли зараженных к нам в дом, в Полтавскую область. А не в Феофанию или в депклинику.

О, зеботы уже начали минусить всех.


20 18
938
20 лютого 2020 21:33

Дикарі. Ганьба


20 19
83
20 лютого 2020 21:37

ZZZZZZZ, Вам не стыдно за побитые окна в автобусах?


20 17
4 526
1
20 лютого 2020 21:41

Цитата: KSV
Не вожна кудо привезли, Санжары, Кремень или Киев, их привезли домой!
Да, но как привезли и как подготовили все это вас не интересует? То есть вам наплевать ,какие меры приняты для этого? То что через жопу нашли какое то сраное здание-это принятые возможные и невозможные меры? Желаю вам хотя бы съездить туда и поддержать тех людей-или вы только из кресла на сопли исходите?



Цитата: SergNemo
ZZZZZZZ, Вам не стыдно за побитые окна в автобусах?
это побитые окна на совести нашей власти, мне стыдно что страной управляют профаны и недоумки,которые допустили такое. Людей довели до истерики отсутствием реальной правдивой информации и жахами с экранов телевизоров. У вас другое мнение?


19 12
0
20 лютого 2020 21:46

>>мне стыдно что страной управляют профаны и недоумки,которые допустили такое
Вы не правы! 72% не могут ошибатся! (Сарказм, если кто не понял)


15 13
4 526
1
20 лютого 2020 22:06

ну вот пожалуйста 

"Если, не дай бог, во время этой обсервации кто-то заболеет (а такое возможно), они тут же будут из этого санатория специальным транспортом отправлены в больницу, которая приспособлена именно для этой инфекции", — добавил депутат.
то есть это помещение не преспособлено для этой инфекции!


14 12
0
20 лютого 2020 22:08

Цитата: Dmitriys

Какойже у нас народ быдло просто готовое бросить своигже. Теперь лозунг слава Украине будет означать что украинцы готовы бросить своих.  Вирус в нашу страну может в любом варианте попасть но весь мир увидет сколько скотов живёт в Украине.

Ну почему бросить?

Просто людей насторожило почему к ним?

Где сел самолет?

Почему не в Киеве расселили?

Да и оборудование и медицина там посильнее будет.

Значит чего-то ссут?


20 9
540
1
20 лютого 2020 22:11

Цитата: Solenoid
Только что посмотрел видео местных блогеров Санжарских, так вот. Свозят мусоров с Кировограда, Харькова и Киева. Собираются взять в карантин весь город. Начали глушить связь и инет. И теперь кто-то верит что везут полностью здоровых?
Та шо там уже мелочиться: дивизион "Точек-У" уже наведен на Новые Санжары. И главное шо начали с.. ки глушить связь и инет, местные блогеры вам голубиной почтой флешки с видосами вынуждены передавать. 

 


17 9
938
20 лютого 2020 22:16

Наші земляки виявились гірше кaцапа. Замість того щоб створити умови максимально комфортними, повідомляти що можна зробити щоб максимально ізолювати, і контролювати щоб все було на найвищому рівні.  Замість цього стадо накинулось на своїх же. Ця бикота сєпарам дякувати будуть, не дай Боже повтор марш броска Гіркіним


21 22
137
20 лютого 2020 22:24

Кто то есть еще живой? Или все уже всьо?


11 4
166
20 лютого 2020 22:35

Не был ни зе-ботом, ни порохоботом ( на момент выборов был просто бомжом, т.е. не имел прописки). Но сейчас власть допустила непростительный прокол. За месяц не найти места куда поселить,потом в авральном порядке найти какой-то санаторий. И триндеть что все хорошо. Та б.. селите их в Феофании, Межигорье, Конча-Заспе... А отношение к минитгующим чем-то напоминает режим Яныка. Для меня эта власть своим поведением в данной ситуации похоронила себя, причем Заживо!!!



Цитата: почемучка

Наші земляки виявились гірше кaцапа. Замість того щоб створити умови максимально комфортними, повідомляти що можна зробити щоб максимально ізолювати, і контролювати щоб все було на найвищому рівні.  Замість цього стадо накинулось на своїх же. Ця бикота сєпарам дякувати будуть, не дай Боже повтор марш броска Гіркіним

А чому їм радіти? У влади був місяць щоб знайти безпечне для всіх місце... Натомість за добу знаходять зовсім не пристосований санаторій (ну не вірю я, що серед сотен інфекційних клінік - це найкраще місце). 4-х людей з температурою не пустили на літак через температуру... Дай боже щоб у них не було інфекції... Тому всі інші потенційні носії.


24 9
4 526
1
20 лютого 2020 22:54

Цитата: почемучка
Замість того щоб створити умови максимально комфортними, повідомляти що можна зробити щоб максимально ізолювати, і контролювати щоб все було на найвищому рівн
це хто повинен був зробити? Новосанжари? Якесь схиблене поняття...


13 10
1 673
20 лютого 2020 23:06

Цитата: почемучка

Наші земляки виявились гірше кaцапа. Замість того щоб створити умови максимально комфортними, повідомляти що можна зробити щоб максимально ізолювати, і контролювати щоб все було на найвищому рівні.  Замість цього стадо накинулось на своїх же. Ця бикота сєпарам дякувати будуть, не дай Боже повтор марш броска Гіркіним

Вот смотрю ваши коментарии и не пойму толи там ваши родственники,толи вы владелец сети аптек и уже считаете доход от такого соседства?


8 16
30
21 лютого 2020 08:12

Цитата: LYuSIYa

Цитата: Solenoid
Кстати, если бы было так все хорошо и безопасно, как вешают лапшу населению, то этих бы разместили в Киеве. Не хотят? Угадайте почему?
У "Феофанії" наприклад.

По ходу какой то санаторий в Санжарах стоит круче какой то Феофании... А вообще, ответ очевиден


8 6
171
21 лютого 2020 08:19

Цитата: почемучка

Наші земляки виявились гірше кaцапа. Замість того щоб створити умови максимально комфортними, повідомляти що можна зробити щоб максимально ізолювати, і контролювати щоб все було на найвищому рівні.  Замість цього стадо накинулось на своїх же. Ця бикота сєпарам дякувати будуть, не дай Боже повтор марш броска Гіркіним

1000%!!!

Так само будуть кидатись на свої танки, а за спинами стоятимуть "зелені чєловєчки".

Ніколи ми не будемо жити добре! Н І К О Л И!

Це менталітет "моя хата зкраю"


11 9
938
21 лютого 2020 08:33

Цитата: Zloy_kachan
А чому їм радіти? У влади був місяць щоб знайти безпечне для всіх місце... Натомість за добу знаходять зовсім не пристосований санаторій
Для чого непристосований??? Щоб 14 днів отлежатись??? Що для цього треба??? Да, можливо там немає вагону віскаря чи винного погреба, але свіже повітря, повноцінне харчування -чи не це потрібно нашим землякам?

Це ж у якої больної голови зявилась така думка що ті хто були в Китаї - то ізгої??? Чи є підтверджений факт що хоть хтось має віддалені симптоми хоч якоїсь хвороби??? Нема! Тоді над чим кіпіш? Чому мають бути зайняті ліжко-місце в лікарнях, якщо хвороби немає? В нашу дитячу не ляжеш якщо немає сиптомів і діагнозу, то чому має це робити якась інша лікарня???

Зверніть увагу - серед евакуйованих українці майже з кожної області. І в кожній області знайдеться таке ж створіння без мізок шо буде в автобус кидатись каміннями, блок-пости на західній тому доказ. Питають чому ви тут - а воно мимлить, не може речення зліпить. Жертви інформаційного аборту


16 11
0
21 лютого 2020 09:06

Цитата: почемучка
Да, можливо там немає вагону віскаря чи винного погреба

Там не тільки віскі немає, там в місцевій лікарні вчора забрали останній стерилізатор, а в місцевих медиків немає жодної маски. Про це вчора Скалєцку запитали селяни на брифінгу. І що ж вона відповіла, думаєте сказала що розбереться ? А хрєн там-вона розвела демагогію про те, що всі евакуювані здорові і т.д. Це добре що вони здорові і хай так буде й надалі. Але чому в місцевій лікарні нічого немає, а вони ще й останнє забирають? І після цього вони хочуть щоб їм вірили? Риторичне запитання.



 


9 5

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 25 від 20 червня 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх